Има ли такова животно
Има ли такова животно
....Авто-Климатик, който да не се задвижва механически с ремък, ами да е на ток?
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Не ми се вярва някой да е направил такава Глупост.
Компресора на климатика товари двигателя пък какво остава за тока, който би харчил ел. двигател въртящ този компресор. Т.е за да се реализира трябва двигателя да върти ел. генератор /естествено с ремък/, който да захранва ел. двигател въртящ компресора, алтернатора е абсурд да даде такъв ампераж.
Компресора на климатика товари двигателя пък какво остава за тока, който би харчил ел. двигател въртящ този компресор. Т.е за да се реализира трябва двигателя да върти ел. генератор /естествено с ремък/, който да захранва ел. двигател въртящ компресора, алтернатора е абсурд да даде такъв ампераж.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
dmitko написа:Компресора на климатика товари двигателя пък какво остава за тока, който би харчил ел. двигател въртящ този компресор.
колегааааа редуктор му се вика...

за сведение-разглоби един стартер и ще намериш нещо много интересно вътре...
иначе е много по ефективен защото има постоянни обороти а не вариращи и се темперира като хладилна машина много по лесно.

и амортизацията като сметнеш на ненужно високите обороти и на недостатъчните и ще видиш веднага ефекта...


- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Ваското пак нещо не разбрах.
Дори и да се ползва редуктор изходящата мощност винаги ще е по малка от входящата, т.е. както и да си играем с оборотите ел. инсталацията на колата неможе да поеме тази мощност - ще трябва да се ползва пак двигателя на колата чрез ремък.
Вземи моля те обясни как работи туй дето си го описал щото нещо не разбирам
Дори и да се ползва редуктор изходящата мощност винаги ще е по малка от входящата, т.е. както и да си играем с оборотите ел. инсталацията на колата неможе да поеме тази мощност - ще трябва да се ползва пак двигателя на колата чрез ремък.
Вземи моля те обясни как работи туй дето си го описал щото нещо не разбирам

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами на хладилен компресор са му най полезни постоянните обороти.
вземаш един ел.мотор-от стартер да речем с доволна мощност и го редуцираш на по малки обороти за да носи по голям товар без да е необходим непостижимо голям ток.
после го куплираш с един хладилен компресор изчислен внимателно предвид обороти, товар, фреон и капацитет на инсталацията(хладилната) и на базата на това изграждаш един климатик.
просто е и е много ефективно (от хладилна гледна точка).
вярно че алтернатора ще ти се изпъва повече и трябва да е доста ячък но не е невъзможно и дори е реализирано. убий ме ако мога сега да си спомня в точно кои коли но го има!
вземаш един ел.мотор-от стартер да речем с доволна мощност и го редуцираш на по малки обороти за да носи по голям товар без да е необходим непостижимо голям ток.
после го куплираш с един хладилен компресор изчислен внимателно предвид обороти, товар, фреон и капацитет на инсталацията(хладилната) и на базата на това изграждаш един климатик.
просто е и е много ефективно (от хладилна гледна точка).
вярно че алтернатора ще ти се изпъва повече и трябва да е доста ячък но не е невъзможно и дори е реализирано. убий ме ако мога сега да си спомня в точно кои коли но го има!
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта