филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
искам да попитам някой дали си е слагал такъв филтър с активен въглен и има ли смисъл от него, че гледам разликата примерно за Кнехт е 3 пъти в цената?
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Прочиства по - добре , но това на теория.
На практика...
На практика...
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Аз преди време бях пробвал и ще те излъжа, ако ти кажа, че има разлика. Просто тогава цената беше 14лв за обикновен и 17лв за същия с активен въглен. Но чак такава разлика, дето казваш ти - 3 пъти..
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Аз също бих заложил на този с въглен. Не заради друго, но разликата в цената беше 6-7 лева. Никога не съм слагал обикновен филтър - колата я имам само от година и не мога да кажа дали има кой знае каква разлика. Но за 6-7 лева, които ги даваш веднъж годишно, просто не си заслужава да избираш по-евтиното. Мисля, че при мен обикновения струваше 12 лева, а този с въглена 19 лева.
- icokr
- Мнения: 1129
- Регистриран на: Пет 23 апр 2010 16:27
- Автомобил: GOLF 3 GTI 16V
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Аз също съм с въглен(VALEO ФИЛТРИ).
Разликата в цената не е голяма,а спира много от газовете на автомобилите.
Въздуха не е чак така мръсен и гаден.
Сменясе на около 6 месеца.
Разликата в цената не е голяма,а спира много от газовете на автомобилите.
Въздуха не е чак така мръсен и гаден.
Сменясе на около 6 месеца.
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Карал съм с такъв филтър с въглен - миризмата на изгорели газове е една идея по-слаба. Марка обаче не помня, беше към 2 пъти по-скъп от обикновения.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
А аз карам с обикновен, който сменям 2 пъти в годината (пролет и есен).
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13448
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Чудя се защо масово са поставени хоризонтално Много бързо се засипват с кал и прах.
Днес си играх да го проверявам /изподрах си ръцете/ - чистичък е. Може да изкара още 1г. Филтъра е вертикално монтиран,
Днес си играх да го проверявам /изподрах си ръцете/ - чистичък е. Може да изкара още 1г. Филтъра е вертикално монтиран,
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Моя също е с активен въглен и да ти кажа изобщо не ме кефи даже май в колата е по задушно(влажно)... сега ще си сложа пак обикновен ! Според мен това си е неква глупост !
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Някой замисля ли се за колко време се окислява този активен въглен?
Утре ще ви продават супер-дупер нано филтри. По стотина лева, ама пазят и от уроки...
Утре ще ви продават супер-дупер нано филтри. По стотина лева, ама пазят и от уроки...
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
От години карам само с въглен, докато преди 2 месеца при смяна на чорбите смених и филтъра с обикновен (просто в момента нямаха с въглен) - еми издържах около месец на миризмите, които влизаха в купето и директно си го изхвърлих и пак съм с въгленче. Никога повече даже няма и да пробвам обикновен. Като единствен минус на филтъра с активен въглен мога да кажа, че ако се кара повече от 7-8 месеца без да се смени все едно започва да задържа влага или де да знам - а бе в колата почва да духа тежък, влажен въздух...
- Stivi
- Мнения: 8310
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Въглен-мъглен все тая,слагал съм всякакви и разлика никаква
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Не открих никакво реално предимство на филтъра с въглен - пак си смърдеше като съм зад кола с газ или някой по-стар автобус - така . че повече не ми се набиват излишни пари - обикновения Шампион си е идеален !!!
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
Обикновени си слагам, по-честичко си го проверявам.Вертикално е монтиран.Само се чудя вашите коли нямат ли клапан за рециркулация?Като карам зад някой миришещ си го цъкам и си усещам само миризмата на "борчето" .
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: филтър купе обикновен срещу такъв с активен въглен
И аз не забелязах разлика.Няма смисъл да се купуват двойно по-скъпи филтри с "активен въглен".Външните миризми се усещат по същия начин,както с обикновените филтри.