Здравейте, не знам дали тук е мястото на темата, но да започвам.
Колата е Seat leon 2001 от гаража, идентична с голф мк4 както знаете.
Имам фабрична аларма с обемни датчици, обаче самата аларма е много тъпа.. одраскаха ми колата, вдлъбна се тавана, а тя умната не се включи дори за секунда... иначе муха да остане вътре, веднага почва да пищи...
Имали някакъв начин към фабричната аларма да се сложи шоков датчик или някак си да и се увеличи чувствителността ?



Въпрос за фабрична аларма
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за фабрична аларма
Има. Купуваш си шоков датчик. Той има 3 кабела. Един е +12, един е маса, третия сигнален. Монтираш го някъде в моторния отсек около бомбетата. Връзваш му + и маса.
Прекъсваш кабела от алармата който отива към бутона на предния капак. Връзваш му два диода от 1 ампер (1N4007). От единия диод към бутона, от другия към сигналния кабел на шоковия датчик. На шоковия дачик има една врътка. С нея настройваш чувствителноста му така, че като ритнеш силно някоя от гумите да се задейства алармата (алармата влиза в охранителен режим 30 секунди след като си я активирал). Това е.
Прекъсваш кабела от алармата който отива към бутона на предния капак. Връзваш му два диода от 1 ампер (1N4007). От единия диод към бутона, от другия към сигналния кабел на шоковия датчик. На шоковия дачик има една врътка. С нея настройваш чувствителноста му така, че като ритнеш силно някоя от гумите да се задейства алармата (алармата влиза в охранителен режим 30 секунди след като си я активирал). Това е.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабрична аларма
А като се включи как спира? Щото навремето и аз мислех да правя така на пасат Б5, но ми казаха, че веднъж пусната алармата се спира само от дистанционното и се отказах.
- LiRiX
- Мнения: 523
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
- Автомобил: SEAT LEON
- Двигател: AUS 2001
- Местоположение: Търговище
Re: Въпрос за фабрична аларма
Mihailov78 написа:Има. Купуваш си шоков датчик. Той има 3 кабела. Един е +12, един е маса, третия сигнален. Монтираш го някъде в моторния отсек около бомбетата. Връзваш му + и маса.
Прекъсваш кабела от алармата който отива към бутона на предния капак. Връзваш му два диода от 1 ампер (1N4007). От единия диод към бутона, от другия към сигналния кабел на шоковия датчик. На шоковия дачик има една врътка. С нея настройваш чувствителноста му така, че като ритнеш силно някоя от гумите да се задейства алармата (алармата влиза в охранителен режим 30 секунди след като си я активирал). Това е.
Благодаря колега

Не съм гледал много внимателно, но не съм виждал датчик за отворен капак, къде се намира по принцип? Тия шокови датчици по колко парици вървят? Има ли ментаци или всички ще ми вършат работа?
@brum моята пиука (с клаксона) около 5 минути и спира, след това се пуска само, ако има причина, тоест, ако отново се задействат обемните датчици.
- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за фабрична аларма
LiRiX написа:
Не съм гледал много внимателно, но не съм виждал датчик за отворен капак, къде се намира по принцип? Тия шокови датчици по колко парици вървят? Има ли ментаци или всички ще ми вършат работа?
Бутон е, огледай предната греда над решетката около радиатора, там някъде е. Прилича на пирон, но може и да е друг вид. Като отвориш капака му се затваря веригата. Цената - зависи. Питай където продават или монтират аларми 5-10-20-30 лв, зависи кой ти го продава

@brum - Върти си цикъла и спира, зависи от алармата. Може да върти 2 цикъла и да спре. Няма аларма с нонстоп действие при възстановена верига.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за фабрична аларма
Бутона може и да е част от самата брава за капака. На пасата е микроключе монтирано скрито вътре в самата брава под зъбчето което заключва капака. Размера е под 10 / 5 милиметра.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта