Последици от рязане на пружини

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Последици от рязане на пружини

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 19 апр 2009 19:22


Искам само да попитам какви са последиците от рязане на пружини с няколко навивки с цел колата да стане по-ниска.




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот parno » Нед 19 апр 2009 19:28


2 броя спортни са 40 лв...
смисъла къде е да режеш?


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 19 апр 2009 19:29


Искам просто за информация да знам.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 19 апр 2009 19:35


При по голяма неравност и натоварена кола ако ги отрежеш доста и нямаш хубави шок тампони и си с маслени амортисьори-удар на стъблото на амортисьора в дъното,като цяло ужасна возия и влошено управление.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот lrlmodo » Нед 19 апр 2009 19:52


1 навивка максимум, другото си е риск :wink:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот Danny boy » Нед 19 апр 2009 20:27


ще удрящ по-често шок тампоните,натоварваш повече амортисьора в режим свиване,колата ще стане малко по-нестабилна,както казаха колегите влошена возия.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 19 апр 2009 21:08


Добре, а каква е разликата между спортната и обикновената рязана пружина :?:


Потребителски аватар
stanko_g
Мнения: 1809
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Рудозем

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот stanko_g » Нед 19 апр 2009 21:52


спортната не е рязана :lol: и ефекта от рязаната се получава с нея с тази разлика,че колата може да стане още по-ниска и по стабилна,возията отново не е най-меката,но мисля пак е по-добре от рязана пружина


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот morfei1 » Нед 19 апр 2009 21:54


Golf_Diesel_ написа:Добре, а каква е разликата между спортната и обикновената рязана пружина :?:


Много голяма..... твърдоста която имат оригиналните спортни пружини, никога неможеш да имаш с рязани пружини. Единственото общо между двето пружини е, че ще направят колата ти по-ниска. Другото което е, че рязаните пружини, ще ти разбият по-бързо амортисьорите, понеже са меки.


Потребителски аватар
lazar_g2
Мнения: 365
Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
Автомобил: VW Corrado
Двигател: KR
Местоположение: София

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот lazar_g2 » Нед 26 апр 2009 20:28


Аз съм с рязани пружини и ти препоръчвам да не ги режеш.Колата вози не много по твърдо но лошото е че при неравности започва доста да подскача а аз съм с чисто нови амортисйори но и те немогат да смогнат.Минавам през една вдлъбнатина на пътя и подскачам още 4-5 метра след нея хахаха.Вземиси нови или употребявани спортни като имаш в предвид че в зависимост от цвета на пружините варира и твърдоста също така има и обозначения за височина .Ще те излъжа как точно вървяха но мисля че жълтите са най меки и нататък вървят зелени,сини и червени който са най-твърди ! Ако бъркам нека да бъда поправен :wink:


tedi_m3
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:02
Автомобил: VW POLO
Двигател: N6 1.3 M.I. 55k.c.
Местоположение: Bulgaria

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот tedi_m3 » Пет 06 яну 2012 21:15


ЗДР. колеги!
Виждам,чс темата е старичка,но мога да помогна на някои които има запитване по нея.
Аз вчера си напълних амортисиорите с М10Д и срязах 1 намотка от прожините.
Цялата процедура ми отне 4 часа.Тря да знаете,че возията е страшна.Колата не мърда от пътя и в завои няма равна.Няма неприято чукане или нещо нередно по ходовата част след рязането и пълненето.Като са пълни с М10Д може още намотки да се срежат,но не посмях понеже щеше да е мн ниска,но ако някои реши да знае,че и 2 намотки да среже няма да има проблем според мен.Все пак ,ако не напълниш амортисиора с гъсто масло и срежеш прожините нищо няма да направиш понеже прожината е мека и ше подскача и бие в купето.
Дано съм бил полезен на някого ;)


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот radi_nrj » Нед 08 яну 2012 0:30


4 часа труд за да спестиш 80лв за комплект спортни прУжини. Не мерси.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10093
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Последици от рязане на пружини

Мнениеот group® » Нед 08 яну 2012 2:06





Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта