Километри за разработване на двигателя след основен ремонт

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Километри за разработване на двигателя след основен ремонт

Мнениеот fikata » Пон 05 ное 2007 21:53


Колко километра според вас са достатъчни. :?:




fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Пон 05 ное 2007 21:57


Нормално ли е да харчи масло след смяна на сегменти?


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пон 05 ное 2007 22:01


зависи ако не е било от сегментите е нормално да.........а разработване ....какво си сменял .....лагери :roll: 10 000 километра мисля са достатъчни :wink:


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пон 05 ное 2007 22:16


5-6000 км :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 05 ное 2007 22:54


fikata написа:Нормално ли е да харчи масло след смяна на сегменти?


ако си сменял само сегменти, да не те плаша, но в повечето случаи положението в най-добрия слуай, не се подобрява, а в най-лошия - ще гори масло и след разработката


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 05 ное 2007 23:51


musura написа:ако си сменял само сегменти, да не те плаша, но в повечето случаи положението в най-добрия слуай, не се подобрява,...

Ооооо... подобрява се и още как!
Първото ми VW, Голф2, 1.6D го купих с уговорката да доплатя, след като ремонтирам двигателя. Забележете, договорката я предложи продавача!!!
Като го отворих, в цилиндрите имаше почти 0.7мм. РЪБ! :shock :shock :shock
Нямах възможност финансово да сменям бутала, така, че пренебрегнах изискването за хонинговане. Смених само сегментите. Впрочем, от 12 сегмента са били работели само 2! И при това единия маслообиращ!
Когато беше студен мотора- палеше. Загрееше ли малко - ЗАБРАВИ!
След смяната на сегменти палеше винаги и при всяко положение ;)
Е, хапваше си и по 1.5л. масълце на 8 000 км., ама това разход за мотор в такова състояние ли е??!
Когато го бартеросвах за Пассата и аз бях така добър да кажа както какво съм сменил, така и състоянието на мотора.
Джамбаза ме изгледа малко стреснато и предполагам, че едва ли е предал думите ми на следващия купувач, но... поне пред себе си съм с чиста съвест ;)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 05 ное 2007 23:59


Незнам Радо, но аз смених само сегменти и сега имам чувството, че колата е доста по-зле... Ще се сменят и бутала, видно е :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 06 ное 2007 0:05


И аз смених само сегментите :roll: Абе нали крета там :wink:


По темата: Абе не знам колко ще се разработва ама първите 1000 не я настъпвай :wink:

:oops: :oops:

Последна промяна от kaiser666 на Вто 06 ное 2007 0:34, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 06 ное 2007 0:07


kaiser666 написа:ама първите 10 000 не я настъпвай :wink:


е ти изби рибата :shock 1000-1500 км макс :wink:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Мнениеот kaiser666 » Вто 06 ное 2007 0:08


musura написа:
kaiser666 написа:ама първите 10 000 не я настъпвай :wink:


е ти изби рибата :shock 1000-1500 км макс :wink:


Опааааа една нула в повече :D


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 06 ное 2007 0:35


На мене Пасата почна да ми харчи литри на 1000 (направо не можех да повярвам), сегментите бяха зле. На два от цилиндрите дори бяха спекли в улея на буталото и изобщо не са се разпъвали по ризите (ако е с ризи, не знам). Смених ги заедно с биелни лагери и до сега съм навъртял 1500км, маслото е паднало само с 1мм по пръчката за измерване. Преди това исках да мина с по-лекия вариянт и смених гумички на клапани, не помогна изобщо на фона на това харчене на масло, за това се наложи отварянето на двигателя. Пушенето намаля драстично, сега като запаля сутрин изпушва малко светъл дим само първите 3-4 сек. По време на каране не пуши, освен черния дим в оборотите. Майстора ми каза да покарам 4000км (това е нужното според него време за разработване) и да отида за смяна на масло и фина центровка на помпата. След ремонта ми сипаха 10w40, сега след като се разработи мисля да сипя 5w40 за зимата.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Вто 06 ное 2007 10:32


На 500-1000км. се хвърля 1 тънко малсо "промивка"(аз хвърлям 1 и на 200) и се притяга, кара се на не повече от средни обороти като от време на време мое да се вкарва във високи но само на скорост, така до 5000км. и пак се хвърля масло - чак тогава мотора достига оптимална компресия и нещата са се напаснали достатъчно добре за да се кара и юнашката :lol: ... :wink:

Забравих да кажа, че и ниските обороти не са за предпочитане за дълго време...


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 06 ное 2007 10:39


Да споделя и аз.
Значи първите 2000 км колата не видя повече от 3000 оборота, опитвах се да е карам на около 2000. Да не ви обеснявам как се кара така до морето. :lol:
Смених маслото след тези 2000 км.
Сега вече я карам малко по-свободно, но се старая да не превишавам 4000~4500 оборота. Направя ли 5000 км (след ремонта) ще се отпусна съвсем.


Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Вто 06 ное 2007 21:08


смяна на масло след 1000км. / след смяна на сегменти/. след това 10к километра / евала Мутаче/ караш като наакан / 2-3000 оборота - евала и на брабуса - ама не 3000/ на 5та................. :twisted: до 100-120 е нормал. после харчи по-малко масло от нормалното по книга/ за изтрещели мтори 1л/1000км./.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 59 госта