http://prikachi.com/images.php?images/821/7194821z.png
В десната седи клапана на компресора който се пуска от копчето в купето както и да е ,средната буквално прилича на барабана на револвер

http://prikachi.com/images.php?images/823/7194823a.jpg
Естествено махнал съм шайбата ..... а от другата страна т.е. като съм отворил компресора и съм го разделил на 3те части ето как изглежда
http://prikachi.com/images.php?images/822/7194822F.jpg
И сега .... как се маха тоя диск който видимо е много крив .... Върху него лагеруват буталата на компресора чрез 2 полусфери които само лежат(допрени са) една върху друга и образуват сфера, като върху горната част седи буталото ,а другата полусфера долната се търка в тоя диск ! Миналата година както си карах бавно на 2-ра скорост колата нещо изтропа и угасна ... сега си давам сметка ,че е изкривила тоя диск който не знам просто как може да бъде изкривен като е поне 4-5мм дебел ! След като се е изкривил се е образувала пролука между буталото и диска и лагера (полусферата) на 1 от буталата се беше озовал вътре под диска т.е. не е лагерувал и буталото не еучаствало в работата на компресора което пък е довело до това да не може да прави налягане ! Това е моята теория за това защо ми се прецака компресора на климатика !
Сега ако някой помогне и каже как се маха тази част за да видя под нея всичко здраво ли е ще съм много благодарен ! Под самият диск има нещо като колянов вал ама само с една гърбица ! Шайбата върти това ,а то върти диска . Диска като го дърпам нагоре излиза на една страна явно е хванат по някакъв начин също така го държи и една пружина ! Ако някой знае да помага !


