Алгоритъм на работа при запалителна система

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Алгоритъм на работа при запалителна система

Мнениеот stefan4o » Съб 26 окт 2013 8:20


Имам нужда от малко жокери ако някой е наясно как(дали) можем да разчетем/разшифроваме и съответно запазим на някакъв файлов формат алгоритъма на работа на запалителната система на автомобил с ЕКУ. Примерно някое моно от първите в началото на 90-те. Основните принципи мисля, че знам какви са, но ми е нужно да знам и зависимостите.
Low MAP (low engine load) = more spark advance
High MAP (high engine load) = less spark advance
Low CLT (cold engine) = more spark advance
High CLT (warm engine) = less spark advance
Low RPM = less spark advance
High RPM = more spark advance


След това при автомобилите с детонационен датчик - инжекционите многоточковите. Изчетох каквото успях да намеря в интернет за бош-овския датчик, който се монтира във ВАГ и горе-долу съм наясно как работи и какво генерира на двата сигнални пина (третият вече разбрах, че е екранировка).




Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта