Смяна гарнитура на главата

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Пон 20 яну 2014 20:18


Здравейте колеги.Нещата загрубяха.
А именно-сутрин при първо запалване колата работи на 3 цилиндъра,прекъсва,тресе двигателя.
Като позагрее малко и стигне 40-50 градуса и се оправя и заспива.
Имам и малки загуби на антифриз(лятото повече) без видими течове.Което ме навежда на мисълта гарнитурка.
Някой ако е сменял гарнитура скоро на нека сподели какво излиза от към финансовата част.
Къде бихте ме посъветвали да закарам колата-където няма да ми свалят кожата и естествено качествена работа и нормална цена.
Колата не е VW.


Благодаря предварително.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот stefan4o » Пон 20 яну 2014 20:49


Не е задължително да е избила гарнитурата ти. Защо мислиш така?


Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Пон 20 яну 2014 20:51


А според теб ?
Варианти . . .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот stefan4o » Пон 20 яну 2014 20:53


Варианти - бол. Това, че изчезва антифризът не значи, че не може да капе някъде по малко и да се изпарява от температурата на двигателя. Признакът за избила гарнитура са твърдите маркучи на охладителната система.


Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Пон 20 яну 2014 20:53


Да знам,че това са признаците


Потребителски аватар
Ivo 1983
Мнения: 502
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
Автомобил: Golf 3
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Враца

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот Ivo 1983 » Пон 20 яну 2014 21:32


И мен ми губеше помалко антифриз...и накрая се установи, че има дупка в радиатора, който изведнъж протече. Иначе явно е била малка и незабележима. Прекъсването ти може да е от ел.проблем. Прегледай кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец. Проблема ти може да е комплексен. Не бързай да сменяш гарнитурата.


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот ludiq1918 » Пон 20 яну 2014 22:43


Не винаги при избила гарнитура маркучите стават камък. Има случаи когато колата гори по 500мл антифриз за няма и 100км а маркучите са меки и манометъра закачен към системата не показва признаци за надуване в системата. Ама си пълнеше цилиндрите с антифриз и това е :screwy .


Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Вто 21 яну 2014 20:09


Именно...
което най-вероятно става и при мене.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19167
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот stefan4o » Вто 21 яну 2014 20:14


Щом си сигурен - направо разглобявай и сменявай :th_up


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6173
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот ktamen » Вто 21 яну 2014 22:51


tihomir_rs написа:Именно...
което най-вероятно става и при мене.

Развий свещите и ги огледай какъв цвят са. Най-добре ги снимай и качи снимката тук. Свалянето на главата си е сериозен ремонт, трябва да си 100% сигурен, че проблема е от гарнитурата. И за прекъсването и за загубата на антифриз може да има още много причини.
Можеш да издърпаш кабела от бобината и да завъртиш два оборота със стартера и после да си огледаш свещите, ако някоя е мокра ще знаеш със сигурност.


Потребителски аватар
aliyatin.com
Мнения: 538
Регистриран на: Сря 06 апр 2011 8:54
Автомобил: HONDA CR-V
Двигател: 2008
Местоположение: popovo

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот aliyatin.com » Сря 22 яну 2014 11:30


И колата дизел ли е или бензин?


Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Сря 22 яну 2014 20:15


Бензинова е колата има и газ.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот muns61 » Сря 22 яну 2014 20:22


Бе и ако кажеш колата...


Потребителски аватар
tihomir_rs
Мнения: 91
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна гарнитура на главата

Мнениеот tihomir_rs » Пет 31 яну 2014 21:40


Проблема е решен.
Сменена гарнитура на главата
При диагностиката се оказа-пълнене на 4 цилиндър с антифриз.
Затова при палене на студен двигател паткаше,прекъсваше и така докато не издуха антифриза през ауспуха.
Естествено последва сваляне на главата-проверка,шлайф.
Нови свещи,масло,комплект болтове,гумички на клапани,гарнитури на изпускателен и всмукателен колектор,термостат,антифриз.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта