


Golf 3 1.9 TDI vs. Golf 2 1.8 GTi
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
Тука Калибрата няма какво да я месите,от горепосочените няма кой да и се опре.Казвам го от личен опит,случайно и без да искам станах собственик на такава вентилирана 150 коньеве.Днеска се дръпнах на два-три светофара с едно Ауди А6 2,5 ТДИ, а то си е 150 к. с. без чип и само му гледах ксеноните в огледалото.
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
musura написа:ако въртящият момент беше толкова важен, на Божура щеше да е пълно с коли с двигатели на влекачизнаеш ли какъв въртящ момент имат още на 900 оборота
В случая дизела е с по-малък полезен диапазон обороти и ще сменя до 400 метра поне до 4-та скорост, докато ПБ-то ще финишира на 3-та и само от смяна на скорости ще го бие, дори да са еднакви коне и килограми


- XaBaTa™
- Мнения: 1464
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София


Последна промяна от XaBaTa™ на Вто 26 дек 2006 13:45, променено общо 1 път.
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.zeperfs.com/duel711-681.htm ето с 110 коньово.А за колибрито много е относително,но до към 150.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта