



Километри за разработване на двигателя след основен ремонт
Километри за разработване на двигателя след основен ремонт
Колко километра според вас са достатъчни. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
musura написа:ако си сменял само сегменти, да не те плаша, но в повечето случаи положението в най-добрия слуай, не се подобрява,...
Ооооо... подобрява се и още как!
Първото ми VW, Голф2, 1.6D го купих с уговорката да доплатя, след като ремонтирам двигателя. Забележете, договорката я предложи продавача!!!
Като го отворих, в цилиндрите имаше почти 0.7мм. РЪБ!



Нямах възможност финансово да сменям бутала, така, че пренебрегнах изискването за хонинговане. Смених само сегментите. Впрочем, от 12 сегмента са били работели само 2! И при това единия маслообиращ!
Когато беше студен мотора- палеше. Загрееше ли малко - ЗАБРАВИ!
След смяната на сегменти палеше винаги и при всяко положение

Е, хапваше си и по 1.5л. масълце на 8 000 км., ама това разход за мотор в такова състояние ли е??!
Когато го бартеросвах за Пассата и аз бях така добър да кажа както какво съм сменил, така и състоянието на мотора.
Джамбаза ме изгледа малко стреснато и предполагам, че едва ли е предал думите ми на следващия купувач, но... поне пред себе си съм с чиста съвест

- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
И аз смених само сегментите
Абе нали крета там
По темата: Абе не знам колко ще се разработва ама първите 1000 не я настъпвай



По темата: Абе не знам колко ще се разработва ама първите 1000 не я настъпвай



Последна промяна от kaiser666 на Вто 06 ное 2007 0:34, променено общо 2 пъти.
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
На мене Пасата почна да ми харчи литри на 1000 (направо не можех да повярвам), сегментите бяха зле. На два от цилиндрите дори бяха спекли в улея на буталото и изобщо не са се разпъвали по ризите (ако е с ризи, не знам). Смених ги заедно с биелни лагери и до сега съм навъртял 1500км, маслото е паднало само с 1мм по пръчката за измерване. Преди това исках да мина с по-лекия вариянт и смених гумички на клапани, не помогна изобщо на фона на това харчене на масло, за това се наложи отварянето на двигателя. Пушенето намаля драстично, сега като запаля сутрин изпушва малко светъл дим само първите 3-4 сек. По време на каране не пуши, освен черния дим в оборотите. Майстора ми каза да покарам 4000км (това е нужното според него време за разработване) и да отида за смяна на масло и фина центровка на помпата. След ремонта ми сипаха 10w40, сега след като се разработи мисля да сипя 5w40 за зимата.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
На 500-1000км. се хвърля 1 тънко малсо "промивка"(аз хвърлям 1 и на 200) и се притяга, кара се на не повече от средни обороти като от време на време мое да се вкарва във високи но само на скорост, така до 5000км. и пак се хвърля масло - чак тогава мотора достига оптимална компресия и нещата са се напаснали достатъчно добре за да се кара и юнашката
...
Забравих да кажа, че и ниските обороти не са за предпочитане за дълго време...


Забравих да кажа, че и ниските обороти не са за предпочитане за дълго време...
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Да споделя и аз.
Значи първите 2000 км колата не видя повече от 3000 оборота, опитвах се да е карам на около 2000. Да не ви обеснявам как се кара така до морето.
Смених маслото след тези 2000 км.
Сега вече я карам малко по-свободно, но се старая да не превишавам 4000~4500 оборота. Направя ли 5000 км (след ремонта) ще се отпусна съвсем.
Значи първите 2000 км колата не видя повече от 3000 оборота, опитвах се да е карам на около 2000. Да не ви обеснявам как се кара така до морето.

Смених маслото след тези 2000 км.
Сега вече я карам малко по-свободно, но се старая да не превишавам 4000~4500 оборота. Направя ли 5000 км (след ремонта) ще се отпусна съвсем.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 59 госта