Така, развитие на историята:
На 3.01.2013г., я качихме на репатрака и към сервиза
Разкачиха батерията, която от Мерцедес са решили да натикат на баба си в задника и я поставиха на професионална зареждаща станция. За 12 часа успя да вдигне до 10 волта т.е. пълен мъртвец. Купих нова батерия 95Ah 850 пусков ток, монтирахме я, завъртях ключа и:
Запали без да върти стартера излишно от нормалното. Изпуши брутално първите три секунди, което било нормално за толкова време седене, след което се нормализира и отзад започна да мирише на Euro 5
. След запалването за три секунди се разтракаха клапаните, но веднага си повдигна маслото и спряха всякакви шумове. По таблото не светна нито една лампа, никакви съобщения за грешки. След като вдигна температура я покарах 2 км. Сменя си скоростите като нова, няма шумове, тракане, скърцане и т.н.
Мерцедеса си защити репутацията. Супер съм доволен.
Утре сменят масла на двигател, 7G-tronic, диференциали, раздатка и почвам да й давам газ.