


Подмяна на часовник с оборотомер
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Подмяна на часовник с оборотомер
Здравейте колеги, предварително се извиявам, че пиша тук, защото става въпрос за Audi 80 b4 1.9 TDI. Надявам се да не е проблем защото нещата са почти сходни. Та вчера дойде един приятел, понеже си смени таблото, поради проблем с уредите (всички освен оборотомера), и на новото табло има часовник вместо оборотомер. И аз му смених часовника с оборотомера като свалих от стария пластинките, които правят контакт с двете крачета на оборотомера и ги запоих на платката на новия, след това закачих оборотомера сглобих всичко но не тръгна.. Мисля че след като е предвидено да има отвори, през които да минат крачетата на оборотомера, би трябвало да стане, но уви.. Някой да има някаква идея, защото търсих теми и на същата тема но не открих нищо. Пак се извинявам за това че пиша тук. Поздрави.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
Доколкото знам на дизелите оборотомера се командва от алтернатора, а на бензиновите от ECU. Ако новото табло е от бензинов мотор какво се получава?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
На бензиновите е от бобината, за дизела (карам такъв) не знам, не ми се е налагало да чета




- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12126
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
Бензиновия взима сигнал от бобината, датчик на хол или от комутатора, дизела би трябвало да взима сигнал от алтернатора, извод D+
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
Километража е от дизелов автомобил на 100% и пак не тръгва оборотомера..
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
Може да няма изведен проводник до оборотомера от алтернатора.
"И аз му смених часовника с оборотомера като свалих от стария пластинките, които правят контакт с двете крачета на оборотомера и ги запоих на платката на новия".
Тогава проследи дали има връзкаот съединителя/куплунга/ на таблото до оборотомера. Твърде вероятно е да има разлика в опроводяването на платките за оборотмер и чсовник.
Може да измериш и дали идва сигнал от алтернатора до куплунга на таблото. По верроятно е да има разлика в опроводяването или на таблото с асвоник да липсва някой елемент, който е необходим за оборотомера
"И аз му смених часовника с оборотомера като свалих от стария пластинките, които правят контакт с двете крачета на оборотомера и ги запоих на платката на новия".
Тогава проследи дали има връзкаот съединителя/куплунга/ на таблото до оборотомера. Твърде вероятно е да има разлика в опроводяването на платките за оборотмер и чсовник.
Може да измериш и дали идва сигнал от алтернатора до куплунга на таблото. По верроятно е да има разлика в опроводяването или на таблото с асвоник да липсва някой елемент, който е необходим за оборотомера
Последна промяна от kris11 на Нед 20 апр 2014 10:07, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Нед 11 ное 2012 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Подмяна на часовник с оборотомер
Предното табло имаше оборотомер който работеше.. Няма как да няма..
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта