Двигателя на 2006 година.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Сря 31 май 2006 14:50


dimoboy написа:: vw fen

Е нема такъв двигател!!! Тва в Аутобилд и аз го четох ама доколкото разбрах ТДИ-то няма да се продава в БГ.


то па тука кво ли се продава ... ние сме си още 100 гудини преди Христа




Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 31 май 2006 19:16


brabus написа: Туй двигателче беше сравнено в Аутобилд с 2.0FSI 150 кс, с 2.0 TDI 170 кс и с 2.0 TFSI 200 кс.

на това сравнение нямя дизел или сме чели различни списания :wink:


По данни на Ауто Билд
2.0 GTI - 48 015 лв.
2.0 FSI - 37 176 лв.
GT 1.4 TSI - 43 104 лв.

а GT 2.0 TDI - не се предлага


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 31 май 2006 19:32


Genadi75 написа:когато искаш мошност и да се кефиш какво снзчение има колко харчи? ако търсиш икономия вземи някоя 3 цилиндрова 700-800 кубика кола и глей икономии:) тоз нов двигател ми се струва здрав ураган жалко че скоро няма да можем да му се кефим :x :cry: :x :roll:


Ами като вървят еднакво, що па да не ми харчи по-малко? То нали тва е идеята, да върви повече, и да харчи по-малко :lol:

Иначе - слагат ти един двигател 2.5 бензин, и ще върви, и ще лапа, и няма да се мъчат с 1.4 с компресор и турбина :wink:

Както казах, и двата двигателя си имат своите предимства, и ако ТСИ се окаже достатъчно надежден, би бил реална конкуренция на ТДИ ;-)

@madcap - в един от последните 2 броя на ауто билд имаше директно сравнение м/у ТСИ и ТДИ, само че в момента са в баща ми и не мога да кажа със сигурност в кой беше..


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 31 май 2006 19:48


Да в брой 4-17 май №10,

и там се сравняват само тези два двигатела, GT 1.4 TSI и GT 2.0 TDI :wink: :wink:

А темата е VW настъпление :wink:

как да не ти радва окото


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Re: Двигателя на 2006 година.

Мнениеот SMEL » Сря 31 май 2006 20:09


Двигателят е 1.4 литра и е създаден по новата технология TSI (Torque Strong Twincharger – система за двойно нагнетяване). Той представлява FSI двигател с директно впръскване на горивото с два турбокомпресора – единият механичен, а другият, задвижван от отработените газове. Те са свързани последователно, като при ниски обороти работи механичният компресор, осигуряващ равномерно нарастваща мощност още при старта, а при високи обороти от изгорелите газове се задвижва другият.

Благодарение на това максималната мощност на двигателя е впечатляваща – 170 конски сили. В същото време средният разход на гориво е изключително нисък – 7,2 л/100 км. В резултат 1.4-литровият двигател притежава мощността на 2.3-литров агрегат, а разходът на гориво е с 20% по-нисък. Скоростната кутия е шест степенна, механична.

Благодарение на комбинацията между положителните характеристики на механичния и на турбокомпресора, двигателят се отличава с голям въртящ момент, равномерно ускорение и постоянна мощност. Това е и причината автомобилите с TSI мотори да имат подчертано спортен характер. Ускорението от 0 до 100 км. е 7,9 сек.

Това с турбините го е измислил БЪЛГАРИН и го е патентовал.Колега беше го пуснал даже като тема.Не само VW искат да го използват в колите си/прочете я-заслужава си да се знае че е БГ технология/


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 31 май 2006 21:06


madcap, прав си - бр. 10 от 4-17 Май
стр.24 - Част 1: GTI, FSI или TSI
стр.26- Част 2: TSI срещу TDI :lol:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 31 май 2006 21:12


Заинтригувахте ме .. а нямам от къде да чета тези статии... Дали няма да ги има някъде из нет-а? :roll:


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Сря 31 май 2006 22:07


brabus написа:madcap, прав си - бр. 10 от 4-17 Май



Просто го препрочитах вчера, за това го помня, иначе 'ич ме няма :wink:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 31 май 2006 22:46


TDI-то няма да се предлага тука заради 'убавата нафта дето е по бензиностанцийте.
ПД в България и цваген си тургат таралежчето....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта