Допълнително парно

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 22 дек 2006 14:11


Ако искаш да имаш яко парно, отиваш и взимаш от някой автобус печката и ти ще топиш леда па асвалта!!!




Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пет 22 дек 2006 16:45


Искам информация - най- ценното нещо на света.
Пример : карал съв Пежо. Парното му е великолепно. Или на Форд е слабичко.
Тасе ориентирам в нашата морга и ще разглобявам точно определени модели, а не всичко на ред. При мен, в Балчик е евтино, но сам си вършиш работата. Иначу може да поискам и надник.
dr_kanev, прав си, че не бях ясен. Сега съм ясен и на себе си.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 22 дек 2006 19:45


Радвам се, че съм помогнал /макар и не съвсем пряко/.
И само да вметна - не съм доктор :wink:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Съб 23 дек 2006 19:08


:wink:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Съб 23 дек 2006 19:15


Българския ми беше изчезнал!
Помагаш, но по добре кажи каква кола си карал преди фолки и дали си бил доволен от парното.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 23 дек 2006 19:45


Жигули /комби/, ЗАЗ /но с неработещо парно !!!/, Джета, и сега Пасата. Лоши спомени имам /слабо или никакво парно/ от Вектра А. Но там проблема беше от термостата. Според мен не е толкова важно каква е колата и какво й е парното. Значение има състоянието /както казах - термостат/, дали има отложения по радиатора, а също е много важно как става топлообмена - значи какъв вентилатор, въздуховоди, и т.н. Дори и да вземеш радиатор от кола в идеално състояние, с отлично парно, при теб може да не върши никаква работа. Да не те отчайвам, ама задачата ти е сложна. Моя съвет - макар и по-скъпо, + транспортни разходи, отиди до Варна, и потърси /без гаранция да намериш/ VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra, VW Touran дори - нещо от твоя калибър. Дали няма дори и на твоя модел, а и на други бусове VW ? Провери ли по сайтовете, които ти казах ?
Успех със задачата, и весела Коледа !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 23 дек 2006 20:01


Какво точно значи "кола с добро парно" това да не е някоя кутийка която взимаш от една кола и слагаш на твоята ?? Аз не че съм специалист но мисля че парното представлява едно радиаторче захранено с вода от охладителната система и един вентилатор дето духа през него! Така че май това ти трябва на теб-един здрав радиатор да речем от Г2 /топли си екстра/ и вентилатор какъвто попадне така или иначе ще трябва да приспособяваш нещата. А дали ще ти е силно парното зависи дали двигателя на буса ти ще успее да загрее достатъчно водата :lol: Всичко останало си е отделна печка за която си трябват пари и специален монтаж !


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 697
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Съб 23 дек 2006 20:44


Колицата си топли антифриза сравнително добре - маркучите не се пипат. Но оригиналния радиатор на парното протече и се наложи да бъде сменен с нестандартен - такъв от АУДИ - с 7 см. по къс и струващ ми 40 лева вместо 256 или 258 за оригиналния. Как става това ценообразуване - не ме питайте, че ме е срам от арменобългарската ми порода./ изтървам далаверата/
И сега маркучите не се пипат, но пуснеш ли вентилатора след първото топло идва не до там топло. Странност още една - при завой ме лъхва за кратко стандартен топъл полъх и след това хлад. Абявих, че вътре има въздушна възглавница и откачих маркуча за доливане - до горе пълно с течност.
Интересуващата ме характеристика на радиаторите е тяхната топлоотдаваемост. Не ме хвърляйте в храстите като ми кажете, че разлики няма.
" Докторе" благодаря!
Весели празници на всички фолксвагинери!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта