F1

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пон 02 окт 2006 10:08


Изображение




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 02 окт 2006 16:14


Ферари се бяха подготвили много добре, а и имаха късмет с времето. Ако валеше, нямаха шанс. Също и ако беше изсъхнало съвсем - след тази квалификация - абсурд. А Рено се издъниха много лошо при първото спиране на Алонсо - просто подариха победата на Шумахер; всъщност не че той нямаше да си я вземе и сам при тези условия...
п.с. а за изпреварването на Алонсо от Шумахер - шедьовър - с един завой и половина предварителна подготовка, без много зор, без риск, с никаква възможност за реакция от страна на изпреварвания - страшно интелигентна работа... Ей затова състезанията на дъжд са интересни...

edit: линк към изпреварването

Последна промяна от zmej на Пон 02 окт 2006 18:41, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 02 окт 2006 16:28


Цъ..
Рено нямаха избор..
Алонсо имаше много агресивна стратегия... едната му предна гума е била прегряла, и е била вече слик.. не са вярвали, че ще издържи 20 обиколки още.

Ако беше станало сухо по-бързо тогава, щеше да е още по-зле за рено.. щото бриджестона има много по-голям прозорец на работа.../за справки Унгария/ Алонсо нямаше да има възможност да отвори тази разлика от 25 сек.. щеше да влезе в бокса, и да сложи сухи които да сработват минимум 5-6 обиколки докато загреят, през това време Шумата щеше да върти поне с 2-3 сек по-бързи обиколки...

Колкото и да тръбят, че на сухо рено са щели да бъдат дзверове.. това не е истина.. Ферари са с около .2 - .3 сек по-бързи на изцяло суха писта..

Единственият шанс на рендетата щеше да е да валне пак.

А Алонсо си пропиля 1вото място, със агресивното каране..
Дори и да не беше карал толкова агресивно, а да беше тръгнал по-тежък ситуацията щеше да се размине като с Фисико.. с тази разлика, че Кими можеше тогава да му скъса задника..

бахти анализа.... не ми вярвайте приказвам глупости...

На Сузука ако не вали.. ще видите каква ще е разликата в скоростта на колите на сухо...
За справка, Рено използват старите си версия на двигателя а не тези с които гръмна на предното състезание, а тя е очевадно по-бавна...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пон 02 окт 2006 18:32


Fernando Alonso написа:We made the decision to change the fronts for a new pair, and it was the wrong one - as we saw with Fisi (Giancarlo Fisichella) and Michael, who kept all four tyres on the car and were much quicker


Pat Symonds написа:As always with these things, it was a team decision. Fernando radioed in to say that the front left tyre was very badly worn. He makes good judgement calls, and we are very confident in the information he gives us. On the pit-wall, we knew that changing to new tyres would carry a performance penalty as he went through a phase of graining and the tyres scrubbed in, but we did not expect it to be anything like as bad as it proved. We simply got it wrong.


Фактически Алонсо трябваше да си износи гумите до старата 'хава' че да има сцепление - виждаше се, че с обиколките времената му се подобряваха.

A на сухо Ферари нямаха шансове не защото нямаше да са по-бързи, ами защото Шумахер трябваше да 'прескача' и двете Хонди, и Кими, и двете рендета - а това нямаше да е толкова лесно, колкото на мокра писта - най-много до второ място можеше да стигне (поне според мен). Фисикела хич не е лош втори пилот и много добре играе тази роля.

А иначе ме е яд за Кими (невероятен карък го гони този сезон) и за Хайфелд - на Сато ще да му е малко дисквалификацията май... :evil:

Както и да е, каквото и да си говорим, състезанието свърши - Шумахер пръв, Алонсо втори. :yeaha:

Очаквам също така интересно състезание на Сузука... :)


Потребителски аватар
Syncro
Мнения: 1241
Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
Автомобил: Passat 1.8T
Двигател: ANB 1999
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот Syncro » Пон 02 окт 2006 20:46


Евала на Пилето!!!
Някой има ли идея дали логото "i-mode" на болидите на Рено има нещо общо с GLOBUL?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 02 окт 2006 21:07


Syncro написа:Някой има ли идея дали логото "i-mode" на болидите на Рено има нещо общо с GLOBUL?


Аз :) - НЯМА :)

i-Mode е вид 3G услуга и си е стандартна, има я по повечето европейски страни, както и в Япония. Ето малко инфо по темата i-mode


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 02 окт 2006 21:17


http://f1.racing-live.com/f1/en/headlin ... 0343.shtml

Do you regret the decision to change the tyres?
"We cannot say that. The left front was very worn so we decided not to take too many risks with it."
кирилица! mod edit: golfer



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта