Последици от рязане на пружини
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Последици от рязане на пружини
Искам само да попитам какви са последиците от рязане на пружини с няколко навивки с цел колата да стане по-ниска.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Последици от рязане на пружини
2 броя спортни са 40 лв...
смисъла къде е да режеш?
смисъла къде е да режеш?
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Последици от рязане на пружини
Искам просто за информация да знам.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Последици от рязане на пружини
При по голяма неравност и натоварена кола ако ги отрежеш доста и нямаш хубави шок тампони и си с маслени амортисьори-удар на стъблото на амортисьора в дъното,като цяло ужасна возия и влошено управление.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Последици от рязане на пружини
1 навивка максимум, другото си е риск 

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Последици от рязане на пружини
ще удрящ по-често шок тампоните,натоварваш повече амортисьора в режим свиване,колата ще стане малко по-нестабилна,както казаха колегите влошена возия.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Последици от рязане на пружини
Добре, а каква е разликата между спортната и обикновената рязана пружина 

- stanko_g
- Мнения: 1809
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 16:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Рудозем
Re: Последици от рязане на пружини
спортната не е рязана
и ефекта от рязаната се получава с нея с тази разлика,че колата може да стане още по-ниска и по стабилна,возията отново не е най-меката,но мисля пак е по-добре от рязана пружина

Re: Последици от рязане на пружини
Golf_Diesel_ написа:Добре, а каква е разликата между спортната и обикновената рязана пружина
Много голяма..... твърдоста която имат оригиналните спортни пружини, никога неможеш да имаш с рязани пружини. Единственото общо между двето пружини е, че ще направят колата ти по-ниска. Другото което е, че рязаните пружини, ще ти разбият по-бързо амортисьорите, понеже са меки.
- lazar_g2
- Мнения: 365
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 14:22
- Автомобил: VW Corrado
- Двигател: KR
- Местоположение: София
Re: Последици от рязане на пружини
Аз съм с рязани пружини и ти препоръчвам да не ги режеш.Колата вози не много по твърдо но лошото е че при неравности започва доста да подскача а аз съм с чисто нови амортисйори но и те немогат да смогнат.Минавам през една вдлъбнатина на пътя и подскачам още 4-5 метра след нея хахаха.Вземиси нови или употребявани спортни като имаш в предвид че в зависимост от цвета на пружините варира и твърдоста също така има и обозначения за височина .Ще те излъжа как точно вървяха но мисля че жълтите са най меки и нататък вървят зелени,сини и червени който са най-твърди ! Ако бъркам нека да бъда поправен 

-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 15 сеп 2010 18:02
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: N6 1.3 M.I. 55k.c.
- Местоположение: Bulgaria
Re: Последици от рязане на пружини
ЗДР. колеги!
Виждам,чс темата е старичка,но мога да помогна на някои които има запитване по нея.
Аз вчера си напълних амортисиорите с М10Д и срязах 1 намотка от прожините.
Цялата процедура ми отне 4 часа.Тря да знаете,че возията е страшна.Колата не мърда от пътя и в завои няма равна.Няма неприято чукане или нещо нередно по ходовата част след рязането и пълненето.Като са пълни с М10Д може още намотки да се срежат,но не посмях понеже щеше да е мн ниска,но ако някои реши да знае,че и 2 намотки да среже няма да има проблем според мен.Все пак ,ако не напълниш амортисиора с гъсто масло и срежеш прожините нищо няма да направиш понеже прожината е мека и ше подскача и бие в купето.
Дано съм бил полезен на някого
Виждам,чс темата е старичка,но мога да помогна на някои които има запитване по нея.
Аз вчера си напълних амортисиорите с М10Д и срязах 1 намотка от прожините.
Цялата процедура ми отне 4 часа.Тря да знаете,че возията е страшна.Колата не мърда от пътя и в завои няма равна.Няма неприято чукане или нещо нередно по ходовата част след рязането и пълненето.Като са пълни с М10Д може още намотки да се срежат,но не посмях понеже щеше да е мн ниска,но ако някои реши да знае,че и 2 намотки да среже няма да има проблем според мен.Все пак ,ако не напълниш амортисиора с гъсто масло и срежеш прожините нищо няма да направиш понеже прожината е мека и ше подскача и бие в купето.
Дано съм бил полезен на някого

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Последици от рязане на пружини
4 часа труд за да спестиш 80лв за комплект спортни прУжини. Не мерси.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта