Въпрос за фабрична аларма

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот LiRiX » Сря 09 фев 2011 22:10


Здравейте, не знам дали тук е мястото на темата, но да започвам.

Колата е Seat leon 2001 от гаража, идентична с голф мк4 както знаете.

Имам фабрична аларма с обемни датчици, обаче самата аларма е много тъпа.. одраскаха ми колата, вдлъбна се тавана, а тя умната не се включи дори за секунда... иначе муха да остане вътре, веднага почва да пищи...

Имали някакъв начин към фабричната аларма да се сложи шоков датчик или някак си да и се увеличи чувствителността ?




Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот Mihailov78 » Чет 10 фев 2011 9:42


Има. Купуваш си шоков датчик. Той има 3 кабела. Един е +12, един е маса, третия сигнален. Монтираш го някъде в моторния отсек около бомбетата. Връзваш му + и маса.

Прекъсваш кабела от алармата който отива към бутона на предния капак. Връзваш му два диода от 1 ампер (1N4007). От единия диод към бутона, от другия към сигналния кабел на шоковия датчик. На шоковия дачик има една врътка. С нея настройваш чувствителноста му така, че като ритнеш силно някоя от гумите да се задейства алармата (алармата влиза в охранителен режим 30 секунди след като си я активирал). Това е.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот brum » Чет 10 фев 2011 10:47


А като се включи как спира? Щото навремето и аз мислех да правя така на пасат Б5, но ми казаха, че веднъж пусната алармата се спира само от дистанционното и се отказах.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Re: Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот LiRiX » Чет 10 фев 2011 12:08


Mihailov78 написа:Има. Купуваш си шоков датчик. Той има 3 кабела. Един е +12, един е маса, третия сигнален. Монтираш го някъде в моторния отсек около бомбетата. Връзваш му + и маса.

Прекъсваш кабела от алармата който отива към бутона на предния капак. Връзваш му два диода от 1 ампер (1N4007). От единия диод към бутона, от другия към сигналния кабел на шоковия датчик. На шоковия дачик има една врътка. С нея настройваш чувствителноста му така, че като ритнеш силно някоя от гумите да се задейства алармата (алармата влиза в охранителен режим 30 секунди след като си я активирал). Това е.

Благодаря колега :bowdown
Не съм гледал много внимателно, но не съм виждал датчик за отворен капак, къде се намира по принцип? Тия шокови датчици по колко парици вървят? Има ли ментаци или всички ще ми вършат работа?

@brum моята пиука (с клаксона) около 5 минути и спира, след това се пуска само, ако има причина, тоест, ако отново се задействат обемните датчици.


Потребителски аватар
Mihailov78
Мнения: 1112
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1900cc Petrol
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот Mihailov78 » Чет 10 фев 2011 13:41


LiRiX написа:
Не съм гледал много внимателно, но не съм виждал датчик за отворен капак, къде се намира по принцип? Тия шокови датчици по колко парици вървят? Има ли ментаци или всички ще ми вършат работа?


Бутон е, огледай предната греда над решетката около радиатора, там някъде е. Прилича на пирон, но може и да е друг вид. Като отвориш капака му се затваря веригата. Цената - зависи. Питай където продават или монтират аларми 5-10-20-30 лв, зависи кой ти го продава :) Всички работят, то вече всичко е китайско, важно е да е здрав само. Може и втора ръка за 5-10 лв да намериш ако имаш късмет.

@brum - Върти си цикъла и спира, зависи от алармата. Може да върти 2 цикъла и да спре. Няма аларма с нонстоп действие при възстановена верига.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Въпрос за фабрична аларма

Мнениеот brum » Чет 10 фев 2011 13:46


Бутона може и да е част от самата брава за капака. На пасата е микроключе монтирано скрито вътре в самата брава под зъбчето което заключва капака. Размера е под 10 / 5 милиметра.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта