Планирам да возя 4 велосипеда (MountainBike) - един XXL, един дамски M и два детски. На тавана не ми харесва, защото няма да мога да влизам в гаража, а и четох, че при високи скорости стават много шумни. Затова искам да е вело багажник за теглича.
Вариантът с висящите колела май не е подходящ, защото закрива светлините и номера:
Затова предпочитам вариант с платформа, на която има светлини и място за трети рег. номер от този тип:
Приемам препоръки за марки, модели и всякакви съвети
Препоръчайте вело багажник за теглич?
- w_smith
- Мнения: 2301
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
За висящите на Thule има адаптер, чрез който можеш да сложиш светлини и стойка за номер. Виж темата на Дон Кихот. За мен обаче повече от две колела на такъв багажник са много. Аз лично ползвам от втория тип с релсите на Thule за две колела и съм много доволен. Тъй като и аз трябва да мога да карам две колела взех греди за тавана и за тях ще купя два прорайда 598 на Thule за останалите две колела. Общо взето за първия тип 4 колела са много, а при втория тип ставаш като ТИР на дължина. Това ми беше мотивацията за взетото решение.
- boar
- Мнения: 329
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
https://easyauto.bg/product/bagajnik-za ... yfold-xt-3
Това е много добро ,но е за 3 велосипеда! Предимството е ,че го сгъваш и мяташ в багажника докато обикаляте..
Това е много добро ,но е за 3 велосипеда! Предимството е ,че го сгъваш и мяташ в багажника докато обикаляте..
- Кайзен
- Мнения: 1638
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
Ако не се лъжа Пасат В8 може максимално да се натовари с 90кг на теглича при употреба на такъв велобагажник. Най-добре е да се провери за точната модификация.
За 4 колелета този би бил подходящ - https://buzzrack.com/products/eazzy-4/
собствено тегло - 19.8kg
макс. тегло на велосипедите - 60kg
макс. тегло на 1 велосипед - 20kg
Примерна цена в Германия - https://www.ahkautocar.de/fahrradtrager ... egory=5439
Ако се търси Thule, то към тези за 3 колелета се добавя един "адаптер" за четвърто - https://www.ahkautocar.de/fahrradtrager ... egory=5439
собствено тегло - 19kg
макс. тегло на велосипедите - 60kg
макс. тегло на 1 велосипед - 25kg
За 4 колелета този би бил подходящ - https://buzzrack.com/products/eazzy-4/
собствено тегло - 19.8kg
макс. тегло на велосипедите - 60kg
макс. тегло на 1 велосипед - 20kg
Примерна цена в Германия - https://www.ahkautocar.de/fahrradtrager ... egory=5439
Ако се търси Thule, то към тези за 3 колелета се добавя един "адаптер" за четвърто - https://www.ahkautocar.de/fahrradtrager ... egory=5439
собствено тегло - 19kg
макс. тегло на велосипедите - 60kg
макс. тегло на 1 велосипед - 25kg
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
Това ти е багажника - https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/towbar-bike-racks/thule-hangon-4-tilt-_-970805
На него се монтира това - https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/accessories/thule-light-board-_-976000
Посредствот тези стойки - https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/accessories/thule-light-board-adapter-_-976100
Аз лично возя два байка на тавана и два отзад като ходим по маратони с приятели. Трябва да се има предвид че 100 кг изнесени толкова много зад задния мост оказват сериозно натоварване на задната част на автомобила. Съчетано с багаж и 4-5 човека в автомобила си става сериозна промяната в поведението на автомобила и понятието високи скорости трябва да се забрави :) Аз шум от байковете на тавана не съм усетил , но пък в гараж не може да се влиза, което лесно се решава с свалянето им непосредствено преди влизането в гаража , та не ти е драма. Неприятното на пренасянето на байк на тавана е , че особено лятото целия става в мухи и бръмбари, имах едно каране в казанлък , толкова насекоми имаше , че през цялото състезание ми миришеше на мърша колелото, но нямаше време и място да го измия и беше отврат... Когато се возят зад задния капак стоят в струята над тавана и са доста по защитени, но пък веднъж в града една леля ми блъсна колелото с едно сувче и замина левия курбел и педала. Аз вадих 4-5 трети табели , но на последния пасат не извадих, а си местя номера от капака на лайтбара и не са ми създавали проблеми, а принципно може да се заядат , че номера не е на указаното за целта място , но такъв крив полицай и за друго ще намери да се заяде, та си карам така и съм решил, че като ме глобят ще извадя една трета табела :)
Трябва да се има предвид, че "стоящите" багажници за теглич са си обемни и тежички , докато "висящите" за теглич са доста компактни и дори се побират под кората на багажника когато е в горно ниво , което е супер удобно , моя си стои там цяло лято и при нужда го мятам за секунди и воза на малките колелата до близките паркове.



На него се монтира това - https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/accessories/thule-light-board-_-976000
Посредствот тези стойки - https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/accessories/thule-light-board-adapter-_-976100
Аз лично возя два байка на тавана и два отзад като ходим по маратони с приятели. Трябва да се има предвид че 100 кг изнесени толкова много зад задния мост оказват сериозно натоварване на задната част на автомобила. Съчетано с багаж и 4-5 човека в автомобила си става сериозна промяната в поведението на автомобила и понятието високи скорости трябва да се забрави :) Аз шум от байковете на тавана не съм усетил , но пък в гараж не може да се влиза, което лесно се решава с свалянето им непосредствено преди влизането в гаража , та не ти е драма. Неприятното на пренасянето на байк на тавана е , че особено лятото целия става в мухи и бръмбари, имах едно каране в казанлък , толкова насекоми имаше , че през цялото състезание ми миришеше на мърша колелото, но нямаше време и място да го измия и беше отврат... Когато се возят зад задния капак стоят в струята над тавана и са доста по защитени, но пък веднъж в града една леля ми блъсна колелото с едно сувче и замина левия курбел и педала. Аз вадих 4-5 трети табели , но на последния пасат не извадих, а си местя номера от капака на лайтбара и не са ми създавали проблеми, а принципно може да се заядат , че номера не е на указаното за целта място , но такъв крив полицай и за друго ще намери да се заяде, та си карам така и съм решил, че като ме глобят ще извадя една трета табела :)
Трябва да се има предвид, че "стоящите" багажници за теглич са си обемни и тежички , докато "висящите" за теглич са доста компактни и дори се побират под кората на багажника когато е в горно ниво , което е супер удобно , моя си стои там цяло лято и при нужда го мятам за секунди и воза на малките колелата до близките паркове.



- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20240
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
Благодаря за предложенията и разясненията! Аз 4 възрастни човека не помня кога съм возил последно в колата, а за 5 съвсем.
Гаражът ми е в подземен паркинг и ще е доста неудобно ако не мога да вляза с колата до него и там да разтоваря колелата.
Като попрочетох и погледах ревюта, стабилността ще е основен фактор за по-висока скорост и движение по магистрала. В момента 4-те колела тежат не повече от 40 кг, защото 2-те детски са 14" по 5 кг, което ще се промени естествено с времето.
По принцип не държа багажникът да е THULE, защото при други типове боксове и багажници съм видял, че има и други марки, които правят качествени и функционални аксесоари.
Попаднах на един клип (по-долу) и видях, че при висящия Thule колелата не са толкова стабилно закрепени. Направи ми впечатление как се клатушкат при движение на колата, кормилото как се въртеше по време на монтажа и гумата опираше в колата, както и че опират в земята, когато ползваш функцията за накланяне за достъп до багажника. На клипа няма Lightboard, но като гледам как са хванати колелата, то той трябва да се демонтира, за да се свалят.
Аз не го мисля съхранението на багажника - със сигурност няма да стои в колата, когато не се ползва.
После гледах и предложението на Кайзен - THULE 926 + THULE 9261, което въпреки цената не ми се стори като нещо мега страхотно.
Най-много честно казано ме впечатли BUZZRACK със солидната изработка и стабилната система за захващане на колелата:
Попаднах и на едно доста детайлно хвалебствено ревю - вероятно не е съвсем безкористно, но наистина системата за захващане на колелата към вертикалните U профили ми се струва най-надеждна и лесна за употреба:
https://bikemag.hu/english/buzzrack-eazzy-4-bike-carrier-review-four-bikes-five-stars/
Намерих и сайт с безплатна доставка до България с цена 420 Евро, което съвсем накланя везните за мен към този BUZZRACK: BuzzRack Eazzy 4
Между другото на този сайт има и доста други вело аксесоари на добри цени, та мисля да си поръчам и окачвачи за гаража за всичките колела и други аксесоари.
А относно третата табела - ще си вадя и аз. Така или иначе ако сменям колата ще си запазя номера, както направих и предишния път.

Като попрочетох и погледах ревюта, стабилността ще е основен фактор за по-висока скорост и движение по магистрала. В момента 4-те колела тежат не повече от 40 кг, защото 2-те детски са 14" по 5 кг, което ще се промени естествено с времето.
По принцип не държа багажникът да е THULE, защото при други типове боксове и багажници съм видял, че има и други марки, които правят качествени и функционални аксесоари.
Попаднах на един клип (по-долу) и видях, че при висящия Thule колелата не са толкова стабилно закрепени. Направи ми впечатление как се клатушкат при движение на колата, кормилото как се въртеше по време на монтажа и гумата опираше в колата, както и че опират в земята, когато ползваш функцията за накланяне за достъп до багажника. На клипа няма Lightboard, но като гледам как са хванати колелата, то той трябва да се демонтира, за да се свалят.
Аз не го мисля съхранението на багажника - със сигурност няма да стои в колата, когато не се ползва.
После гледах и предложението на Кайзен - THULE 926 + THULE 9261, което въпреки цената не ми се стори като нещо мега страхотно.
Най-много честно казано ме впечатли BUZZRACK със солидната изработка и стабилната система за захващане на колелата:
Попаднах и на едно доста детайлно хвалебствено ревю - вероятно не е съвсем безкористно, но наистина системата за захващане на колелата към вертикалните U профили ми се струва най-надеждна и лесна за употреба:
https://bikemag.hu/english/buzzrack-eazzy-4-bike-carrier-review-four-bikes-five-stars/
Намерих и сайт с безплатна доставка до България с цена 420 Евро, което съвсем накланя везните за мен към този BUZZRACK: BuzzRack Eazzy 4
Между другото на този сайт има и доста други вело аксесоари на добри цени, та мисля да си поръчам и окачвачи за гаража за всичките колела и други аксесоари.
А относно третата табела - ще си вадя и аз. Така или иначе ако сменям колата ще си запазя номера, както направих и предишния път.
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Препоръчайте вело багажник за теглич?
Аз преди ползвах EasyFold около 6 години, но тъй като реших да премина на вариант с 4 велосипеда го смених с VeloSpace. Купих този https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/t ... 3-_-939021 към който съм добавил 4та шина за 4то колело. 4та шина се слага много лесно и ако не е необходимо 4то колело, може да не се носи и да се удължава дължината. 4та шина стои леко по-високо и аз там слагам най-малкото колело. Друг вариант на Тюле за 4 колела е https://www.thule.com/en-gb/bike-rack/t ... n-_-926021, към който също се добавя 4та шина. Разликата между двата модела е че ВелоСпейс позволява отварянето на задната врата и на коли/бусове с много нисък ръб на 5тата врата.
Колелата са изключително стабилно захванати. За мен другия голям плюс е че всяко колело се заключва посредством лапата която го фиксира към стойката. 4та шина също се заключва и може да се демонтира само с ключ.
За мен най-големия недостатък е цената на стойката. Компромиса е, че при шофиране се деактиварат системите за мъртва зона, лейн депарчър, и също че няма видимост от камерата при паркиране назад. Но за кратки пътувания е компромис който се приема.
Колелата са изключително стабилно захванати. За мен другия голям плюс е че всяко колело се заключва посредством лапата която го фиксира към стойката. 4та шина също се заключва и може да се демонтира само с ключ.
За мен най-големия недостатък е цената на стойката. Компромиса е, че при шофиране се деактиварат системите за мъртва зона, лейн депарчър, и също че няма видимост от камерата при паркиране назад. Но за кратки пътувания е компромис който се приема.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: genobuldoka, railfan и 59 госта