One написа:това леко е минало и заобиколило R32 -то пернишки туниг му е направен и го нарекли R32
И как разбра от тия снимки , ако не е тайна???
Щото на мен си ми прилича точно на R32.
Или викаш са му сменили броните, салона, джантите и са му надули 1.4 на 265 коня?
Това с газта не ми се струва вярно......не може човек който си е позволил толкова скъпа кола да няма пари за бенц ....като му гледам джантите само.....
Джантата си е оригиналната 18ка
Напълно реална си е обявата.
Що се отнася за парите на колата и бензина.
Ами не знам дали сте гледали по-сериозно тези коли как вървят в нета, но са винаги на около 50~60 000 км пробег (за кола 2003), а тази е на 144 000. Значи си е карана сериозно. Защо да не сложи LPG. Сложил е, карал, продава. По-добре газ на V6 от колкото на Турбо мотор.
Що да не си сложи газчица-немеца не е тъп,направил си е сметката.Както каза brabus колата е 2003 и е на 144000-доста е спестил от бензина.
p.s.имам приятелче с G класа BRABUS 5.8 и си я кара на метан.Като минава на ден по 300-400 км направете сметка колко му яде на бензин
Май само в България се мисли че който кара на газ няма пари за бензин. Според един филм който гледах по Дискавари Ролс Ройс предлагат поставяне на LPG и метанови уредби за новите си модели както и поствяне на вече закупени коли. Причината е че британското правителство стимулира използването на по екологични горива.....а и термина "екологично" ства все по модерен...... Така че, хем модерно хем и пари се пестят
Обявата е от Берлин, източно германците са спестовни от време оно.
Доколкото разбирам от дойчовски спирачките са от Кайен Турбо.
А за R32 погледнах така от интерес , ама работата е много издухана.
Четеш , че колата е на 20 К км и по-надолу пише 121к пробег, сменен двигател и трансмисия преди 20к.