Смяна сегменти

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Смяна сегменти

Мнениеот 1637 » Пет 05 окт 2012 18:58


Здравейте колеги! Искам да се допитам до тези от вас,които са сменяли сегменти.Реших да сменя на моята кола сегментите и понеже масления сегмент ми е в три части,което разбира се не върши никаква работа,сегмента от Лада(цял маслен с пружинка) заспа точно по диаметъра на цилиндъра с ключ за 4-те цилиндъра от 0,20мм до 0,25мм.Т.е перфектно,обаче за целта трябваше да занеса на стругар буталата за да престърже канала на буталото от 2.5мм на 4мм,колкото е височината на Ладовия сегмент.На пръв поглед нищо работа и аз отидох уж при най-добрия стругар в Бургас,който ми е и съученик между другото :banghead: .Той обаче оставил буталата на баща си,който също е стругар понеже имал много работа и баща му е оставил хлабина между сегмента и канала на буталото 0.2мм Evil or Very Mad при максимален допуск 0.15мм.На другия ден вече си купих комплект сегменти от Лада и отидох при малкия да разстържем и другите два канала за компресионните сегменти и да видим какво можем да направим за маслените канали.На последното бутало ножа на струга задра в канала на сегмента и пре.ба челото на буталото заедно с канала му :banghead: .Той каза,че утре го носи на аргончик да го напластява и след това ще ми разстърже канала.Та какво да очаквам от наварено 4-то бутало и хлабина в каналите на маслените сегменти 0.2мм? Да се счупи канала на буталото? Да се счупи сегмента?Да чука сегмента или....незнам и аз вече :?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Смяна сегменти

Мнениеот muns61 » Пет 05 окт 2012 19:30


Това с аргона може и да стане, ако аргончика е поне малко по-добър от стругаря...
Колкото до луфта 0.2 - не е малко, но не е фатално за маслен.


Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Смяна сегменти

Мнениеот 1637 » Съб 06 окт 2012 11:14


muns61 написа:Това с аргона може и да стане, ако аргончика е поне малко по-добър от стругаря...
Колкото до луфта 0.2 - не е малко, но не е фатално за маслен.

Благодаря много колега.Следя от години мненията ти и виждам,че разбираш,все пак пак повтарям,АБСОЛюТНО ВСЯКО МНЕНИЕ МИ Е МНОГО ВАЖНО и ценно.В другите форуми почнаха..аве що не си купи оригинални сегменти,край с мотора,не мога да повярвам,че правиш това и т.н.Каналите на другите бутала станаха перфектни в каналите на компресионните сегменти с Ладовите сегменти без 4-тото,на което задра струга.Станаха с хлабина 3 СТОТНИ!.Само на маслените баща му е оставил 0.2-0.25 ДЕСЕТИ мерено от мен с хлабиномерна пластина между сегмента и канала на буталото.Въпроса е какво да очаквам от мотора,като разхода на масло,ще ми е най-малкия дерт.Притеснява ме пак казвам,може ли да осуче масления сегмент,да разбие още повече каналите на буталото,да задере бутало? И последно,ако и сложа добавка,макар че заради точно нея се реших да отварям отново мотора за да не сипвам отново и всеки път добавки.Поздрави.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта