stefan4o написа:Малиии, сега вече ще е голямото реване...
Викаш, Закъсняха?
Ами закъсняха определено. Димност ще се мерело, айде майната ви. Те дюзите му Омрели отдавна, за катализатор няма да говоря. Той минава ГТП.
stefan4o написа:Малиии, сега вече ще е голямото реване...
От 1 януари 2023 г. в Нидерландия е въведено задължително измерване на броя на частиците (Particle Number – PN тест) за дизелови автомобили, оборудвани с филтър за твърди частици (DPF), като част от периодичния технически преглед (ГТП).
Около 1,2 милиона дизелови автомобила в страната подлежат на този тест, включително около 700 000 дизелови леки коли (моделна година 2006 и по-нови), 400 000 дизелови микробуси (2010 г. и по-нови) и 100 000 дизелови камиона (2013 г. и по-нови).
PN тестът измерва броя на отделяните частици на празен ход с помощта на преносим уред за броене на частици. Автомобилът се смята за неизправен, ако броят на частиците надвиши установената граница, което може да означава проблем с DPF филтъра.
Резултати и нива на съответствие
През 2023 г. около 6.1% от тестваните автомобили са показали завишени нива на частици, което поражда опасения за проблеми с филтрите за твърди частици.
За сравнение, в Белгия проучване установи, че около 15% от дизеловите автомобили показват много високи емисии, като някои от филтрите са силно повредени или премахнати.
В Германия процентът е 3.4%![]()
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта