...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 04 яну 2005 16:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 19:52, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Вто 04 яну 2005 18:35


Логиката е друга.
Като пастираш се отнема част от "изгорелия" паст боя. Колкото пастат е по абразивна - толкова повече боя отнемаш. Идеята е че на скоро боядисаните места този пласт който трябва да се отнеме е по-тънък.
Следователно не толкова абразивна паста.

Има "универсална" паста която може да изпозваш. Бих ти препоръчал да вземеш два вида, като скоро боядисаните места да ги минеш само с фината, а останалите - с двата.

И ако нямаш машика за пастиране - взимай каса бира и викай прятели да ти помагат (както казваше някой преди време), че иначе ще откапеш..;)


Потребителски аватар
teneketo
Мнения: 442
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 14:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Напълно съм съгласен

Мнениеот teneketo » Пет 07 яну 2005 15:51


Напълно съм съгласен с None въпреки , че има един малко деликатен момент при пастирането ОСОБЕНО С МАШИНА на скорошно нанесена боя .Има риск ако не си достатъчно опитен или боята е наистина много прясна и напръскана от аматьор да се набере т.е. да се сгърчи и тогава става яко грозно



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта