И отново борба с ръждата
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: търговище
И отново борба с ръждата
Здравейте,Колеги.Искам да се консултирам за една наболяла тема-ръждата.Когато купих Полото си беше доста лъскаво,но за 3 години по нашите пътища вече заприлича на лисица.Вече трябва да предприема нещо, защото както е тръгнало ще трябва да го бракувам преди дасъм го изплатил.Смятам да изшлайфам ръждивите места до метал и след това да ги третирам с ръждопреубразовател.След това да покрия с полиестерна смола и стъклофибърна лента.След това китосване и боядисване, но след като нямам възможност да пръскам цялата кола, смятам да си поръчам спрей и да пръскам частично.Та притесненията ми са дали ще мога по този начин да спра ръждата и дали ще се различава спрея от оригиналната боя.Преди време бях правил на Москвича праговете по този начин, но не можах да разбера колко е удачен, защото малко след това ме удариха и го бракувах.Всяка идея ще бъде добре дошла.Благодаря предварително!
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И отново борба с ръждата
А,ръждата отвън ли е на детаилите или избива отвътре навън?Ако е външна,изчисти,намажи с ръждопреобразувател,грундирай,изкитваи и пръсни със спрей.
Не ти препоръчвам да мажеш смола и стъклопласти върху ламарината-едно,две места да останат недобре прилепнали и влагата си влиза и си работи.
Вече ако избива отвътре ръждата,най-правилния начин е да се сменят с нови и да се обработят читаво.
Не ти препоръчвам да мажеш смола и стъклопласти върху ламарината-едно,две места да останат недобре прилепнали и влагата си влиза и си работи.
Вече ако избива отвътре ръждата,най-правилния начин е да се сменят с нови и да се обработят читаво.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 12 фев 2012 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: търговище
Re: И отново борба с ръждата
Предните калници и престилката под задната броня смятам да ги сменя,но с втора ръка, защото новите не пасвали.Проблема е в праговете и задните вежди(колата е с 3 врати). Около веждите има бабунки, но боята е цяла, а праговете са клепани с нещо, предполагам че е антикор, който е подкожушен и ръждата избива през него.Между другото целия под отдолу и подкалниците са намазани с това чудо.Не зная оригинално ли се произвеждат така или немеца (предишни собственик)ги е правил.Като купувах колата не ми се видя да е пребоядисвана.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: И отново борба с ръждата
В Опел форума предполагам можеш да получиш надеждна информация
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: И отново борба с ръждата
Колега, проблема ти е много сериозен! И щом калниците и задната престилка е тръгнала, бъди сигурен, че и пода е решето! Казвам го от личен опит. А колата със сигурност е Германка, или по-лошо Австрийка!
Там мятат луга, зимата за да не замръзват улиците. А в чужбина много не се тресат на автомобилите, и не ги мият често зимата, и ръждата побеждава! Съответно нашите автоДжигити, закупуват колите и ги магерят и продават на нас! Според мен и да я направиш, ръждата ще избие на друго място! Затова я карай докато може, и после се моли килото желязо да не е паднало от 30 стотинки надоло!
Там мятат луга, зимата за да не замръзват улиците. А в чужбина много не се тресат на автомобилите, и не ги мият често зимата, и ръждата побеждава! Съответно нашите автоДжигити, закупуват колите и ги магерят и продават на нас! Според мен и да я направиш, ръждата ще избие на друго място! Затова я карай докато може, и после се моли килото желязо да не е паднало от 30 стотинки надоло!
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Re: И отново борба с ръждата
Колега купи си хубав грунд за външни метални конструкции. Моето Поло също имаше рърждици тук там по праговете. Изжулих добре ръждата докато достигнах до метала. Пак повтарям иска ХУБАВО търкане докато не излезе метала. После се нанася с по-дебел слой грунда. Оставя се да изсъхне хубаво поне 24 часа, после с водна шкурка можеш малко да третираш, за да е гладко преди боядисването с боя. Вече цяла зима изкарах и ръжда не е почнала. Да се надявам да е решен проблема. Желая ти успех! Питай ако не ти е ясно нещо!
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: И отново борба с ръждата
Изпробвал съм доста ръждопреобразователи, но най-добре е стъргане до метал и отгоре двукомпонентен грунд.
- freshenero
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
- Автомобил: Sharan
- Двигател: ADY 2000
- Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил
Re: И отново борба с ръждата
А те това е харна работа http://viralmega.com/awesome-gadget-rem ... ike-magic/
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: И отново борба с ръждата
Яко шлайфане до метал, ръждопреобразувател на Вюрт, шкурене отново, Вюрт, измиване, подсушаване, боя. Много е хубаво и да качиш някакви снимки, да може да видим за какво иде реч...може и да е безсмислено!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта