Така става въпрос за бартер моето голфче за въпросното ауди.
Кода на мотора е NM - 160кс, куатро. Интересува ме дали е електронна или механична инжекция. Също и всякакви съвети относно куатро системата ще са от полза.
По данни от собственика има за смяна лагер на задна главина а също и 2 предни шарниро.
Ето и въпросите ми.
1. Как е като поддръжка такова ауди с 5 цил мотор и куатро система. Претенциозна ли е куатро системата. Какви пари е смяната на лагер и шарнири.
2.Разхода горе долу ми е ясно, че в града под 15 няма да е.
3. Въпросният мотор с код NM е рядък и как стои въпроса с намирането на резервни чаркове, недай си боже.
4.Какво трябва да се гледа най вече при огледа на такава машина.
Всякакво инфо ще е от полза.
Пуснал съм тема и в ауди форума, но няма отговори.
Благодаря ви предварително.
Поздрави.



Audi coupe 2.0 20V quattro- съвет
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Audi coupe 2.0 20V quattro- съвет
Свържи се с този колега - MilenVD
Преди Голфа е имал такова Ауди.
Пич е, ще ти каже каквото те интересува, предполагам!
Преди Голфа е имал такова Ауди.

Пич е, ще ти каже каквото те интересува, предполагам!
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 16:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: Audi coupe 2.0 20V quattro- съвет
мотора е с електронна инжекция,не е с механична.
Куатрото е перфектно,с ръчен блокаж на задния диф,подръжката е в това,че ще поддържаш 2 моста с шарнири,щанги и подобни,по добре вземи някой който е имал такава машина,ослушвай се за шумове от лагера на кардана и за тресене по време на потегляне и ускорение/вече му намериха цаката,защото нов е около 800лв,но преправят от БМВ/Мерцедес който струва 120-150лв/.
Предното окачване е с една идея по скъпо от на пасат Б3 като цени,при задното има едни щанги които са малко по скъпи/с тях се прави и реглаж на задния мост/,но не се сменяват всеки ден,вече има и алтернативи на всичко.
Задния лагер,качествен е около 70лв.
Лошото за мотора е ,че няма разбирачи за него,малко са хората които могат да го правят,частите са му скъпи,разхода за градско е толкова/около 15л и нагоре
,зависи от номера на обувката/
Куатрото е перфектно,с ръчен блокаж на задния диф,подръжката е в това,че ще поддържаш 2 моста с шарнири,щанги и подобни,по добре вземи някой който е имал такава машина,ослушвай се за шумове от лагера на кардана и за тресене по време на потегляне и ускорение/вече му намериха цаката,защото нов е около 800лв,но преправят от БМВ/Мерцедес който струва 120-150лв/.
Предното окачване е с една идея по скъпо от на пасат Б3 като цени,при задното има едни щанги които са малко по скъпи/с тях се прави и реглаж на задния мост/,но не се сменяват всеки ден,вече има и алтернативи на всичко.
Задния лагер,качествен е около 70лв.
Лошото за мотора е ,че няма разбирачи за него,малко са хората които могат да го правят,частите са му скъпи,разхода за градско е толкова/около 15л и нагоре

Re: Audi coupe 2.0 20V quattro- съвет
Много изчерпателен отговор. Ами аз ще добавя, че моето беше фейслифт 2.6 с предно предаване .. освен прекрасния му звук и вървене...(като изключим големия разход).. Колата е убиец.... спокоен бъди ако се удариш в стълб!!! сваляш го!!! ти ставаш от нея и си трагваш като първия пич



- Alex_Heat
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 06 сеп 2009 22:16
- Автомобил: Audi TT
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: V. Tyrnovo
Re: Audi coupe 2.0 20V quattro- съвет
Колата има много готина стойка и визия, а за 5 цилиндровите мотори съм чувал, че са вечни ако се поддържат.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecko gt и 62 госта