Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Мнениеот stypkata » Съб 11 апр 2015 19:21


Това кипене според вас нормално ли е и дали съм за смяна на гарнитура на глава?Двигателя не е VW,а е от микробус рено трафик 2.1Д,монтиран на лодката ми.Губи по малко антифриз и постоянно доливам.Това кипене е при незагрял мотор (70гр) и мисля,че още след запалване на студен двигател също кипи и прелива.Маркучите са твърдички,но не знам до колко е нормалната твърдост.Благодаря ако някой помогне.

http://www.dailymotion.com/video/x2mdr8e

Последна промяна от stypkata на Съб 11 апр 2015 21:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Мнениеот moimoimoi » Съб 11 апр 2015 20:35


има индикатори за изгорели газове в охладителната течност http://bgdriver.org/forum/index.php?topic=70.0


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Мнениеот дърт милиционер » Съб 11 апр 2015 20:56


За френска кола ....може би. За немска НЕ. :mhihi


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1226
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i + Jumper 2013
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Симптоми за гарнитура на цилиндрова глава

Мнениеот stypkata » Чет 16 апр 2015 14:47


Ето и развръзкатa.Свалих главата.Гарнитурата беше здрава,но купих нова Elring за 60 кинта.Главата я надухме за пукнатини - здрава е.Шлайфаха я 0.12мм и сега дойде ред за сглобяване,но се чудя за едно нещо за което ще ви питам сега.Понеже предишния собственик е преместил зъбното колело на ГНП с 1 зъб напред за да върви повече сега се чудя ако зацепя ремъка по фабричните му белези дали ще падне и разхода на гориво.По принцип не ми трябва мощ- двигателя идва по-мощен от необходимото за лодката ,но на по-нисък разход няма да откажа :)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта