много хора ми казват ,че трябвало да се сменят фарчетата за да може се сложи ксенон.. един казва - нямало да изжържи рефлектора, друг стъклото.. незнам на кой да вярвам.. та питам вас..
става дума за бусчетата от аватара(и гаража) VW и МB
с H4 крушки са..



Трябва ли да се сменят фаровете,ако слагам ксенон?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
hooligans написа:лично на мене , ксенон на бус ми звучи доста смешно , мое мнение
незнам кво му е смешното ,но предимно караме вечерно време.. в момента сме с крушки филипс +30% - наистина светят доста и в бяло.. но като гледам по снимки как свети тоя ксенон си представям ква видимост ще имам на буса..

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Друг е въпроса колега дали имат UV филтър ксеноните,защото самото стъкло на крушката им трябва да го има.Ксеноновата светлина се доближава много до слънчевата особено по съдържанието на вредни лъчи.От UV лъчите може да ти потъмнее рефлектора ,както и самото пластмасово ''стъкло'' да се увреди.
Освен това е задължително фара да има система за измиване,ксенона не загрява и попаднала върху стъклото на фара вода не се изпарява,а особено зимния период това е желателно.Ако тази вода е и кална /някой задминаващ те изпръска,или ти самия попаднеш в локва и т.н./ като засъхне сещаш се какво става.Трябва периодично да слизаш да бършеш фара на дълъг път.При натрупаната мръсотия се губи и от видимостта а освен това заслепяването на насрещните се засилва заради частиците които отразяват светлината полепнали по фаровете.
Затова и фабричните ксенони или поне фаровете които са HID ready,имат система за пръскане на фаровете,и то под доста добро налягане излиза тази струя,не е само някаква гъзария или скимване на производителя.
Освен това е задължително фара да има система за измиване,ксенона не загрява и попаднала върху стъклото на фара вода не се изпарява,а особено зимния период това е желателно.Ако тази вода е и кална /някой задминаващ те изпръска,или ти самия попаднеш в локва и т.н./ като засъхне сещаш се какво става.Трябва периодично да слизаш да бършеш фара на дълъг път.При натрупаната мръсотия се губи и от видимостта а освен това заслепяването на насрещните се засилва заради частиците които отразяват светлината полепнали по фаровете.
Затова и фабричните ксенони или поне фаровете които са HID ready,имат система за пръскане на фаровете,и то под доста добро налягане излиза тази струя,не е само някаква гъзария или скимване на производителя.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта