Имам няколко въпроса, на които не намирам отговори.
1. Каква е долната граница за напрежение на входа на баластите за нормално запалване. Защото ми прави впечатление че през ключа понякога ми примигва единия фар 1-2 пъти преди да запали, а през автоматичния модул за палене с време реле и директен плюс през реле не го прави никога. Имам усещането , че се дължи на загубите през ключа ?
2. Разликата между D2R и D2S само в засенчващата бленда ли е ? При D2S има малка част снопове, които отбляскват леко дразнещо за насрещните при обикновени рефлектори. Поне при мен, Depo с angel eyes, кристално стъкло. С D2R всичко е точно, разлика в осветеността с просто око не се вижда.
3. Някъде продават ли се преходници от H7 към D2S/R. Защото аз ползвам точно този вид замяна. Фокусното разстояние е идентично, но съосността може да се направи само при свален фар с луфтомери и е малко дразнещо.
имам и предложение понеже са доста съфорумците , които не са с китайски ксенон системи и в повечето случаи са намерили системи от нови автомобили а там ксеноните са няколко вида , които са коренно различни от старите стандарти крушки. Нека всеки от нас сподели какво точно е сътворил и какво му е коствало. Кой стандарт е приспособен към друг и какви са Ви наблюденията.
За да дам личен пример почвам аз, понеже този проект е отдавна в действие, вече може би 2 години... Следва внедряване на лупи от ауди А5 в стандартните коспуси и използването на кристалните стъкла от Депо-то , което пак е купено от съфорумец

При замяна на един стандарт с друг най-важно е фокусното разстояние на ксеноновата крушка да съвпада с това на старата крушка. Личните ми наблюдения са на H7
