
Rally school - чужбина
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Rally school - чужбина
А с какво става? Всяко нещо си има тънкости. Иначе на инженери дето се мислят, че разбират повече от кабелни техници съм се нагледал. И те така като теб разсъждават 

- Ivan4u
- Мнения: 460
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Rally school - чужбина
А техници , които си мислят , че разбират повече от инженери ? Безкраен спор
Колегата , който си мисли ,че не става само с курс - да , прав си , не става . Себастиен Льоб е бил гимнастик преди да стане пилот , така че никога не се знае човек за какво става или не става 


- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Rally school - чужбина
Не мисля да навлизам в излишни спорове. Визирах конкретна област. От опит. Виждал съм доста "интересни" инженерни изпълнения в домовете на хората
, лошото е, че така и не си купих телефон със свястна камера, за да ти покажа за какво точно иде реч. И то инженери дето подскачат и се засягат като им кажеш, че това не е тяхна работа. Без малко суха теория и тренировка под наблюдението и съветите на професионалист не мисля, че ще се получи рали-пилот. Нали не мислиш, че Льоб от гимнастиката е скокнал директно в колата и е отпрашил към славата без никаква подготовка, била тя и минимална?
Иначе НЕ става САМО с курс, разбира се. Всяко нещо си иска своето - в случая много тренировки 



- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Rally school - чужбина
Ясно е,че рали пилот няма да се стане за 2+ дена.Но въпросът е,че когато караш всеки ден кола 60 мъртви коня и нямаш възможност да караш собствена рали кола заради цената й,си готов да дадеш парите нужни за това "обучение",за да си направиш кефа през тия няколко дена,карайки рали кола по по различен начин от ежедневното ти каране.Сигурно няма да ме разберат всички,ама то е се тая
.

Re: Rally school - чужбина
Това, което поне аз разбрах от последното ти писане е, че искаш да скокнеш в напомпен звяр и да го караш така, както не би карал твоята кола... И затова си готов да си платиш "курса":
" "обучение",за да си направиш кефа през тия няколко дена,карайки рали кола по по различен начин от ежедневното ти каране"
Което е по-добрият вариант, в контролирана и безопасна среда, а не около СОУ-то и блока.
Не е само мощност на колелата, по-скоро в рали училището те учат как да се възползваш от килограми, разпределение на масата и видове задвижване на колата. Къде са най-добрите "криви" на завойте според вида, размера и мощноста/задвижването на колата; как да избираш предавака и т.н. Теория на спортното управление на автомобил, ако може така да го наречем. Иначе останалото е практика/тренировка.
Ако е само да я "разлепиш" откъм даване на газ и свирене на гуми ... знам ли, ще се минеш - не вярвам да ти дадат ЕВО или СТИ. По-скоро добре направен Ровер, дето е "лесен" за каране.
Ето за БГ мераклиите: http://www.jrs.dir.bg/_wm/basic/?df=12&dflid=3
Дано съм бил от полза, за колегата нищо не мога да дам за Англия или Новия свят.
" "обучение",за да си направиш кефа през тия няколко дена,карайки рали кола по по различен начин от ежедневното ти каране"
Което е по-добрият вариант, в контролирана и безопасна среда, а не около СОУ-то и блока.
Не е само мощност на колелата, по-скоро в рали училището те учат как да се възползваш от килограми, разпределение на масата и видове задвижване на колата. Къде са най-добрите "криви" на завойте според вида, размера и мощноста/задвижването на колата; как да избираш предавака и т.н. Теория на спортното управление на автомобил, ако може така да го наречем. Иначе останалото е практика/тренировка.
Ако е само да я "разлепиш" откъм даване на газ и свирене на гуми ... знам ли, ще се минеш - не вярвам да ти дадат ЕВО или СТИ. По-скоро добре направен Ровер, дето е "лесен" за каране.
Ето за БГ мераклиите: http://www.jrs.dir.bg/_wm/basic/?df=12&dflid=3
Дано съм бил от полза, за колегата нищо не мога да дам за Англия или Новия свят.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Rally school - чужбина
Прав си,не всичко е в мощността.И зора не ми е да карам такава кола около блока.Целта е на определено за спортно каране място,да караш кола на която са и променени почти всички показатели(не само мощността).За 2 дена няма как да утвърдиш някоя техника напълно,но ще ти остане нещо в главата да си мислиш и да утвърждаваш.Моето мнение е,че трябва да седнеш и да си направиш удоволствието,а ако искаш да станеш професионалист приемаме,че имаш ПАРИ,правиш си собствена кола и упражняваш техниките многократно......
Re: Rally school - чужбина
И аз останах с впечатление, че просто заради удоволствието. Да не си спечелил джакпота?
Иначе три пъти постваме един и същи линк, може да се обадиш и питаш.
Иначе три пъти постваме един и същи линк, може да се обадиш и питаш.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Rally school - чужбина
Благодаря ви за този линк,ама аз се чудя кое не разбрахте?В заглавието пише чужбина,после съм написал-Америка или Европа.Вярно че и България е в Европа,но не е чужбина.Извинявам се ако ви е писнала темата,но аз чакам отговор от някой,който е ходил на такова място. 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта