
F1 Бразилия
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
leavon написа:Някой случайно да е чул нещо от сорта, че двама от пилотите, които бяха пред Хамилтън са получили някакво наказание и Хамилтън се класира две позиции напред, грабвайки титлата???
Ами според правилника горивото в резервоара трябва да с до 10 градуса разлика спрямо температурата на въздуха. Според стюадрите температурата в резервоарите на БМВ и Уилиамс е била с между 12 и 14 градуса по ниска от температурата на въздуха, но наказание не е наложено тъй като има няколко градуса разлика между температурата на въздуха според ФИА и метеорологичната служба на Бразилия

Казва се в комюникето че апаратурата с която са правени изследванията е неточна и т.н.
Макларън са обявили че ще обжалват...
Ето го по-пълно:
Отборите на БМВ Заубер и Уилямс няма да бъдат наказани, въпреки нередностите в горивните им проби по време на Гран при на Бразилия, решиха стюардите.
Проби от горивото, взети по време на спиранията в бокса от колите на двата отбора, показаха температура на сместа извън позволените граници.
Правило 6.5.5 от техническия правилник на Формула 1 гласи: „Горивото в болидите не може да бъде с по-ниска от 10 градуса температура от околната среда”.
Техническият делегат на ФИА заяви, че пробите от четирите коли са показали температури с около 12 до 14 градуса по-ниски от температурата на околната среда.
Въпреки това, след обсъждане на ситуацията на Интерлагос, стюардите решиха да не наказват отборите и потвърдиха резултатите от Гран при на Бразилия като официални.
Това означава, че Кими Райконен официално е признат за световен шампион за 2007-ма година.
Макларън ще обжалват решението
Макларън Мерцедес са уведомили ФИА за намерението си да обжалват решението на стюардите да не накажат отборите на БМВ Заубер и Уилямс.
Официалните лица на Гран при на Бразилия потвърдиха резултатите от състезанието и решиха да не предприемат действия срещу БМВ Заубер и Уилямс, въпреки доклада от техническия делегат на ФИА за по-ниската температура на горивните смеси в четирите болида.
Решението на Макларън да обжалва оставя резултатите от шампионата несигурни. Ако Апелативният съд на ФИА отмени решението на стюардите и дисквалифицира пилотите на БМВ и Уилямс, това ще означава четвърто място за Люис Хамилтън, което ще му даде достатъчно точки, за да бъде световен шампион.
Апелативният съд все още трябва да приеме жалбата на Макларън и да насрочи дата за изслушването.
Стюардите: Температурите са неясни
Отборите на БМВ Заубер и Уилямс не са били наказани за несъответствията в температурата на горивната им смес по време на Гран при на Бразилия, защото стюардите на ФИА не могат да докажат, че температурите са били извън позволените граници.
В изявление от стюардите на Итерлагос те казват, че не могат да определят със сигурност дали температурата на горивната смес в четирите болида, е била под позволената по-ниска с 10 градуса от околната среда граница.
Стюардите добавиха, че има разминаване между температурата, измерена от мениджмънта на Формула 1 и метеорологичната агенция Метео Франс, с която работят двата отбора. Освен това, те изясниха, че нямат точна информация, която да може да докаже, че БМВ и Уилямс са нарушили спортния правилник.
Поради тези причини, изявлението завършва с думите, че с оглед на наличните факти, стюардите не смятат за необходимо и уместно да бъде наложено наказание на БМВ Заубер и Уилямс.
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
dobrinb написа:Кими Райконен Е световен шампион за 2007 година! Удивителна!
Айде нека тегленето на локуми да продължи - нали това е целта, да има интерес към тоя спорт, толкова пари се дават, трябва да се връщат! Големи криминалисти се извъдиха тука всички. Нагласено - кое по-точно? Смях голям ...
Добри, кое по-точно не ти стана ясно?
Не се заяждам , просто си мисля.
Вероятността всичко да се подреди по този начин е много по-малка от 1:5 както е заложил колегата.
Така:
1. Маса странно засича Хамилтън на старта за да може Райконен да дръпне.
2.Колата на Хамилтън не върви 1 обиколка и пак тръгва.
3. Алонсо кюта на трето място без въобше да се пъне.
4. Вкарват Хамилтън в бокса извънредно само за да му сменят гумите, ебати тактиката при положение че се опитваш да се измъкнеш от трафик, за това е най-добре един стоп, не три.
5. Маса допуска странна грешка, Райконен го настига.
6. Четирима пилоти се нареждат по-единствения възможен начин, за да може Райконен да е първи, всяко разместване променя шампиона.
Ебати шанса- едно на милион. Според Тери Пратчет едно на милион е много по-вероятно да се случи отколкото 1 на 1000.

Иначе както казах съм фен на Райконен и Ферари.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега изопачаваш.Маса найстина блокира ,ама така е на всеки старт/да не споменавам кво прави Хамилтън на полпозишъна
/.Ма дори и на 2 и 3то и еди кое си място да 5 то да беше останал пак си беше шампион.Обаче стана "Лаком гъз - кръв сере".След това Райконен стана шампион заради помоща от Маса -а ма нали все пак са съотборници - ти кво очакваше да влезат в люта битка за първото място и да се блъснат ли
В общи линий Хамилтън си беше за титла на 90%/няма какво да се спори дори с 2ро място той си остава звездата на сезона/ ,ама той си се прекара макар и тъпо съвсем сам
Кими естествено не спеше и с помоща на Маса просто бяха 100% в час и заслужено взе титлата/всъщност повече от заслужено като се има предвид какъв карък беше преди/.



- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Veso101 написа:1. Маса странно засича Хамилтън на старта за да може Райконен да дръпне.
Eстествено, няма нищо странно, нали са от един отбор, какво очакваш, Маса да затвори Райконен ли?
Veso101 написа:2.Колата на Хамилтън не върви 1 обиколка и пак тръгва.
E има късмет, че изобщо тръгна. А сигурно е инсценировка и момента, в който Хамилтън отпадна при влизането в бокса онова състезание - ако не беше направил тази грешка нямаше да има изобщо такива сметки.
Veso101 написа:3. Алонсо кюта на трето място без въобше да се пъне.
Алонсо сам си призна, че не могъл да се конкурира с тях, какво повече. Смяташ ли, че така лесно се пренебрегва амбиция за трета поредна титла? А и не забравяй, че той единствен беше с двигател от предното състезание.
Veso101 написа:4. Вкарват Хамилтън в бокса извънредно само за да му сменят гумите, ебати тактиката при положение че се опитваш да се измъкнеш от трафик, за това е най-добре един стоп, не три.
Тактиката е ясна - при такова изоставане е по-добре през по-голяма част от състезанието да караш с по-малко количество гориво, за да си по-бърз, нещо, което дори в този случай не успяха, просто защото на тази писта Ферари бяха няколко класи над тях.
Veso101 написа:5. Маса допуска странна грешка, Райконен го настига.
Грешката не беше никак странна, като се има предвид, че едва успя да остане на пистата. Пък и ако беше отпаднал можеше да направи Хамилтън шампион. Освен това няма безгрешни пилоти, дори Райконен греши.

Veso101 написа:6. Четирима пилоти се нареждат по-единствения възможен начин, за да може Райконен да е първи, всяко разместване променя шампиона.
Не всяко разместване - просто ако Хамилтън не беше се хвърлил така нелепо да атакува Алонсо от външната страна, нямаше да се стигне до всичко, което се случи след това. Можеше спокойно да си кара на четвърто място, скоростната му кутия можеше и да не прояви този дефект, който може да е последица от излитането през бордюрите. И завършвайки така, с 5 точки, щеше да стане шампион.
Всичко е стечение на обстоятелствата - началото до края на шампионата. Ако Маса не беше отпадал, ако Хамилтън не беше отпадал, ако Райконен не беше отпадал, ако ... Винаги има печеливши и губещи от дадена ситуация. Но да се твърди, че има инсценировка и предварително нагласен сценарий - ако човек се замисли добре ще разбере, че такова нещо тук не е възможно.
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
Добре де, като целия "сценарий" е толкова прозрачен за някой колеги защо не ни го разяснихте в събота още кой как ще тръгне, къде ще сбърка нарочно, на кой ще му блокират скоростната кутия .....ама на изгледан филм лесно се прави сценарий...... Аз ако започна сега мога и намеса на ЦРУ да докажа че е имало.
Само че реалност е че Ф1 не е шах и не може някой да си мести пешките как си иска по всяко време.....Прекалено много неща зависят от шанс, късмет, човешки грешки....както се казва една секунда невнимание, цял живот претендент за титлата (каквато май ще е участта на Хами
)
Кими и Ферари имаха голям шанс, голям късмет в това състезание....просто защото късмета помага на най-добрите!!!!!!!!
Само че реалност е че Ф1 не е шах и не може някой да си мести пешките как си иска по всяко време.....Прекалено много неща зависят от шанс, късмет, човешки грешки....както се казва една секунда невнимание, цял живот претендент за титлата (каквато май ще е участта на Хами

Кими и Ферари имаха голям шанс, голям късмет в това състезание....просто защото късмета помага на най-добрите!!!!!!!!

по принцип съм лют фен на МакЛарън... Само ще преразкажа какво е писал италианският
вестник "Гадзета де ла спорт" в сряда или четвъртък миналата седмица.
шефовете на фиа, ферари и МакЛарън са се споразумели да не изхвърлят пилотите на МакЛарън от шампионата заради спонсорите, а те от своя страна да не се пречкат на Кими в последните стартове за да спечели титлата
Не мога да съм сигурен, че е така, но всъщност съм на път да започна да пиша и МакЛарън с малка буква
Извинете, но няма нормален отбор, който миналото състезание ще си държи водещия пилот със скапани гуми три обиколки допълнително на пистата. Много се кефех на Рон Денис, но мисля, че тази година се изтакова на метеното!
Парите са си пари. И което не се купува с пари се купува с много пари.
Айде наздраве

шефовете на фиа, ферари и МакЛарън са се споразумели да не изхвърлят пилотите на МакЛарън от шампионата заради спонсорите, а те от своя страна да не се пречкат на Кими в последните стартове за да спечели титлата
Не мога да съм сигурен, че е така, но всъщност съм на път да започна да пиша и МакЛарън с малка буква

Извинете, но няма нормален отбор, който миналото състезание ще си държи водещия пилот със скапани гуми три обиколки допълнително на пистата. Много се кефех на Рон Денис, но мисля, че тази година се изтакова на метеното!
Парите са си пари. И което не се купува с пари се купува с много пари.
Айде наздраве

- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
bbboiko2004 написа:Състезанието беше уникално готино, от години не съм гледал такова състезание. Кими спечели малко на гърба на Маса ама караи да върви,според мен тои беше истинския шампион на Бразилия.
Е кво му беше на гърба - верно бая бири трябва да го черпи ,ама все пак са съотборници ,а Маса нищо не губи че е втори.Всъщност губи ,но преди доста състезания когато изостана от Райконен по точки.Иначе Кими беше казал преди състезанието ,че почти няма шанс/те за това го питаха първо на пресконференцията/ и е доволен и на 3то място.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може и да е имало уговорка.. ама чак пък толкоз.
По въпросите на Veso101..
малко по-детайлни отговори:
1/ Ферари имат по-добра система за стартиране - респективно всичко беше тактика.. Маса затвори Хамилтън да не се изстреля, и Райчо се шмугна.. както всички знаем, имат право на 1 или 2 корекции на траекторията, по време на старт.!
2. Не върви, защото самият Хамилтън, си призна, че е натиснал копчето за стартиране на сартовата програма, и колата е изключила от скорост, след което е рестартирал софта за скоростната кутия.
3. ТОлкова си можеше.. + това и да беше заорал в чакъла /а за кво да прави Хамилтън шампион/ нямаше файда.. трябваше още една точка на Хами.
4. Това а бокса беше умен ход, но нямаха потенциал самите коли.
Идеята беше, да е ултра лек, на меки гуми, за да може да не се пъне с трафика.
Да не говорим, че стартираха с твърди гуми, нямаше гориво, да удължи първият стунт. Ако трябваше да кара с две спирания това значи, че едно от спиранията щеше да е с меки гуми, а те не издържат при Макларън.
И щеше да е кошмарно тежък в трафика, и нямаше дори да вземе и това което взе.
Още повече, че бокса в Бразилия, както сам се убеди, коства около 20-23 сек.. ако самият стоп е около 5-6 сек.
Ха сега си представи пълнене догоре, за около 10-11 сек, след което си представи каква скорост ще има в трафика, и след което си представи какво ще стане с гумите при толкова тежка кола.?
61 градуса беше асфалта.
+ това Хам , беше точно на около 15-16 сек от предната кола..
дори и да беше карал със спиране по-малко.. ГАРАНТИРАНО.. щеше да покаже по-лоши резултати...
5. Естествено.. няма да проваля титлата на Райконен, длъжен беше да се застрахова, да не вземе да дръпне много напред /в последствие самият Маса, каза, че всичко било нормално, ма спирал нормално.. ма се подхлъзнал.. вероятно някакво масло имало... да де ама там кола не гърмя
/
6. При настоящата ситуация, всичко зависеше от Хамилтън, ако не може да вземе 3 точки... При 1-2 на ферари.. угърмяваха...
По въпросите на Veso101..
малко по-детайлни отговори:
1/ Ферари имат по-добра система за стартиране - респективно всичко беше тактика.. Маса затвори Хамилтън да не се изстреля, и Райчо се шмугна.. както всички знаем, имат право на 1 или 2 корекции на траекторията, по време на старт.!
2. Не върви, защото самият Хамилтън, си призна, че е натиснал копчето за стартиране на сартовата програма, и колата е изключила от скорост, след което е рестартирал софта за скоростната кутия.
3. ТОлкова си можеше.. + това и да беше заорал в чакъла /а за кво да прави Хамилтън шампион/ нямаше файда.. трябваше още една точка на Хами.
4. Това а бокса беше умен ход, но нямаха потенциал самите коли.
Идеята беше, да е ултра лек, на меки гуми, за да може да не се пъне с трафика.
Да не говорим, че стартираха с твърди гуми, нямаше гориво, да удължи първият стунт. Ако трябваше да кара с две спирания това значи, че едно от спиранията щеше да е с меки гуми, а те не издържат при Макларън.
И щеше да е кошмарно тежък в трафика, и нямаше дори да вземе и това което взе.
Още повече, че бокса в Бразилия, както сам се убеди, коства около 20-23 сек.. ако самият стоп е около 5-6 сек.
Ха сега си представи пълнене догоре, за около 10-11 сек, след което си представи каква скорост ще има в трафика, и след което си представи какво ще стане с гумите при толкова тежка кола.?
61 градуса беше асфалта.
+ това Хам , беше точно на около 15-16 сек от предната кола..
дори и да беше карал със спиране по-малко.. ГАРАНТИРАНО.. щеше да покаже по-лоши резултати...
5. Естествено.. няма да проваля титлата на Райконен, длъжен беше да се застрахова, да не вземе да дръпне много напред /в последствие самият Маса, каза, че всичко било нормално, ма спирал нормално.. ма се подхлъзнал.. вероятно някакво масло имало... да де ама там кола не гърмя

6. При настоящата ситуация, всичко зависеше от Хамилтън, ако не може да вземе 3 точки... При 1-2 на ферари.. угърмяваха...