Въпрос за сегменти.

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Въпрос за сегменти.

Мнениеот kaiser666 » Съб 13 авг 2011 18:16


Става въпрос за мотор, но то дали ще е на кола или мотор, принципа е същия. Та така нямам компресия на един двутактов двигател, свалих му цилиндъра и буталото имаше солиден луфт. Цилиндъра няма ръб и си е с диаметър 56.00мм. И сега идва въпроса какви сегменти да си купя. 56.00мм или 56.50мм? Няма да шлайфам цилиндъра, защото си е в добро състояние.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13548
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот kris11 » Съб 13 авг 2011 18:18


Той цилиндъра няма ръб , ама елипса няма ли ??
От това има ли или няма елипса и колко е тя следва останалото.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот joker » Съб 13 авг 2011 20:58


Накога за 5 г карах Вартбург....там сегменти не се сменяха...имаше бутала 1,2,3-ти ремонт...хе,хе малко off...при най старите Вартбурзи(от 60-те) трите цилиндъра са били с различен диаметър и се е сменяло само едното бутало...останалите се завъртали в по малките размери на цилиндрите :shock


Потребителски аватар
sensho1980
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот sensho1980 » Съб 13 авг 2011 21:05


наи лесно е да вземещ по големите сигменти и да ги напаснеш по цилиндъра аз на балкан 250 съм оставял луфт ключ както му се вика там 0.4мм и нямаще проблем виж луфта на буталото в цилиндъра ако е повече от 0.7 0.8 не е много добре и ако наистина няма ръб ако поне не го усещаш с нокът например караи спокоино


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот kaiser666 » Съб 13 авг 2011 22:47


Ръб няма, но има малки деруги по цилиндъра и буталото. Мисля да сложа нови сегменти и гарнитури, само още не съм решил дали да сложа 56.00 или 56.50 и да ги пиля.

едит: Посъветваха ме да си сложа сегменти, с размера на цилиндъра, това с препилването не било добра идея.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот pas1.8mi » Нед 14 авг 2011 8:56


Щом Цилиндъра е надраскан,как мислиш,че с нови сегменти ще оправиш проблема?


Потребителски аватар
sensho1980
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот sensho1980 » Нед 14 авг 2011 12:07


добре бе колега я кажи емотора и колко струват сигментите не вярвам да не си проверил цената поне


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот kaiser666 » Нед 14 авг 2011 12:40


MZ 150 TS 82-ра година. Сегментите са 6 лв комплекта. 30 лв е сегменти, бутало и чоп, но нямам надежден човек, който да ми изшлайфа цилиндъра за да мина на 2ри ремонт. Утре ще си поръчам сегментите и гарнитурите(които бяха в ужасно състояние и от там също е дърпал въздух и изпускал компресия)И до няколко дни трябва да си пърпоря отново.


Потребителски аватар
sensho1980
Мнения: 142
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот sensho1980 » Нед 14 авг 2011 18:09


значи виж сега аз като си взех балкана беше със запекли сигменти е намерих нови и ги смених ама бях новобранец и незнаех кое как е и турнах сигментите и запалих и газ и тои затегна и натроши сигментите челото на буталото беше като стреляно с пушка ама малко загладих с шкурката челото опраих каналите на сигментите с пиличка имаше надиране по буталото ама го сложих така и така си вървя 17 000 километра докъто скъса семерина на коляновия вал и се отказах от него колега взимаи някакжо решение и даваи смело сичко е в твои ръце


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Въпрос за сегменти.

Мнениеот kaiser666 » Вто 16 авг 2011 19:07


Смених ги, сложих гарнитури и си изрязах една за най отгоре на цилиндъра и сега не мога да удържа с пръст компресията :Mr Green Fun Преди тръгваше и след 3к оборота забиваше муцуната сега тръгне ли спиране няма mhihi Пали само, като ми види кубинката. mhihi mhihi mhihi

Благодаря на отзовалите се! :beer

Ето видео как се сменяват.
Аз се бях изплашил да не се счупят, защото като свалях старите праснаха много лесно от умора на метала, но новите си влязоха без проблем.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта