Здравейте колеги,
пиша тази тема защото ми изкочиха едни проблеми с които не съм се сблъсквал и незнам с кое да се захващам.
Колата ми е Ибиза - 1.4 - AAV - 1994г.
През миналата седмица пътувах около 50 км. и при студено време температурата на колата започна да се качва над 90 градуса което беше доста страно дигнах капака но перката си въртеше!!!
Днеска отново ми се наложи да навъртя около 100 км. и на магистралта колата отново ми вдигна над 90 градуса и без никви тенденции за сваляне, перката отново се въртеше нормално.
Смених датчика на температурата който се намира на радиатора но проблема пак си остана.
Карайки си безпроблемно около 20 км. колата ми вече навлезе в последната черта преди червената зона - спрях и започнах да я форсирам на място започна да сваля температурата. Преди тези аномалии ми направи впечатление че на моменти парното ми както духаше топло започваше да духа и студено - при включено топло а температурата на радиатора си показваше около 90 градуса.
След този проблем започнах да шофирам със 130-150км. за да може да се охлажда по бэързо но на един баир пак започна да загрява и вече преди да влезе в червената зона на температурата спрях по форсирах двигатела но нещата не се оправяха и я спрях колата. Поистина малко и се прибрах.
Утре съм решил да се занимавам с нея, дай боже не е влязла вода в маслото.
Въпроса ми е къде е проблемът ми на база тези проблеми. На първо четене ми се струва термостат но не съм сигурен.
Ще се радвам на компетентни мнения. Предварително благодаря?
Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
Погледни наистина маслото!Има вероятност водната ти помпа да е с превъртяла турбинка върху оста!Ремонтира се с нова помпа! 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
Подобни проблеми с има/няма парно съм имал на Рено Канго дизел, когато антифризът му беше намалял.Интересното беше,че имаше малко в казанчето, но въпреки това пое около 1-1,5 литра. Причината беше теч от радиатора.
Или както написата колегата по-горе - помпата.
Или както написата колегата по-горе - помпата.
Последна промяна от andro_ на Пон 31 яну 2011 10:51, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
Водна помпа
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 02 окт 2007 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
оказа се че не е водна помпа а е учудващо термостат днеска го смених колата върви, но ми казаха че имам пробойна в гарнитурата на главата! Работата на колата се смени - шумът и, пушека и от аспуха също!
Кофти работа ще трябва да отварям двигатела!
Кофти работа ще трябва да отварям двигатела!
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
Основния проблем в случая е пробойната в гарнитурата на главата!Термостата може да е изправен,но поради въздуха в системата не е можел да отвори!
Кофти,че ще тряба да отваряш двигателя,но в случая друго решение няма! 


- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Проблеми с Температурата - Моля за Помощ
Хубава гарнитура вземи и нови болтове
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта