Регенерат - никога! Втора употреба - вече никога! Една гума втора ръка или регенерат вече не става за нищо, освен за каручките на село!!!:lol:
Купувайте си нови гуми според джоба и си карайте спокойно! Аз взех две Goodyear Hydragrip (летни, 185/60/14 133 лв. бройката) Засега съм доволен!
Гуми malatesta.
- BoXeR_555
- Мнения: 195
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Гуми malatesta.
Точно този регенерат издържа много повече от всички долен клас гуми като Корморан,Тигар,Дейтън и тн.Как си давате мнението като никога не сте карали с такива гуми незнам.Единствения им недостаък е,че са по тежки от обикновенната гума.В Тайм Атак и дрифт шампионата,се скъсаха да карат с такива гуми и нито един не се е оплакал от гумата.МИналия сеозн на Тайм атака в Кюстендил цяло съзтезание карахме с Малатеста М52 и гумата не показа никакъв дефект,а беше сложена на кола 200к.с. със задно.В моемнта на проектчето отпред съм с такъва,а отзад с пойзтъркан слик Матадор и като загреят се държат еднакво.Това е едно и от предимствата на този модел гума,че каучука е мек и има уникално сцепление с асвалта,но също така и не се хаби чак толкова бързо.
- garmini
- Мнения: 53
- Регистриран на: Чет 09 окт 2008 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/с.Дебели лаг
Re: Гуми malatesta.
Карам 3 години регенерати Малатеста зимни и никви ядове нямам.Нямат нищо общо с едновремешния регенерат.Това е цялостен.Мислите ли че ако бяха такива боклуци щяха да ги карат толкова много по Италия?Зимата се представят според мен на ниво като скъпа гума понеже са много меки.Лятото не ги свалям.А относно това че са опасни при високи скорости ми се струва смешно.Мойта кола не се кара бавно.
- combi 64hp
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 26 мар 2011 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Petrich
Re: Гуми malatesta.
С регенерат може само задни и само през хладните месеци-според мен
(тоз.Просто това са "гуми" чийто качества не зависят пряко от материала от който са изградени(доизградени),а основно от получилата се спойка между стар/нов каучук,където основно се появява проблема след поредица цикли на топлинно разширение на материалите(в повечвто случаи различно за основния и последващо нанесения такъв(макар и вулканизиран)),което разрушава целостта на гумата.
Като допълним и
1-вероятността от проблеми в основната конструкция(платна и връзки помежду им основно),породени от напрежения получени от процеса на топлата регенерация на гумата,неможещи да се прогнозират при 100%-ов (ако го има разбира се) контрол на гумите при подготовката им за регенериране.
2-остатъчни продукти между нов/стар слой каучук,предполагащи физико-химични промени в този граничен слой, довеждащи по-късно и до структурни такива , неминуемо водещи до разрушаването на спойката им след време(колко точно никой и никъде не може да пресметне)
3- ред съпътстващи вулканизацията на новия слой каучук отпадъчни газове, влияещи не-положително на старата част от гумата,които могат да разтворят до някаква степен найлоновите влакна в основата на гумата.
т.н.
Ако вземем предвид многото натрупани вероятности- добрия резултат е малко вероятен но напълно възможен,
така че Някои гуми се улучват но едвали иска някой да усети върху себе си възможните последствия от проблемите в процесите на регенериране на автомобилни гуми.
Всички реклами са просто да продадат продуктите,макар и застрашаващи здравето и живота Ни.
Някой ако иска да си ги купи --НО Ако обича да не кара до или срещо мен!!!
А и щях да забравя- Италианците биха карали и без гуми и маслоп ако можеха те такава сган относно автомобилната експлоатацияи подръжка няма!!!!!
(тоз.Просто това са "гуми" чийто качества не зависят пряко от материала от който са изградени(доизградени),а основно от получилата се спойка между стар/нов каучук,където основно се появява проблема след поредица цикли на топлинно разширение на материалите(в повечвто случаи различно за основния и последващо нанесения такъв(макар и вулканизиран)),което разрушава целостта на гумата.
Като допълним и
1-вероятността от проблеми в основната конструкция(платна и връзки помежду им основно),породени от напрежения получени от процеса на топлата регенерация на гумата,неможещи да се прогнозират при 100%-ов (ако го има разбира се) контрол на гумите при подготовката им за регенериране.
2-остатъчни продукти между нов/стар слой каучук,предполагащи физико-химични промени в този граничен слой, довеждащи по-късно и до структурни такива , неминуемо водещи до разрушаването на спойката им след време(колко точно никой и никъде не може да пресметне)
3- ред съпътстващи вулканизацията на новия слой каучук отпадъчни газове, влияещи не-положително на старата част от гумата,които могат да разтворят до някаква степен найлоновите влакна в основата на гумата.
т.н.
Ако вземем предвид многото натрупани вероятности- добрия резултат е малко вероятен но напълно възможен,
така че Някои гуми се улучват но едвали иска някой да усети върху себе си възможните последствия от проблемите в процесите на регенериране на автомобилни гуми.
Всички реклами са просто да продадат продуктите,макар и застрашаващи здравето и живота Ни.
Някой ако иска да си ги купи --НО Ако обича да не кара до или срещо мен!!!
А и щях да забравя- Италианците биха карали и без гуми и маслоп ако можеха те такава сган относно автомобилната експлоатацияи подръжка няма!!!!!
- vezo
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пон 14 авг 2006 14:46
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1043cm3 AEV 1996
- Местоположение: София
Re: Гуми malatesta.
Самолетните гуми претърпяват до 8-10 регенерата преди да се бракуват. Известно е на какви усилия се подлагат тези гуми при кацане и спиране.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Гуми malatesta.
Но всички знаем в авиацията с какви стандарти се работи, и че никой не би седнал да я регенерира току-така щото после 327 човека умрели.
На всички автобусни гуми пише Regroovable , хем возят хора, но се прави по много стриктни правила.
В същото време всички сме виждали по магистралата парчета от камионски гуми захвърлени встрани, ама камиона има поне 10 задни гуми и една като се разпадне никой не умира.
На всички автобусни гуми пише Regroovable , хем возят хора, но се прави по много стриктни правила.
В същото време всички сме виждали по магистралата парчета от камионски гуми захвърлени встрани, ама камиона има поне 10 задни гуми и една като се разпадне никой не умира.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Гуми malatesta.
Абе хора, какво си правите таш*к със живота си
Както каза един колега, ако поне за гуми и спирачки неможе да отделите някой лев, по - добре пътувайте с рейса - така няма да нараните нито себе си, нито някой друг
. Прост пример, миналия ден заваля дъжд и 120 катастрофи само в София за един ден 



-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Гуми malatesta.
Виждам че темата е много стара,но в даден момент всеки от нас кара с гуми втора употреба. Какво имам в предвид скоро гръмнах предна гума от чисто нов комплект които е купен заедно с колата ДОТ края на 2009г. Комплекта не е още за смяна на 25000 има още доста до маркера, намерих втора употреба същата марка и модел 2013г с по запазен протектор кое е по лошо моите "ново закупени гуми" на 5г и 25000км или втората употреба в идеално състояние на две години. Едва ли много от нас могат да си позволят да купуват нови гуми през три години. Със зимните минавам по 3000 на сезон, грайфера за 5 години не е мръднал, но започва да се разрушава повърхностния слой. От както мога да си го позволя карам само с нови гуми и то 4 еднакви от добри марки, досега съм сменил 4 комплекта но за 16-17 цола това си е цифра / с тези пари може да се купи автомобил/. Когато човек няма средства за съжаление кара с каквото намери.
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Царево / Бургас
Re: Гуми malatesta.
Много харесвам техническите познания в твоят пост:
>>>" чисто нов комплект които е купен заедно с колата ДОТ края на 2009г>>>> Комплекта не е още за смяна...
>>>" Когато човек няма средства за съжаление кара с каквото намери.>>
Ами, когато няма средства, не си купува кола. То затова сме на това дередже по пътищата. И колко невинни хора си заминаха от такива като тебе, с твойте мисли.
>>>" чисто нов комплект които е купен заедно с колата ДОТ края на 2009г>>>> Комплекта не е още за смяна...
>>>" Когато човек няма средства за съжаление кара с каквото намери.>>
Ами, когато няма средства, не си купува кола. То затова сме на това дередже по пътищата. И колко невинни хора си заминаха от такива като тебе, с твойте мисли.
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Гуми malatesta.
Фиата който имам го карах от 2009-та до 2014та година само зимно време с Малатеста. Основата беше 2005та година по Дот. Никакви проблеми не съм имал. 2013г реших че ще се карат до последно и не ги смених с летните. Изкараха и зима 2014 и след зимата( която си я нямаше почти) видях, че едната гума има балон и то доста голям. Свалих ги и директно на един ром за каруцата му. От доста години карам само регенерати на ТИР. Нямам гръмнала гума, а там се кара. Нови маркови гуми купувам само за първия мост. Назат всичко е регенерат.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 22:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Гуми malatesta.
Точно това е идеята, че и новите гуми които сме купили в един момент стават втора употреба. Иначе само коментирам общото състояние на автопарка в България. От 10 години купувам само нови гуми от премиум марки \ с изключение на посочения пример\ автомобила ми е на 4 години, така че ако всички правят така съм съгласен, че произшествията ще намалеят.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта