Ами в сервиза бях единствения човек тогава, нямах къде да погледна и го правих на око. Казаха ми да го правя по друг начин, но аз реших да го наравя по клипа в youtube, на унгарски език. Намерих един комплект с избивачи и наврях единия. Мисля, че съм го направил даже 9-10мм, вместо 7 +/- 1мм. Грешка направих, че не пипнах колко е опънат стария ремък, може би затова тогава ми се стори, че е много обтегнат, той и хидравличния обтегач си го опъва допълнително. Вечерта като се прибрах разгледах основно в аутодата и съм бил близо със стойностите, иначе начина на поставяне от първия път. Студен, като запаля, борда ми показва 0.7 на празен ход. Като загрее отива до 0,9 l/h. Нормално ли е? Има ли роля синхронизацията в това нещо? От както я имам колата, така ми показва, явно в Италия не и е правена синхронизация, или с времето се е загубила, не знам. Чувам едно свирене от шайбата на разпределителния вал. Не е постоянно, ритмично едно такова, идеи?
Синхронизацията на валовете въобще не ми е ясна - само с ваг-ком ли е начина, или става и по този начин:
https://www.youtube.com/watch?v=PwZGG4VXxf0
П.с. Съжалявам за късния отговор, нямам никакво време. :)
П.с. Имам минати 1300км от смяната, никакви проблеми да чукна на дърво. 3 дни бях на почивка, минах 170км с 30лв. от Max motion-a на OMV - горе долу 4 на 100, със скорост 100-110 на 5-та, без да бутам 6-та..
Обтягане на ангренажен ремък ? - Варианти.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Обтягане на ангренажен ремък ? - Варианти.
Синхрониацията е лесна колега. Включваш Ваг-а и гледаш на - или + е. Като разхлабиш трите болта на зъбното колело на разпределителния с ключ 13 и хващаш централния с 18 буташ. Ако искаш да иде в + буташ назад, в минус напред. Стягаш трите болта палиш и гледаш накъде е. После пак и така докато я оцелиш. Ще буташ много малко по- малко от 1мм.
Керма беше писал че е пробвал да бута шайбата от край до край и клапаните не опирали но аз не го препоръчвам и не смея защото шайбата има ход около 3 зъба на ангренажа. Пробвал съм да я движа на заключен вал хода е 3 зъба и половина.
Ще се ориентираш по 3-те болтчета да са насредата долу горе.
Сега аз имам проблем с обтягането на хидравличния обтегач на голф АРЛ. Сменях разпределителен вал и я зацепих но ремъка е много опънат. Направил съм го 8 мм и по паразитната ролка има следи от ремъка. Моля за малко помощ
Керма беше писал че е пробвал да бута шайбата от край до край и клапаните не опирали но аз не го препоръчвам и не смея защото шайбата има ход около 3 зъба на ангренажа. Пробвал съм да я движа на заключен вал хода е 3 зъба и половина.
Ще се ориентираш по 3-те болтчета да са насредата долу горе.
Сега аз имам проблем с обтягането на хидравличния обтегач на голф АРЛ. Сменях разпределителен вал и я зацепих но ремъка е много опънат. Направил съм го 8 мм и по паразитната ролка има следи от ремъка. Моля за малко помощ
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта