кое е по-доброто/важното/:по-голям диаметър на цилиндъра или по-голям ход на буталото в един двигател?
При по-голям ход не се ли получава повече триене и износване, при по-голям диаметър не е ли по-голям риска да се спука чугуна между цилиндрите?



диаметър или ход
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: диаметър или ход
В учебниците някога пишеше, че е най-добре да са в отношение 1/1.
Нещо си замислил или?
По-големия ход - по-голям върт.момент, но по-бавно развъртане.
Обикновенно "бегачките" са късоходни.
Но това всичко се смята - все пак не правиш кифли
Нещо си замислил или?
По-големия ход - по-голям върт.момент, но по-бавно развъртане.
Обикновенно "бегачките" са късоходни.
Но това всичко се смята - все пак не правиш кифли

- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: диаметър или ход
lrlmodo написа:Нещо си замислил или?
не просто гледах тук http://vw.testdrive.bg/model/golf-4-1j1.html и се зачудих
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: starsel и 34 госта