Правилно ли си представям нещата:
- имам автомобил Х;
- купувам бракуван автомобил У;
- двигателя от Х на У;
- отивам с У (който се движи) в КАТ и обявявам че съм сменил рамата на Х с тази от У, т.е. правя промяна в регистрацията на Х, като вписвам в нея номера на рамата на У.
това дали е възможно без технотест,ако е възможно стехнотест какви са галимаците и цените на тая услуга. И да допълня донорското купе е от пасат комби бензинка който е бракуван ,а мотора е от седан дизел който си е в движение.
смяна на купе
- PaSSaT_DieseL
- Мнения: 83
- Регистриран на: Чет 06 окт 2011 14:45
- Автомобил: Vw Sharan
- Двигател: 1.9tdi AHU
- Местоположение: В к0лаТа с ЖенаТа
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: смяна на купе
Тук е описан доста сходен случай.
А най-добре тук, последния пост, и караш културно после
P.S. Извинявам се, ама нещо не съм дочел явно....ти сменяш и тип гориво, което означава задължително технотест.
Отделно едното купе е седан, другото комби. Май по-добре да пуснеш на ход бракуваното, което пак е през технотест.
Загазил си, моля колегите да ме коригират ако бъркам.


Правилно си разбрал.
Отиваш в КАТ с автомобил в движение и основен агрегат от бракуван такъв
Ако се явиш в КАТ с бракуван автомобил за пускане в движение, трябва първо да си минал Технотест.
А най-добре тук, последния пост, и караш културно после

P.S. Извинявам се, ама нещо не съм дочел явно....ти сменяш и тип гориво, което означава задължително технотест.
Отделно едното купе е седан, другото комби. Май по-добре да пуснеш на ход бракуваното, което пак е през технотест.
Загазил си, моля колегите да ме коригират ако бъркам.


Re: смяна на купе
Доколкото знам за бракувана кола дори да я възстановиш в оригиналния й вид, т.е. същия двигател и купе, пак се минава през Технотест.
А за случая като при теб - даже е комисия в Технитест, не е само един човек.
А за случая като при теб - даже е комисия в Технитест, не е само един човек.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна на купе
Когато говорите за ново купе, говорите за нов автомобил. Именно купето, рамата, която е написана на него, е самият автомобил, всичко друго по него са агрегати. Следователно, т.нар. донор, ще е вашият нов автомобил, на който трябва да прехвърлите всичко, което имате от стария си автомобил. И ще бъде с нова регистрация и нов номер. Реално, смяната на купе означава нов автомобил, колкото и да прилича на вашия стар такъв с всичките му интериор, двигател и т.н.
- smurf
- Мнения: 918
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград
Re: смяна на купе
малко прясна информация от Хасковския КАТ - за смяна на купе или казано с други думи имам мотор от една кола и купе от друга.....от две правим една се процедира по следния начин....бракуват се и двете, ако вече не са бракувани, монтира се мотора в купето, минава се технотест, по думите на хората от КАТ - някъде около 270-300лв, след което се минава през местния КАТ и се регистрира с нов номер, "новия" ни автомобил.....
п.п. по мои сметки 300лв технотест, номера и талони около 60лв, пътни да кажем 100лв и излиза 450-500лв само документацията, ако човекът прецени че си струва успех!
п.п. по мои сметки 300лв технотест, номера и талони около 60лв, пътни да кажем 100лв и излиза 450-500лв само документацията, ако човекът прецени че си струва успех!

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта