


Как да оправя драскотините
Re: Как да оправя драскотините
Привет колеги! За драскотините на снимките са с големи поражения,неможе с полиране да излезнат. Ако,не си се занимавал с това не се захващай!!! Ето моя начин за оправяне на проблема,купуваш си кит,втърдител,грунд за основа и боя,лак а новите бои са с лак смесени,но по скъпи. Измива се проблемният очастък,облепваш с хартиено тиксо "Теса" и найлон за да не нецапаш на около и с шлайф машинка изшкурваш проблемната част,като започнеш със суха 800 и после мокри шкорки 1000/1300/1500 завършваш на 1500 винаги!Изшлайфаш,до ламарина с 800 издухваш с компресор да няма боклуци вдлъбнатите места с автокит и втърдител малко се слага смесва се и се нанася бързо с шпакли да не изъхне кита а той се стяга за 10мин.Като я китнеш я шлайфаш 800 /1000 сухи шкурки,ако не ти харесва пак кит и пак шлайф до гладка повърхност издухва се отново и си купи грунд и боя разредени за нанасяне от магазин за авто бои те могат да ти тонират боята до 95% същата слагаш грунда в пистолет а той струва 1500лв. и хубава игла за да ненаправиш стечки-(капчици).Грундираш изсъхва шлайфаш 1300/1500 без да натискаш шлайфа,ако не ти харесва грунда е бяла основа и се вижда леко непокрил нанасяш пак и шлайфаш издухваш, измиваш пистолета с кореселин и подготваш за боя.Боядисваш я шлайфаш с1500мокра шкорка пръскаш пак и готово, ако е без лак боята чакаш да изсъхне лакираш и пак същата процедура и най накрая паста за полиране за оправяне на нюансите всико това се прави в гараж с хубаво осветление а не отвън на вятъра да ти вкара боклуци за това е скъпо боядисването а и някои бояджии карат през пръсти и ти взимат парите. БАЙ ГАНЬОЦИ сме си това е!!!
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да оправя драскотините
Колеги имам драскотини, тук таме по колата, които не могат да се оправят с полиране (даже наскоро един хубавец ме изджаска отзад - лека паяджина направи на бронята). Някой може ли да ми даде изпитан майстор, който може да ги "тушира" качествено. Не ми се боядисват целите детайли, защото боята е оригинална, а дървото на българските бояджии съм го ял многократно. Искам само някой опитен гримьор да я мацне леко, ако пък няма такъв ше си карам надран.
- Джаба Хътянина
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 16 мар 2014 21:28
- Автомобил: Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Как да оправя драскотините
Здравейте!
Колко струва все пак едно цялостно пребоядисване? Без китосване и такива усложнения. Драскотините са ми повърхностни, почти не си личат, но аз като си ги знам къде са ме вбесяват. А също и ако просто реша да сменя цвета, колко ще струва?
Колко струва все пак едно цялостно пребоядисване? Без китосване и такива усложнения. Драскотините са ми повърхностни, почти не си личат, но аз като си ги знам къде са ме вбесяват. А също и ако просто реша да сменя цвета, колко ще струва?
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Съб 20 окт 2012 13:11
- Автомобил: Dacia Logan
- Двигател: 1.4 2007
- Местоположение: Burgas
Re: Как да оправя драскотините
Един приятел си пребоядиса Пасата (99г) при един майстор в селско гаражче. Пасата стана от зелен в черен (металик). Процедурата продължи месец и половина и му струва 1000 лв + куп проблеми по инсталацията ( не работещо централно, не свалящо се стъкло + светеща лампа на аирбега ). От самата боя за сега е доволен, но ще се види за напред. Та ако искаш наистина качествено боядисване трябва да приготвиш 1000+ лв.
- Джаба Хътянина
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 16 мар 2014 21:28
- Автомобил: Passat B5
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Как да оправя драскотините
Благодаря за разяснението
Един приятел ми вика 300-400 лв. - а аз правилно не повярвах. Значи за 1000 лв. + няма да се занимавам, отделно си въобразявах че ще отнеме максимум 2-3 дни. Минах драскотините с един спрей за предпазване от ръжда и почти не си личат, не са дълбоки. Вчера карах по много тесен селски път, насреща един Фау-Ве Транспортер и закачих проклетите клонки, нямаше как да заобиколя, направих се на баровец и само намалих, не спрях както се полага по устав и съответно ги забърсах тези клончета
.
Единия ми Пасат е с оригинална боя нещо като тъмен тюркоаз, зелено-син преливащ, обаче има някакви малки язвички по покрива, търпят се. Не смея да слагам нищо без да разбирам, по-добре да се кара при професионалисти, уплаших се като изчетох темите за полирането колко зор и играчка е и че трябва да се внимава кое-какво-как. Бих рискувал да експериментирам собственоръчно само на много старата Джета. Този с който забърсах клончетата е черен металик пребоядисан, не от мен а от предния собственик. На черното по принцип повече ли си личат драскотините?

Един приятел ми вика 300-400 лв. - а аз правилно не повярвах. Значи за 1000 лв. + няма да се занимавам, отделно си въобразявах че ще отнеме максимум 2-3 дни. Минах драскотините с един спрей за предпазване от ръжда и почти не си личат, не са дълбоки. Вчера карах по много тесен селски път, насреща един Фау-Ве Транспортер и закачих проклетите клонки, нямаше как да заобиколя, направих се на баровец и само намалих, не спрях както се полага по устав и съответно ги забърсах тези клончета

Единия ми Пасат е с оригинална боя нещо като тъмен тюркоаз, зелено-син преливащ, обаче има някакви малки язвички по покрива, търпят се. Не смея да слагам нищо без да разбирам, по-добре да се кара при професионалисти, уплаших се като изчетох темите за полирането колко зор и играчка е и че трябва да се внимава кое-какво-как. Бих рискувал да експериментирам собственоръчно само на много старата Джета. Този с който забърсах клончетата е черен металик пребоядисан, не от мен а от предния собственик. На черното по принцип повече ли си личат драскотините?
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта