Mihailov78 написа:Напротив, в страните от ЕС двигателят се води като резервна част и за подмяната му не се изискват никакви допълнителни документи и процедури (когато двигателя е от същият модел автомобил, но с различен код). Естествено всичко трябва да се направи качествено, за това има ГТП който проверява дали всичко по колата е ОК. Разбира се ние винаге сме малко в страни от ЕС и обслужваме с КЕШ разни организации като ДЕКРА.
Грешиш много, но поне ме развесели с това си изказване "Естествено всичко трябва да се направи качествено, за това има ГТП който проверява дали всичко по колата е ОК."
ГТП е едно, а Технотест и Декра са съвсем различна бира
Обърни внимание на наредбата която цитирах в предните си постове и виж от кога е. Мислиш ли, че не е съобразена с нормите в ЕС?
След подобно мнение, спора ми с теб приключи
Към
Супер Ицо, обърни внимание на изискванията. Ако двигателя, който искаш да слагаш е по стар от оригиналния по документи, забрави да го узакониш.
"
Изисквания при промяна в конструкцията на ППССмяна на двигател на ППС-
Новият ДВГ трябва да отговаря не следните изисквания: а) по-нова или същата година на производство от стария
б) същата или по-висока ЕВРО норма
-
Необходими документи а) голям талон на измененото ППС
б) документ с обозначен ТИП на новия ДВГ (фактура, талон от бракувано ППС или Заявение от КАТ)"