
Въпрос за праговете ?
Въпрос за праговете ?
Здравейте, колеги мъчи ме един въпрос понеже ще сменям праговете, че са ръждиви та кое е по-добре. Нови Тайвански 2 пъти по-тънки или стари и здрави оригинални ? Ако някой от София знае където извиват прагове да ми даде адреса. Благодаря ви 

- Mihailov78
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 11:15
- Автомобил: T3 Caravelle
- Двигател: DG 1900cc Petrol
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за праговете ?
Нови, Тайвански по-тънки от оригиналните.
Според мен това. Новата ламарина си е НОВА. НО! Сериозни анти корозия покрития, грунд две ръце и тогава. И с уговорка за външни прагове без носещи греди и елементи.
За направа на прагове ще ми е интересно и на мен да чуя кой огъва и дали се доближава до радиусите и формите на оригинала или са сделани като на Москвич.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Въпрос за праговете ?
Стари, здрави оригинални. 

Re: Въпрос за праговете ?
Всичко вече е в ръцете на майстора, дали ще намери и какви
, но му имам пълно доверие. Иначе анкетата е интересна 


- RoadRunner
- Мнения: 4117
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 19:32
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ASZ 2003
- Местоположение: София
Re: Въпрос за праговете ?
Стари, здрави оригинални. 

- GTI 16V ABF
- Мнения: 752
- Регистриран на: Пон 28 фев 2011 21:29
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: 2.8 VR6 - AAA
Re: Въпрос за праговете ?
Стари, здрави оригинални 

Re: Въпрос за праговете ?
НОВИ, новото си е ново, пък ако намери и по-дебели, още по-добре!
п.п Я снимай твойте прагове, да видим колко са изгнили, може да изкарат и още
п.п Я снимай твойте прагове, да видим колко са изгнили, може да изкарат и още

-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за праговете ?
Нови,ако има оргинални,по-добре,макар че се съмнявам.Старите,дори да са с перфектен изглед отвън,обикновенно отвътре не изглаждът добре,влагата в кухините обикновенно работи точно отвътра.
При смяната на прагове е важно,да се обработят добре,епоксидни грундове,парафин в кухините,щото това с което са боядисани е някакъв транспортен грунд,без никакви полезни свойства.
Ако овън се пръскат с "шагрен",под него пак трябва да се грундира,защото шагрена пази от камъчета и тем подобни,но не защитава от корозия.
Успех.
При смяната на прагове е важно,да се обработят добре,епоксидни грундове,парафин в кухините,щото това с което са боядисани е някакъв транспортен грунд,без никакви полезни свойства.
Ако овън се пръскат с "шагрен",под него пак трябва да се грундира,защото шагрена пази от камъчета и тем подобни,но не защитава от корозия.
Успех.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Въпрос за праговете ?
Оригинални 2 ра младост , но без ръжда. Новите тенекийки за 1 г ше се изядат от ръждат .Започват от местата на заварката, дори и да е СО2 и заварки на точки.
Преди монтаж ги нобработи за да падне ръждата, ако има с четка и ъглошлайф- направо стават като полирани. След това обезмасляване и пръскане със цинков спрей - той не пречи на заварки с СО2 / поне от вътрешна страна точките на корозия ше са минимални.
Преди монтаж ги нобработи за да падне ръждата, ако има с четка и ъглошлайф- направо стават като полирани. След това обезмасляване и пръскане със цинков спрей - той не пречи на заварки с СО2 / поне от вътрешна страна точките на корозия ше са минимални.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Въпрос за праговете ?
taran написа:...Ако овън се пръскат с "шагрен",под него пак трябва да се грундира,защото шагрена пази от камъчета и тем подобни,но не защитава от корозия.
Успех.
Добре де, ръждата се образува при оксидация на стоманата с кислорода от въздуха и в присъствието на вода. В този ред на мисли като напръскаш прага с шагрен отвън, до стоманата не достига кислород и вода, съответно няма и корозия. Това за отвън. Защо тогава шагрена да не предпазва от корозия?
Аз на Пежото като си напръсках с шагрен (черно Боди) задната греда (тази на която се хващат носачите) само свалих повърхностната ръждата със сгъстен въздух и отгоре нанесох шагрена. Грешка ли направих, че след издухването на ръждата не обработих повърхността с антикорозионен грунд и после шагрена. Сега аз съм го запечатил със шагренче, но отдолу ръждата си работи, така ли?
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за праговете ?
Просто,в шагрена остават шуплички,през които малка по-малко влиза влага.Конкретно боди,ако го нанесеш дебело при съхненето се напуква.
А,да уточня,говоря за шагрени на каучукова основа,щото имо и на битумна/асфалтова,ма те според мен нямат работа върху автомобилите.
А,да уточня,говоря за шагрени на каучукова основа,щото имо и на битумна/асфалтова,ма те според мен нямат работа върху автомобилите.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за праговете ?
направо ме учудват гласовете
най-много проценти има за оригинални - ама пропускате нещо "СТАРИ"
гласувах за поръчка от дебела ламарина - такива ще слагам на вентото и като говорих с няколко клиенти който се занимават с боядисване и изкърпване останах с впечатление че това е най-добрия вариант

най-много проценти има за оригинални - ама пропускате нещо "СТАРИ"
гласувах за поръчка от дебела ламарина - такива ще слагам на вентото и като говорих с няколко клиенти който се занимават с боядисване и изкърпване останах с впечатление че това е най-добрия вариант
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта