:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Леле ако знаете какъв кошмар преживях днес...

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Леле ако знаете какъв кошмар преживях днес...

Мнениеот evgenyh » Сря 23 авг 2006 20:53


Леле ако знаете какъв кошмар преживях днес:
нали петък сутринта пътувам за морето, та оставих колата да я прегледат/слава богу всичко беше ОК 8) / и м/у другото казах да проверят и ел. стъклата. И кво става - затваряме кората, тръгвам си, всичко ОК, отивам да заредя бенз, плащам връщам се и о, първата изненада - алармата се включила, но не вдигнала стклото :screwy викам си, аиде заеби, ама нещо давам контакт и таблото избръмча нещо и гледам часовника нулиран, а акумолатора не е пипан :screwy :screwy продължавам, спирам пак и о, нова изненада - вадя ключа и уредите заспаха както бяха - оборотите на 1000, темп. на 90 и бензина догоре :screwy :screwy :screwy а сега де :?: звъня на майстора и обратно при него - почва едно дзверене, чудим се - алармата ще да е :idea: да ама се оказа, че и централното не работи :horror: а аз в петък ще пътувам, разбираме се оставям я там за утре,и така...


t...o be continued




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 23 авг 2006 20:59


...и точно преди да си тръгна се сещам, че помпах резервната гума с компесорчето и таман я напомпах и то зе, че умре та викам, я да си го зема да го дам на баща ми да го види, и майстора вика, абе я го пробвай в мойта запалка дали ще тръгне = пробвам аз и о, чудо - работи :shock и кво се оказва - запалката също не работи, при заключването бе да се изненадвам открих, че и централното е умрело/нищо вече не може да ме изненада :twisted: / абе нещо неква идея почва да ме огрява - глдам плафона - не работои и той/защо ли не се учудвам/ обаче :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
бързо вадя схемата на бушоните и гледам къде е запалката - бушон 21 - 15 Аh - и освен запалка включва още: MFA, часовник/оооооо :shock /, централно, аларма и какво ли още не, свалям го и без изненади - изгорял бушон 10Ah. - и естествено след смяната заспа..................

АМА ЗАЩО ДА Е ЛЕСНО............... 8) ЩЕ ХОДЯ НА МОРЙЙЙЕ!!!


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 23 авг 2006 21:01


Отиди на църква :No :bishop


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 23 авг 2006 21:09


Да не би да те е напекла жегата нещо? :shock Не стой много на слънце, щото е гадно некво такова... първо бушоните гледам като стане нещо... дано да не става де :)


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 23 авг 2006 21:13


Поне вече ще знаеш, че първо се гледат бушоните :D


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Сря 23 авг 2006 21:24


първо се прави външен оглед на колата;) после предпазителите!


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Сря 23 авг 2006 21:49


Повечко газ колега, тази мотор обича да се върти.... :headbang


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Сря 23 авг 2006 21:49


абе то ясно, че първо бушоните, ама при положение, че цял ден се ръчкат ел. стъклата, а и това замръзване на уредите - никак не приличаше само на бушон...


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот brum » Чет 24 авг 2006 7:12


Уредите няма да ти се нулират ако не работи централното. При мен поне беше така. Докато имах спукано уплатнение на централното уредите оставаха в което положение загасиш двигателя. А после забелязах че при изключване се чува за малко вакум-помпата на централното. Обаче каде е връзката между двете идея си нямам. Според мен разгледай нещата около централното да не се е откачило нещо, после виж акомулатора да не е хлабаво закачен, масата към двигателя и след това самите букси на таблото с бушоните.


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 24 авг 2006 7:44


не бе, всичко от бушона се отказа, освен това некой италиански спец беше сложил 10A, вместо 15A - иначе нямаше да изгори. иначе на тоя бушон са: централно, аларма, плафона, лампата в багажника, часовника,MFA-то и запалката, явно функция "комфорт", явно има и някаква връзка с уредите и каво ли още не...
абе незнам дали толкова неща е редно да са само на един бушон ама това е.
няма бушони в амперчасове ве! mod edit: vaskoto1



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 37 госта