Въпрос за сегменти.
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Въпрос за сегменти.
Става въпрос за мотор, но то дали ще е на кола или мотор, принципа е същия. Та така нямам компресия на един двутактов двигател, свалих му цилиндъра и буталото имаше солиден луфт. Цилиндъра няма ръб и си е с диаметър 56.00мм. И сега идва въпроса какви сегменти да си купя. 56.00мм или 56.50мм? Няма да шлайфам цилиндъра, защото си е в добро състояние.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за сегменти.
Той цилиндъра няма ръб , ама елипса няма ли ??
От това има ли или няма елипса и колко е тя следва останалото.
От това има ли или няма елипса и колко е тя следва останалото.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за сегменти.
Накога за 5 г карах Вартбург....там сегменти не се сменяха...имаше бутала 1,2,3-ти ремонт...хе,хе малко off...при най старите Вартбурзи(от 60-те) трите цилиндъра са били с различен диаметър и се е сменяло само едното бутало...останалите се завъртали в по малките размери на цилиндрите 

- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Въпрос за сегменти.
наи лесно е да вземещ по големите сигменти и да ги напаснеш по цилиндъра аз на балкан 250 съм оставял луфт ключ както му се вика там 0.4мм и нямаще проблем виж луфта на буталото в цилиндъра ако е повече от 0.7 0.8 не е много добре и ако наистина няма ръб ако поне не го усещаш с нокът например караи спокоино
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Въпрос за сегменти.
Ръб няма, но има малки деруги по цилиндъра и буталото. Мисля да сложа нови сегменти и гарнитури, само още не съм решил дали да сложа 56.00 или 56.50 и да ги пиля.
едит: Посъветваха ме да си сложа сегменти, с размера на цилиндъра, това с препилването не било добра идея.
едит: Посъветваха ме да си сложа сегменти, с размера на цилиндъра, това с препилването не било добра идея.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос за сегменти.
Щом Цилиндъра е надраскан,как мислиш,че с нови сегменти ще оправиш проблема?
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Въпрос за сегменти.
добре бе колега я кажи емотора и колко струват сигментите не вярвам да не си проверил цената поне
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Въпрос за сегменти.
MZ 150 TS 82-ра година. Сегментите са 6 лв комплекта. 30 лв е сегменти, бутало и чоп, но нямам надежден човек, който да ми изшлайфа цилиндъра за да мина на 2ри ремонт. Утре ще си поръчам сегментите и гарнитурите(които бяха в ужасно състояние и от там също е дърпал въздух и изпускал компресия)И до няколко дни трябва да си пърпоря отново.
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Въпрос за сегменти.
значи виж сега аз като си взех балкана беше със запекли сигменти е намерих нови и ги смених ама бях новобранец и незнаех кое как е и турнах сигментите и запалих и газ и тои затегна и натроши сигментите челото на буталото беше като стреляно с пушка ама малко загладих с шкурката челото опраих каналите на сигментите с пиличка имаше надиране по буталото ама го сложих така и така си вървя 17 000 километра докъто скъса семерина на коляновия вал и се отказах от него колега взимаи някакжо решение и даваи смело сичко е в твои ръце
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Въпрос за сегменти.
Смених ги, сложих гарнитури и си изрязах една за най отгоре на цилиндъра и сега не мога да удържа с пръст компресията
Преди тръгваше и след 3к оборота забиваше муцуната сега тръгне ли спиране няма
Пали само, като ми види кубинката.

Благодаря на отзовалите се!
Ето видео как се сменяват.
Аз се бях изплашил да не се счупят, защото като свалях старите праснаха много лесно от умора на метала, но новите си влязоха без проблем.





Благодаря на отзовалите се!

Ето видео как се сменяват.
Аз се бях изплашил да не се счупят, защото като свалях старите праснаха много лесно от умора на метала, но новите си влязоха без проблем.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта