Изкам да споделя моят проблем и да помоля за мненията ви. Колата е от аватара ми. Системата на съединителя е абсолютно същата като при Пасат 3-ка т.е. педал +помпа + работен цилиндър който натиска вилката с аксиялния лагер.
При мен нещата са такива, че понякога (почти постоянно но не винаги) 1-ва и 2-ра трудно изключват. Да речем карам на първа, натискам за да превключа на втора, но не изка да изключи първата, дори усещам как при максимално натиснат педал съединителят не е отделил напълно, и увлича трансмисията. Пробвал съм да припомпя няколко пъти, но без успех - не изка да отдели. Трябва при натиснат съединител да форсирам леко двигателя, чак след това оделя напълно, и вече имам възможност да изключа от първа.
Дали проблемът е в помпата - понякога да не може добре да нагнети или да го търся на друго място ??



Въпрос за държанието на съединител на тойотата ми
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за държанието на съединител на тойотата ми
Нов съединител или хидравлична помпа за същия макар че си сбъркал форума няма ли тойота форум 

- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Въпрос за държанието на съединител на тойотата ми
Dead man написа:http://www.toyotabg.net/
този форум го знам, но там няма особенно развитие по темата ми.
Иначе съединителя съм го сменял преди около 10 хил.км. комплект - на Valeo (Малайзия). Един тесен специалит ми разправя че проблема бил в притискателният диск. Този дето са ми сложили от новият комплект бил с по-калпави пружини

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта