Японските коли са царици на пътя
12:07, 08.03.2005
Японските и корейските производители произвеждат най-много модели
Японските автомобили са истинските царе на пътя според последното годишно издание на списанието за потребителите "Concumer Reports" в класацията "Най-добри коли".
Всички коли, с изключение на една, в първата десятка от списъка за най-добри коли в 10 различни категории за 2005 г.са японски. Изключението е малкият Ford Focus.
Препоръките от списанието са важни, тъй като потребителите го възприемат като доверен пътеводител при покупката на коли
Всичко, което ускорява отдръпването от масовия пазар на производители на коли в Детройт, е ясен лош сигнал за General Motors Corp. и Ford Motor Co., които продължават да губят пазарен дял в сравнение с бързо разрастващите се чуждестранни съперници.
Голямата тройка обаче може да намери утеха в проучването на влиятелното списанието, което показва, че за втора поредна година средно на местните коли се разчита повече отколкото на европейските.
Тази тенденция, която поне дава повод на Детройт да се похвали, бе констатирана за първи път от 24 години в миналото издание на Consumer Report през 2004г.
Японските и корейските производители произвеждат отново най-много модели, които не съдават проблеми с общо равнище на проблемните коли от 12% за моделите от 2004г.От списанието съобщават, че те поддържат същото равнище през последните три години.
Списанието информира още, че GM, Ford, Daimler Chrysler AG се приближават до азиатците като показват ниво от 17% на дефектите. Това като цяло сваля нивото спрямо миналогодишните 18%.
За разлика от тях, при европейските производители на коли това ниво се е повишило с 1% спрямо миналогодишните 20%.
Mercedes-Benz, Volkswagen Volvo имат по-голям процент на дефекти в колите.Само Audi са са се представили по-добре от средното равнище, допълват от списанието.
"The most reliable brand overall is now Subaru, which averages eight problems per 100," Consumer Reports said. It noted that Honda Motor Co. Ltd., long a reliability leader, now averaged nine problems per 100.
Най-сигурната кола сега е Subaru, която средно регистрира 8 на 100 коли с проблеми – пак според годишното издание. /www.cnn.com
ECON.BG
най-надеждните коли
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:03, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 22:03, променено общо 1 път.
- mucho
- Палячо
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:всеизвестно е че новите коли не струват
и в тва, според моето скромно мнение, няя нищо случайно, и в сила не само за колите ами за кажи речи сяква техника (и не само) - като причини мога да посоча няколко неща
1. неимоверното темпо на развитие - времето за проектиране, обмисляне, конструиране и так дале, че е кажи речи невъзможно хората отговорни за всеки един етап от производството спокойно да обмислят и изтестват новия продукт - малко през куп за грош ми се струат нещата
2. мисля на всички ни е ясно, че за производителите е много по изгодно освен да ти продаде даден продукт да мое да те прилапа и като клиент за поддръжката на този продукт (сервизи части и так дале)
3. специално за колите - ми те ся ги блъскат с толкоз ноо фина електроника, че понякога се чудя как все още ние си шофираме колите, а пък тези които имат макар и бегло понятие от електроника знаат, че тва животно е ноо капризно, отделно всички знаем, че едно нещо колкот по просто е - толкоз по надеждно е
ся се сещам, че един даскал по механика май беше ни обясняяше (ма кой ти го е слушал) че примерно тез блокове (или глави или как там им се викаше не знам) на двигателите (и въобще там разни метални чаркуляци) след изработката едно време са се оставяли на спокойствие за даден период от време, един вид да се получи някво стареене на метала и да се видат там разни показатели и де да знам там кво беше ...
... та чудно ми е ся при тез главоломни темпове на пускане на се по нови и нови модели дали сичко тва пак се праи или ае джаста праста и как дое

- leavon
- Мнения: 923
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Темпото на проектиране, според мен, не е толкова проблем. Преди хората са нямали компютри и е нормално да са отделяли повече време върху чертежи, изчисления и т.н. Сега помощната техника при тези процеси е с огромен капацитет и топи време.
От друга страна качеството сигурно страда не само тенденциозно с идеята да се купува по-често. Предполагам нещата опират и до качеството на самите материали, които се използват за направа на различните детайли. Нали всичко трябва да е по-леко и по-евтино, за да може колата да бъде накипрена още в завода с разни екстри и да остане на същата цена. Откъде да дойде икономията - от качеството! Но трябва и да се купува от средния потребител!
От друга страна качеството сигурно страда не само тенденциозно с идеята да се купува по-често. Предполагам нещата опират и до качеството на самите материали, които се използват за направа на различните детайли. Нали всичко трябва да е по-леко и по-евтино, за да може колата да бъде накипрена още в завода с разни екстри и да остане на същата цена. Откъде да дойде икономията - от качеството! Но трябва и да се купува от средния потребител!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта