


Мнение за сегменти Kolbenschmidt
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Колеги, дайте мнение за сегментите на Kolbenschmidt, че нещо нямаше Mahle. Как са в сравнение с останалите и имали ли сте проблеми с тях.
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Работел съм 2 години в Ауто+ и продавахме сигменти точно на тази марка , никога не сме имали рекламация или оплаквания от тях 

- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Стига да са истински.
Че сега модата в буталата да представят китайски и тайвански подобия на бутала за турски.Чуеш ли "турско мале" ,бягай през девет планини от това място.
А иначе KS основно се правят в Полша.За тяхния вътрешен пазар се продават като Prima. И са на половин цена .
В София съм ги виждал по магазините.
За да не правя реклама ,мога да ти кажа къде на лично.
Че сега модата в буталата да представят китайски и тайвански подобия на бутала за турски.Чуеш ли "турско мале" ,бягай през девет планини от това място.
А иначе KS основно се правят в Полша.За тяхния вътрешен пазар се продават като Prima. И са на половин цена .
В София съм ги виждал по магазините.
За да не правя реклама ,мога да ти кажа къде на лично.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Не съм доволен от съвременните им сегменти, износват се прекалено бързо, най-вече - маслените, говоря за масленият който е от 3 части, много е стегнат и се износва прекалено бързо, старите от 2 части (с пружинката) бяха много, много по-добре. Опита ми е от двигателите с въздушно охлаждане... В последните години, залагам на Мале и едни Щатски, но ги внасям, от тука не смея да купувам нищо... 

- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Маслените сегменти от три части са по-добри за нови двигатели-много по динамични са като детайл и по добре стържат масления слой.По устойчиви са на висока работна температура.Но за износени двигатели е по добре цял маслен пръстен с или без пружинка отвътре.За разлика от съставните пръстени- целия има много по голям ход и позволява работа при по износен отвор на цилиндъра.
За съжаление двигателите които идват тук вече са на по 200- 400 хиляди километра и понякога сегментите спасяват само временно.
За да работи правилно сегмента е много важна хлабината между сегмента и буталото.При такава хлабина по-голяма от 0.12-0.15 не се препоръчва смяна само на сегменти а се сменят комплект бутала и сегменти.Също е важно да се съблюдава и ключа на сегмента в цилиндъра.За различните двигатели е от 0.2 да 0.5 мм.Той обезпечава топлинното разширение на пръстена.Ако го няма в един момент се събират краищата и пръстенът почва да се разширява по окръжността -повишавайки натиска върху стената на цилиндъра.В резултат-сегментът и цилиндъра се износват в пъти по бързо.
За съжаление двигателите които идват тук вече са на по 200- 400 хиляди километра и понякога сегментите спасяват само временно.
За да работи правилно сегмента е много важна хлабината между сегмента и буталото.При такава хлабина по-голяма от 0.12-0.15 не се препоръчва смяна само на сегменти а се сменят комплект бутала и сегменти.Също е важно да се съблюдава и ключа на сегмента в цилиндъра.За различните двигатели е от 0.2 да 0.5 мм.Той обезпечава топлинното разширение на пръстена.Ако го няма в един момент се събират краищата и пръстенът почва да се разширява по окръжността -повишавайки натиска върху стената на цилиндъра.В резултат-сегментът и цилиндъра се износват в пъти по бързо.
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
BuGmaN написа:Не съм доволен от съвременните им сегменти, износват се прекалено бързо, най-вече - маслените, говоря за масленият който е от 3 части, много е стегнат и се износва прекалено бързо, старите от 2 части (с пружинката) бяха много, много по-добре. Опита ми е от двигателите с въздушно охлаждане... В последните години, залагам на Мале и едни Щатски, но ги внасям, от тука не смея да купувам нищо...
Мите поне лично идвам в базата с "маслоядната" Вектра









- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Колкото е по тънък един сегмент ,толкова по добре уплътнява. Но малко по трудно се охлажда и затова иска по качествено масло.
По горе писах за Prima.Техните сегменти са с цял маслен пръстен н-2.5 на ф79 ,но на твоя двигател проблемът са буталата на Федерал могул/Нюрал/
Конструктивно нямат дупки за стичане на сгрибваното масло от масления пръстен и то като стане много в един момент минава покрай сегмента.
Добрия майстор го знае това и му прави дупки и проблемът се забравя.
По горе писах за Prima.Техните сегменти са с цял маслен пръстен н-2.5 на ф79 ,но на твоя двигател проблемът са буталата на Федерал могул/Нюрал/
Конструктивно нямат дупки за стичане на сгрибваното масло от масления пръстен и то като стане много в един момент минава покрай сегмента.
Добрия майстор го знае това и му прави дупки и проблемът се забравя.
- VeilSide
- Мнения: 856
- Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
Не очаквах, че темата ще стане толкова интересна. Що се отнася до дизайна на маслообиращите сегменти в сайта на Federal Mogul открих една интересна статия, в ковто пише че сегментите от 3 части се използват при бензиновите мотори, докато тези от две (с пружина) при дизеловите
http://www.federalmogul.com/korihandboo ... ion_57.htm
http://www.federalmogul.com/korihandboo ... ion_57.htm
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
1637 написа:BuGmaN написа:Не съм доволен от съвременните им сегменти, износват се прекалено бързо, най-вече - маслените, говоря за масленият който е от 3 части, много е стегнат и се износва прекалено бързо, старите от 2 части (с пружинката) бяха много, много по-добре. Опита ми е от двигателите с въздушно охлаждане... В последните години, залагам на Мале и едни Щатски, но ги внасям, от тука не смея да купувам нищо...
Мите поне лично идвам в базата с "маслоядната" Вектраи този мой харч на масло който е за невярващите близо 1л/100км
.Това след пълен цялостен ремонт на цилиндровата глава във специализиран сервиз за около 400лв
.А точно тези "динамичните" и самонагаждащи се сегменти в три части са виновника за всичко.Незнам как си обяснявате факта,но всички знаете,че налягането в цилиндъра "разпъва" сегмента и той стърже масления слой.Тези клечки за зъби,които продават в магазините,а именно масления сегмент в три части,как ще се справи с "разпънката",като самия той няма контактна площ за да го разпънат газовете.В резултат запича в каналите на буталото и разхода на масло е налице
.Едно време маслени сегменти в три части имаха ЗАЗ и ГАЗ53.И двата трофея горяха масло с литри.Моя проблем със прословутия ХЕЛ мотор на Опел горящ масло е в тези недомислени сегменти ииии...в буталата.Но буталата се лекували с една 2мм бургийка
В цял Бургас попитах фирмите,които доставят авточасти за ЦЯЛ маслен сегмент,но имало само една фирма която ги изработвала.Нито Гьотце(Евро07),нито Колбеншмит(Ауто Плус,ЕлитКар,Косер),нито ИенМакс,нито НПР(АутоХит,нито Мале(ДаскаловКар,които гаранция на 100% вкарват оригинални части от Германия съответно на по-висока цена,в опаковките им не беше цял маслен сегмент
А какво унижение съм изтърпял от продавачите да се моля да ми отворят да видя масления сегмент случайно дали е цял.Само едно много малко магазинче собственост на един евреин ми каза цена от Турция за "мойте" сегменти за Опела Гьотце с маслен сегмент в три части за 47 евро.Същите Гьотце със цял маслен сегмент обаче били 149 евро
.Същевременно ми обади и цена за компект бутала 4бр на Мале със сегменти за 152 евро.И тука вече е голямата дилема за мен,защото не си заслужава 300лв за едни сегменти,като за 304лв мога да имам 4 нови бутала със сегменти пък бил той и във скапаните три части
.А пък вече за около 500лв се намира и оборудван мотор "Екоспек".Все пак след много търсене и разпитване намерих единствения магазин и единствената фирма за бутала и сегменти,която произвежда цял маслен сегмент за Опел 1.6 16в,за цена 93лв компекта.В Еврото примерно за Гьотцето в три части ми искаха 32.60лв на цилиндър за сегментите
Проблемът с маслените сегменти на този мотор се решава, като се разстържат каналите за втори и трети сегмент и се сложат сегменти за друг мотор, с цели маслени.
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
muns61 написа:Проблемът с маслените сегменти на този мотор се решава, като се разстържат каналите за втори и трети сегмент и се сложат сегменти за друг мотор, с цели маслени.
Втори компресионен канал за буталото за какво да ми стърже стругаря?? А и третия канал на масления сегмент като се разтърже после от какъв мотор да търся сегменти? Уточни се моля.Масления ми сегмент е с височина 3мм и съм мислил да слагам цял маслен сегмент от Лада 1600,който обаче е висок 4мм т.е канала на буталото трябва да се вземе с около 0,5мм от двете страни.Ако имаш други идеи сподели моля.От Фолксваген ТДИ мотор на 79.5мм незнам дали ще станат

- fly_free
- Мнения: 479
- Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
- Автомобил: т5
- Двигател: вrr
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за сегменти Kolbenschmidt
не си разстъргвай канала ,до това се стига само в краен случай.Има си сегменти ,при това доста по качествени от това гьотце ,дето се продава в България.
79.0 има доста пръстени на 4 мм.Най евтин ще ти е от Лада ,но неговата височина е 3.95 мм
79.0 има доста пръстени на 4 мм.Най евтин ще ти е от Лада ,но неговата височина е 3.95 мм
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта