Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот wolff1 » Нед 10 юни 2012 15:33


muns61 написа:За всички фенове на маркови масла от интернет и автофоруми, а и не само от там - потърсете колко са производителите на масла в Бг и потърсете тяхната продукция! Що ли не се среща често? :lol:

имам предивид от немския ибей колега, от изпитани продавачи. не от бг форуми или квото и да било :да:




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот muns61 » Нед 10 юни 2012 15:39


Те германските търговци са по-глупави и не обичат добрата печалба! И не продават китайски стоки...


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот rokera671 » Нед 10 юни 2012 15:41


wolff1 написа:
rokera671 написа:Аз съм си намерил маслото както писах-8лв.АБУ то не заслужава по скъпо.

хубаво си направил. :да:

Ами имам база за сравнение защото съм сменил почти всички марки масла.Беше ме хванала някаква мания и все ми се чуваше нещо да трака и хайде на другото масло.И пак така!!Сега това евтиното мога да кажа ,че не отстъпва по нищо на Мотула.Ко да се набутвам!Слага се и на по хубави машини и никой не се е оплакал.В интерес на истината не съм слагал Кастрол и не мога да дам мнение.


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот wolff1 » Нед 10 юни 2012 15:44


rokera671 написа:
wolff1 написа:
rokera671 написа:Аз съм си намерил маслото както писах-8лв.АБУ то не заслужава по скъпо.

хубаво си направил. :да:

Ами имам база за сравнение защото съм сменил почти всички марки масла.Беше ме хванала някаква мания и все ми се чуваше нещо да трака и хайде на другото масло.И пак така!!Сега това евтиното мога да кажа ,че не отстъпва по нищо на Мотула.Ко да се набутвам!Слага се и на по хубави машини и никой не се е оплакал.В интерес на истината не съм слагал Кастрол и не мога да дам мнение.

каква марка е маслото? щом ти върши работа и си доволем, това е най важното.


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот wolff1 » Нед 10 юни 2012 15:47


muns61 написа:Те германските търговци са по-глупави и не обичат добрата печалба! И не продават китайски стоки...

аве пич, ще кажеш че големите продавачи на масло в тамошния ибей, където продават на цяла германия, ще продават китайско масло така ли? ай стига глупости, хванете се съвземете малко. пък и там има проверки и други закони и т.н. глупости на търкалета :да:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот rokera671 » Нед 10 юни 2012 15:51


Ами тя темата е за Кастрол .Маслото е Вайко,наливно от варелче.На Голф 4 ТДИ ,110 коня вече няколко смени без никакви проблеми.АБУ то тракаше повече даже с марковите масла отколкото с него .А зимата беше тежка и температурите бяха паднали доста!


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот muns61 » Нед 10 юни 2012 16:02


Сложете си термометър и манометър на маслото и ще се ориентирате за качеството на продукта.


wolff1
Мнения: 467
Регистриран на: Чет 03 мар 2011 23:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот wolff1 » Нед 10 юни 2012 16:05


rokera671 написа:Ами тя темата е за Кастрол .Маслото е Вайко,наливно от варелче.На Голф 4 ТДИ ,110 коня вече няколко смени без никакви проблеми.АБУ то тракаше повече даже с марковите масла отколкото с него .А зимата беше тежка и температурите бяха паднали доста!

както ти казах, най важно е да си доволен и да ти върши работа :да:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот rokera671 » Нед 10 юни 2012 16:05


muns61 написа:Сложете си термометър и манометър на маслото и ще се ориентирате за качеството на продукта.

:да: Доста машини го имат!


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот 2.4I » Пон 11 юни 2012 8:01


rokera671 написа:
muns61 написа:Сложете си термометър и манометър на маслото и ще се ориентирате за качеството на продукта.

:да: Доста машини го имат!

Колега то ако е толкова просто ,нямаше да се учи (в последствие обучава и специализира) дълги години ,да се наливат милиони в лаборатории и пр. . За да хванеш разлика с манометър и термометър то предполагам маслото ще да е по зле от М10Д .
Не случайно доставчиците на масла масово изкупуват отработено масло.Не случайно ни приеха с охота и в ЕС ,все пак хората отдавна са се ориентирали към био рециклиране ,био ... ,просто ние сме поели функцията на био-рециклиращия организъм ,а и симбиозата е на лице тъй като ролята която изпълняваме явно ни се нрави.
Който иска „оригинални" стоки (спомням си навремето колко му се радвахме на R-то оградено в кръгче) ,с гарантиран произход е нужно да се замисли как ще използва Терминал 2 ,а към момента решенията се може би 2 - емиграция или мутризация ,другия вариант е да се образова относно БДС и др. класификатори за качество ,да чете етекети тип - „Стара планина" ,Кастрол Магни... 10W... и пр. буквени абривиатури ,като яде салам да се чуди защо има вкус на това с което се бърше в тоалетната , като смени маслото на колата да се чуди защо дори след поредния ремонт колата му работи със звук на трактор.Па като се събуди рано сутрин да му се ококори поредната мутра от телевизора и да му обясни ,че пробите констатирали минимално количество на ХХХ в пилешкото се опровергават от международно признатата и известна лаборатория ХХХ ,която дори и сайт няма ...
Относно интернет пазаруването от доказали се чуждестранни сайтове,то май освен минерална вода ,Аспирин и кисело мляко,почти всичко друго ще трябва да се пазарува оттам ,чудно ми е Митниците какво мислят по въпроса ,чудно е какво мислят по въпроса управляващите (по света и у нас) ,щото да се откажем да сме това което сме за Европа ,това ще е като на домакинство да му се затлачи отходния канал ,дали ще има значение какво мислят организмите живеещи там или „Доместос ще ги изтрепе до крак“?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот muns61 » Пон 11 юни 2012 8:38


2.4I написа:[
Колега то ако е толкова просто ,нямаше да се учи (в последствие обучава и специализира) дълги години ,да се наливат милиони в лаборатории и пр. . За да хванеш разлика с манометър и термометър то предполагам маслото ще да е по зле от М10Д .

Това е доста точен метод да сравниш показателите на 2 масла. Едното при 110* държи 3 бара при определени обороти, а друго при същите условия - 2,5. Това е от реално измерване.


stil
Мнения: 534
Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
Автомобил: VW Polo 1991
Двигател: NZ
Местоположение: София

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот stil » Пон 11 юни 2012 10:59


muns61 написа:Това е доста точен метод да сравниш показателите на 2 масла. Едното при 110* държи 3 бара при определени обороти, а друго при същите условия - 2,5. Това е от реално измерване.

Дрън-дрън...


Потребителски аватар
2.4I
Мнения: 353
Регистриран на: Чет 15 яну 2009 19:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот 2.4I » Пон 11 юни 2012 12:21


muns61 написа:
2.4I написа:[
Колега то ако е толкова просто ,нямаше да се учи (в последствие обучава и специализира) дълги години ,да се наливат милиони в лаборатории и пр. . За да хванеш разлика с манометър и термометър то предполагам маслото ще да е по зле от М10Д .

Това е доста точен метод да сравниш показателите на 2 масла. Едното при 110* държи 3 бара при определени обороти, а друго при същите условия - 2,5. Това е от реално измерване.

Интересна логика ,накрая да не излезе по тия показатели ,че м10Д ще бие наред кастрол-мастрол и пр. ,па деференциалното ще е 6+ за двигателя :hmmmm :lol


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот red rider » Пон 11 юни 2012 21:01


Щом има търсене на един продукт , винаги ще има и ментета .
Цялата ни страна е в ментета - батерии Тошиба , прах за пране , лепила ,масла , горива , ХРАНА която другите държави са държали замразена 20 години ние си правим кюфтета от нея , кисело мляко което дори не е мляко ... толкова много неща Вие за един кастрол сте се хванали . :lol:.

Манометър и термометър - да полезни уреди са и дават поне една обща представа дали маслото върши работа .Прекаленото му загряване в натоварени режими и подържането на ниски стойности на налягането предполагам се сещате не говори добре за него .

Въпроса е Менте Кастрол срещу фалшив такъв mhihi


Потребителски аватар
1637
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 21 май 2011 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за масло Кастрол Оригинали и фалшификати

Мнениеот 1637 » Вто 12 юни 2012 18:49


stil написа:
muns61 написа:Това е доста точен метод да сравниш показателите на 2 масла. Едното при 110* държи 3 бара при определени обороти, а друго при същите условия - 2,5. Това е от реално измерване.

Дрън-дрън...

Тоя muns61 каквото и мнение да е дал все е грешно :evil: .Във Фиат форума и там се изживява като Господ Бог по всички въпроси свързани с автомобила и не само.Аз лично си сложих манометър за налягане на масло от Лада и термометър за масло на VDO ето този http://racing-mania.com/browse/product/ ... lo+Tip+VDO.Понеже колата ми гореше много масло и не можех да и насмогвам :evil: пробвах няколко вида масла като последното беше наливно М10Д по 3.60лв литъра и наливно М16Д по 3.80лв литъра.Сутрин като запаля държи 4 атмосфери и на празен ход и на максимални обороти.Просто редукционния клапан сработва на около 4.2 атмосфери.Проблема на М10Д и М16Д е че като загреят на около 100 градуса драстично им пада вискозитета.От личен опит на моята падаше на около 2 атмосфери на празен ход,но пък в Аутодата-та и дават 1.5 атмосфери минимум.Източих М10Д беше черно като катран,защото колата го гори въпреки,че е на метан.Налях едно уж промивъчно масло,което ми го даде един бивш колега автобусен шофьор.С него същата работа-4 атмосфери при запалване и около 2 атмосфери на празен ход.Оставих двигателя да поработи около 30 мин с това масло.Източих го,свалих и филтъра и него колкото можах със тръскане източих.Налях друго хидравлично масло МХЛ 32,което ми даде друг колега-много рядко.Със него същата работа 4 атмосфери при запалване...но като загря на 92-93 градуса на водата и около 95 градуса по манометър на маслото на празен ход стрелката отиде почти до нулата,но не ми светна лампата за маслото на таблото.В следващия момент двигателя почна да прекъсва и угасна.Веднага източих маслото,което вече беше значително по-чисто от предното промивъчно.Свалих и свещите-втора и трета бяха окъпани в масло.Почистих свещите с коресилин и налях 4 литра нафта в двигателя.Отново при студен двигател 4 атмосфери обаче със масивен пушек отзад от ауспуха на изгоряла нафта.Като стигна около 80 градуса температура на водата по термометър на арматурното табло,а около 60 градуса от датчика за темп на маслото на празен ход лампата за маслото светна и двигателя отново зацапа втора и трета свещ.Налягането от датчика на Лада-та показваше отново около нулата на празен ход с обороти около 800,но вече както казах лампата на маслото си светна.При подаване на малко газ обаче веднага изгасваше.След това източих и нафтата,която беше значително и тя потъмняла.Вчера свалих капака на клапаните :banana иии няма толкова чист двигател отвътре-като бебешко дупе е :applause: .Все пак колегата muns61 иска да му закарам колата по Плевен щях да ми продаДе едно устройсто за 99лв което включвал и колата преставала да гори масло :P .Верно,ще се окаже некакъв магесник тоя маймунс61 :012:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта