Ако с нашенска кола с махнат катализатор отидеш в Англия, могат ли да те глобят?
А по темата:
Имах едно Алеко с 1.6 ладов мотор. След смяна на свещите със сравнително скъпи и хубави такива, custom (ръчно правени

) запалителни кабели, слагане на безконтактно запалване - двигателя вървеше поне като нов, ако не и по-добре. След това беше сложен custom спортен (пипнат жигули

) карбуратор и колата вече вървеше много повече от друг подобен двигател. Всичко това със сипването на полуситентетика и олекотен маховик. Като цяло това ми струваше към 200лв. Не съм го качвал на дино, но имам клип как прави 0-100 за 12сек, при дадени от завода 15.5
В заключение: при стари двигатели само смяната на консумативите с качествени такива, за сравнително малко пари, може да ви донесе мнодо добри чуства!
