И отново борба с ръждата

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
nawi65
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: търговище

И отново борба с ръждата

Мнениеот nawi65 » Чет 25 апр 2013 14:32


Здравейте,Колеги.Искам да се консултирам за една наболяла тема-ръждата.Когато купих Полото си беше доста лъскаво,но за 3 години по нашите пътища вече заприлича на лисица.Вече трябва да предприема нещо, защото както е тръгнало ще трябва да го бракувам преди дасъм го изплатил.Смятам да изшлайфам ръждивите места до метал и след това да ги третирам с ръждопреубразовател.След това да покрия с полиестерна смола и стъклофибърна лента.След това китосване и боядисване, но след като нямам възможност да пръскам цялата кола, смятам да си поръчам спрей и да пръскам частично.Та притесненията ми са дали ще мога по този начин да спра ръждата и дали ще се различава спрея от оригиналната боя.Преди време бях правил на Москвича праговете по този начин, но не можах да разбера колко е удачен, защото малко след това ме удариха и го бракувах.Всяка идея ще бъде добре дошла.Благодаря предварително!




taran
Мнения: 565
Регистриран на: Съб 21 май 2011 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот taran » Чет 25 апр 2013 18:26


А,ръждата отвън ли е на детаилите или избива отвътре навън?Ако е външна,изчисти,намажи с ръждопреобразувател,грундирай,изкитваи и пръсни със спрей.
Не ти препоръчвам да мажеш смола и стъклопласти върху ламарината-едно,две места да останат недобре прилепнали и влагата си влиза и си работи.
Вече ако избива отвътре ръждата,най-правилния начин е да се сменят с нови и да се обработят читаво.


nawi65
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 12 фев 2012 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: търговище

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот nawi65 » Пет 26 апр 2013 17:46


Предните калници и престилката под задната броня смятам да ги сменя,но с втора ръка, защото новите не пасвали.Проблема е в праговете и задните вежди(колата е с 3 врати). Около веждите има бабунки, но боята е цяла, а праговете са клепани с нещо, предполагам че е антикор, който е подкожушен и ръждата избива през него.Между другото целия под отдолу и подкалниците са намазани с това чудо.Не зная оригинално ли се произвеждат така или немеца (предишни собственик)ги е правил.Като купувах колата не ми се видя да е пребоядисвана.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот IRRITATING » Пет 26 апр 2013 17:50


В Опел форума предполагам можеш да получиш надеждна информация


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 26 апр 2013 17:57


Колега, проблема ти е много сериозен! И щом калниците и задната престилка е тръгнала, бъди сигурен, че и пода е решето! Казвам го от личен опит. А колата със сигурност е Германка, или по-лошо Австрийка!
Там мятат луга, зимата за да не замръзват улиците. А в чужбина много не се тресат на автомобилите, и не ги мият често зимата, и ръждата побеждава! Съответно нашите автоДжигити, закупуват колите и ги магерят и продават на нас! Според мен и да я направиш, ръждата ще избие на друго място! Затова я карай докато може, и после се моли килото желязо да не е паднало от 30 стотинки надоло!


Потребителски аватар
Bahama man
Мнения: 1229
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
Автомобил: VW Polo 1998
Двигател: AEF

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот Bahama man » Съб 27 апр 2013 10:34


Колега купи си хубав грунд за външни метални конструкции. Моето Поло също имаше рърждици тук там по праговете. Изжулих добре ръждата докато достигнах до метала. Пак повтарям иска ХУБАВО търкане докато не излезе метала. После се нанася с по-дебел слой грунда. Оставя се да изсъхне хубаво поне 24 часа, после с водна шкурка можеш малко да третираш, за да е гладко преди боядисването с боя. Вече цяла зима изкарах и ръжда не е почнала. Да се надявам да е решен проблема. Желая ти успех! Питай ако не ти е ясно нещо!


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот lozan67 » Вто 30 апр 2013 16:22


Изпробвал съм доста ръждопреобразователи, но най-добре е стъргане до метал и отгоре двукомпонентен грунд.


Потребителски аватар
freshenero
Мнения: 585
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
Автомобил: Sharan
Двигател: ADY 2000
Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот freshenero » Пон 14 мар 2016 17:59


А те това е харна работа http://viralmega.com/awesome-gadget-rem ... ike-magic/


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: И отново борба с ръждата

Мнениеот Spas » Вто 15 мар 2016 11:27


Яко шлайфане до метал, ръждопреобразувател на Вюрт, шкурене отново, Вюрт, измиване, подсушаване, боя. Много е хубаво и да качиш някакви снимки, да може да видим за какво иде реч...може и да е безсмислено!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта