
Смяна на крушките с енергоспестителни
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
ЛЕД крушките така светят, че все едно ги няма. Аз си върнах старите, а ЛЕД-а ги изхвърлих.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
vovo6808 случайно да има компресор и климатроник??? Заден вентилатор поне 110 Вт за задно парно ?? Да имаш 13 плафона по 5 вт лампи само в купето ??
На плафоните по таван с 12/15/18 светодиода е ден.
По твоята логика на новите модели конструкторите са направо тъпаци ,че масово налагват ЛЕД ове и са габарити, стоп,задни мъгла,по таблото, в купето, дневни светлини.
На плафоните по таван с 12/15/18 светодиода е ден.
По твоята логика на новите модели конструкторите са направо тъпаци ,че масово налагват ЛЕД ове и са габарити, стоп,задни мъгла,по таблото, в купето, дневни светлини.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 25 апр 2012 10:40
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: ABS 1994
- Местоположение: София
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Колата започва вече пета годна откакто съм я купил от автокъща и с акумулатора който си беше на нея. И всички лампи по нея са си както е дошла от Италия. През седмицата се кара в повечето случаи по 2,5 км. в посока та и с междинно спиране. През почивните дни навърта около стотина километра зимата. Може тези сто километра да спасяват положението, но досега не съм дозареждал. А това не ми е първата кола с този режим на каране. От над 30г. управлявам автомобил и съм купил 2 /два/ акумулатора, като и двата са били през почти двадесет годишната кариера на москвича и вториа си замина в здраве при следващия собственик.
Само проверявам алтернатора да не презарежда, за недозареждането има лампи
Само проверявам алтернатора да не презарежда, за недозареждането има лампи

- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Крис11 Ами колега производителя е оразмерил динамото и акумулатора според нивото на оборудване на колата.Пък че някой е накачулил още куп работи това е друг въпрос.От 27г. карам коли и камиони и до сега акомулатор не съм дозареждал.Исключая случаите когато акумулатора е мъртвец.Иначе редовни си проверявам нивото на електролита.Весело посрещане на Новата Година 

- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Зависи как се ползува колата 

- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Карам 5км.до паркинга и след 2-3дни обратно до вкъщи,зависи кога ще се прибера от път.Събота и неделя 50-60км.извън града.Напоследък ходя през 3месеца до Варна.
- stefan4o
- Мнения: 19319
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Вероятно това каране 50-60км спасява положението. Аз карам всеки ден по 3км отиване и връщане до работа, през почивните дни рядко ми се налага да излизам извън града, карам предимно градско, а на нас ни е на близо всичко, освен ако не се наложи ходене до някой краен квартал. Миналия месец сложих на заряд акумулатора (в гаранция е още), стартерът доскоро въртеше като луд. Засега отлагам втори заряд, ама май като гледам ще се наложи. Междувременно оправих един проблем с плюса, който минава през стартера, надявам се да съм подобрил малко нещата - преди да пипна на клемите имаше 13.9В, след намесата са вече 14.2В, което предполага малко по-добро зареждане докато колата работи.
Когато преди месец ходих до магазина за рекламация момчето премери с товарна вилка и с някакъв уред, който мери капацитета на акумулатора и каза, че засега са ОК нещата, просто да го заредя, ако не съм го правил досега и го послушах. Иначе по принцип и аз нямам навика да зареждам, откак имам лична кола това ми е 3-тото зареждане за вече 8 години.
Относно новите коли, предполагам, че с напредването на ЛЕД технологиите все повече производители ще се ориентират към тях (за светене отпред е по-специфично, щото кандел/ват съотношението е сравнително ниско, но гледам Ауди А6 вече се предлага с ЛЕД), освен това новите са наблъскани с всякаква електроника и консуматори, което от своя страна налага подобни ограничения там, където е възможно, за да не се налага слагането на големи алтернатори и акумулатори.
Когато преди месец ходих до магазина за рекламация момчето премери с товарна вилка и с някакъв уред, който мери капацитета на акумулатора и каза, че засега са ОК нещата, просто да го заредя, ако не съм го правил досега и го послушах. Иначе по принцип и аз нямам навика да зареждам, откак имам лична кола това ми е 3-тото зареждане за вече 8 години.

Относно новите коли, предполагам, че с напредването на ЛЕД технологиите все повече производители ще се ориентират към тях (за светене отпред е по-специфично, щото кандел/ват съотношението е сравнително ниско, но гледам Ауди А6 вече се предлага с ЛЕД), освен това новите са наблъскани с всякаква електроника и консуматори, което от своя страна налага подобни ограничения там, където е възможно, за да не се налага слагането на големи алтернатори и акумулатори.
- Ditrih
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 02 юли 2014 13:08
- Автомобил: VW Golf МК4 1_6 SR
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Ясно е, че има всякакви мнения, едни подкрепят LED крушките, други - не. На 31-ви декември и на 1-ви януари отново не ми запали колата и трябваше да я пускам по наклон за да запаля. Предложиха ми един оборотен акумулатор да ми дадат за да тествам дали ще пали следващите няколко дни за да разбера дали точно той е проблемният. До колкото разбрах не е хубаво постоянно да се пали така, като се бута колата. Исках и да попитам как е правилно да се зарежда акумулатора без да се сваля от колата, защото чувам 2 мнения. Едното е, че трябва да се откачат кабелите и така да се зарежда, а другото - директно без да се откача нищо.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
зареждай без откачане на акумулатора-това не е совалка. При откачане - код на радио, дроселова клапа трябва да се обучава или пробег 50 км. Следи напрежението при зареждане да не надхвърля 14,5 В
Оправи си клемите на кабелите към акумулатора. С бутане не става -почистване на кабела, нова клема, почистване на клемите на акумулатора , ако има налеп по тях.
Оправи си клемите на кабелите към акумулатора. С бутане не става -почистване на кабела, нова клема, почистване на клемите на акумулатора , ако има налеп по тях.
Последна промяна от kris11 на Пет 09 яну 2015 17:33, променено общо 1 път.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20283
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Енергоспестяващи, а не енергоспедстителни

Въпреки това, колегата пуснал темата да търси на друго място причината, а не в крушките.

Това зависи от модела. Има качествени LED крушки, които светят доста силноbatmit написа:ЛЕД крушките така светят, че все едно ги няма. Аз си върнах старите, а ЛЕД-а ги изхвърлих.

Въпреки това, колегата пуснал темата да търси на друго място причината, а не в крушките.
- Ditrih
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 02 юли 2014 13:08
- Автомобил: VW Golf МК4 1_6 SR
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Смяна на крушките с енергоспестителни
Не знам какъв е проблемът, борд компютърът ми е луднал, показва -37 градуса, -27, и всякакви такива глупости... :D Ще гледам утре да проверя клемите, кабелите и да измеря напрежението...