TESLA електромобил...
Re: TESLA електромобил...
Да аз тази архитектура имах в предвид. Не знам какво са кръстли като Лин може би локален интерфейс , но на практика поне на машините с които работя това си е локален Кан със същите технически параметри като на основната линия. Предимството на тази архитектура е че е по-надеждна с неограничен капацитет, и много по-лесна за кофигуриране.
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: TESLA електромобил...

Мога да опиша много по-подробно каква е разликата, но няма да е интересно за широката аудитория.
Re: TESLA електромобил...
Да , е както споменах при машините с които работя всичко е Кан. При тях не се полва позва другия стандарт и аз за първи път го и виждам. За мен е нова полезна информация.
Re: TESLA електромобил...
Petrolhead написа:Това че волана върти колелата по същата тази шина няма да го коментирам, но ми се струва супер безотговорно.
Това, че всички крушки и ключалки на вратите примерно са на един кабел едва ли означава, че и управлението на колелата е пак в общия канал. Пак добре, че не са решили с Wifi да комуникират за да е чисто откъм кабели.
- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Tesla е "кофти", явно! Загубих си няколко часа за няколко вечери, за да прочетa 30+ страници от темата! Накратко, 30+ страници от темата Петролхеда ги храни, а другите му отговарят! Кому е нужно всичко това? Администраторите/Модераторите??? Тъпо е, много е тъпо!
Последна промяна от hooligans на Сря 05 юни 2024 11:56, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Или добро или нищо, викаш. Като за умрял :)
- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
За 30 страници имаш 70+ мнения в темата, в които не казваш нищо съществено, освен, че материалите не са като 10 годишното ти Кади, че не можеш да стигнеш от София до Пловдив и обратно с едно зареждане и че никога не би си взел Тесла. Това ако е нищо... :) Не знам защо трябва да се разводнява по този начин темата, но е факт. Даже София-Пловдив вече е нарицателно за темата.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10070
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Не забравяй субсидиите, еко-либералите и дървения дизайн 

- Petrolhead
- Мнения: 2178
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: TESLA електромобил...
Какви са критериите за съществено? С радост ще се съобразя.
- hooligans
- Мнения: 18732
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: TESLA електромобил...
Знаеш, че няма смисъл, а и не бих причинил на хората, които се интересуват от Тесла, още 70+ коментара с писания, които нямат нищо общо с темата.
Re: TESLA електромобил...
От януари до сега има нов спад в цените на Tesla Model 3 от около 1500Евро за RWD и Long Range съответно 34.990Евро за RWD и 41.990Евро за LR
В момента ТМ3Highland е по-евтина от VW ID3 Pro
В момента ТМ3Highland е по-евтина от VW ID3 Pro
Re: TESLA електромобил...
В момента карам Голф8 Вариант за 63х. Ако към момента на покупката имаше електромобил с качествата и размерите на този Голф на съизмерима цена и гарантиран пробег от 500км. то вероятно бих купил влектрическата кола. С това искам да кажа че всякакви мантри и дискусии са празни приказки ако липсва икономическата причона която да подтикне обикновенния работещ човек без излишни пари за експерименти да закупи ЕМ.
Re: TESLA електромобил...
Колега, обикновения човек не си купува автомобил за 63 хиляди лева и за 5 години собственост да може да си позволи загуба от около 30 хиляди лева. Средната възраст на автопарка в България е 16 години грубо казано. Под 1% от населението си закупува автомобил всяка година това е за N1 + M1
Изключение са хората в страната където могат да си позволят по приблизително 2000лв разходи на месец за автомобила си. Тази тема не е Тесла да става следващата лада 2104
При глобален пазарен дял от максимум 1% електричките са си удоволствие за "богаташчета" Т.е. тя може да пести пари, ама понеже е с изключително висок праг на закупуване, пести на тоя дет може да си го позволи.
По-рано в темата се алармираше за пускане на кабели през балкони и тераси и това е тотално безпочвено и няма да е проблем в близките 50 години.
Абсолютно нищо лично към теб, пожелавам ти много безаварийни километри и само радост да ти носи колата, но ти си в изключението. Аргумента, че Голф 8 комби за 63 хиляди лева е народен автомобил за обикновен работещ човек е невярно. За миналата година има регистрирани около 43 хиляди нови автомобила. От тях значителна част се водят класически служебни. От тях не малка част също се водят за пред държавата служебни, ама реално са си лични коли, защото имаш фирма и закупуваш МПС-то през нея. Най-продаваната кола за 2023 в България е Dacia Sandero и в топ 10 няма нито един Volkswagen. Просто защото по една или друга причина VW вече не е "народен автомобил"
Изключение са хората в страната където могат да си позволят по приблизително 2000лв разходи на месец за автомобила си. Тази тема не е Тесла да става следващата лада 2104
При глобален пазарен дял от максимум 1% електричките са си удоволствие за "богаташчета" Т.е. тя може да пести пари, ама понеже е с изключително висок праг на закупуване, пести на тоя дет може да си го позволи.
По-рано в темата се алармираше за пускане на кабели през балкони и тераси и това е тотално безпочвено и няма да е проблем в близките 50 години.
Абсолютно нищо лично към теб, пожелавам ти много безаварийни километри и само радост да ти носи колата, но ти си в изключението. Аргумента, че Голф 8 комби за 63 хиляди лева е народен автомобил за обикновен работещ човек е невярно. За миналата година има регистрирани около 43 хиляди нови автомобила. От тях значителна част се водят класически служебни. От тях не малка част също се водят за пред държавата служебни, ама реално са си лични коли, защото имаш фирма и закупуваш МПС-то през нея. Най-продаваната кола за 2023 в България е Dacia Sandero и в топ 10 няма нито един Volkswagen. Просто защото по една или друга причина VW вече не е "народен автомобил"
Re: TESLA електромобил...
Няма да спамя повече друга беше идеята на казаното от мен с конкретния пример.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20248
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: TESLA електромобил...
При високия клас електромобили икономическата логика със сигурност не е водещ фактор, макар и доста хора да си мислят, че пестят. Давам пример с едно AUDI E-Tron 55, което гледах и проучих:
Първа регистрация: 12.2020, Пробег: 89,991 km
Цена нов: 80069 EUR
Продаден 06.2024 (ползван 3.5 години)
Продажна цена: 27700 EUR
Загуба на стойност: ~52300 EUR (65%)
Тоест всеки 100 км са стрували на собственика по 58 евро в загуба на стойност или 1250 евро на месец.
Предвид, че колите с ДВГ губят стойност по-малко, а и са по-евтини при покупка, то като сметнем разходите за гориво и обслужване и като теглим чертата едва ли ще има кой знае каква "икономическа логика", но съм сигурен, че повечето хора не си правят реално сметката, а покупката е по-скоро емоционална и в крак с модата.
Първа регистрация: 12.2020, Пробег: 89,991 km
Цена нов: 80069 EUR
Продаден 06.2024 (ползван 3.5 години)
Продажна цена: 27700 EUR
Загуба на стойност: ~52300 EUR (65%)
Тоест всеки 100 км са стрували на собственика по 58 евро в загуба на стойност или 1250 евро на месец.
Предвид, че колите с ДВГ губят стойност по-малко, а и са по-евтини при покупка, то като сметнем разходите за гориво и обслужване и като теглим чертата едва ли ще има кой знае каква "икономическа логика", но съм сигурен, че повечето хора не си правят реално сметката, а покупката е по-скоро емоционална и в крак с модата.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта