По принцип не съм фен на "ударно" промиване на двигателя. Тези химии, слагани "да поработи за 10мин и става магия" не ми вдъхват доверие.
Хубавото синтетично масло 5W-40 има достатъчни миещи качества и по-честата му смяна гарантира перфектно състояние на двигателя.
Ако все пак имаш желание, то моят съвет е да си купиш Suprotec
http://suprotec.bg/•НОВО:
Супротек Дълговременна промивка за двигателяПрепоръчва се за почистване на замърсяванията в двигатели от всякакъв тип/ влючително и турбо/ образувани в процеса на продължителна експлоатация или образувани при некачествено изгаряне горивото в режим на щатна експлоатация - 200 км преди поредната смяна на маслото.
Тази добавка не "изкъртва" нагарите, а ги "разтваря". Така не се запушват магистрали, хидравлични клапани и поражения по турбини.
Като втора стъпка - След източване на маслото е хубаво да се промие двигателя с 4л. промивъчно масло Приста, нов маслен филтър. Работа 4 - 5мин.
Е, вече спокойно може да сложите качественото масло FUHCS TITAN GT1 5W-40 (XTL-Technology) с нов филтър, препоръчвам KNECHT, MANN или PURFLUX.
Като бонус нека да онагледя писаното от мене. Това са безнадеждни случай. Ние не знаем "картината" на двигателя вътре. И едно удърно почистване може да направи само вреда. Нека мислим технически.
http://www.2112.ru/showthread.php/23726Искам да ти кажа, че промиването на двигателя може да има и негативни последици за него - да се разтече "като лейка". Отлаганията по семеринги са спирали течовете, а след тяхното премахване ще почнат главоболия.
Но избора си е твой. Решаваш - "слагаш главата в торбата", пък каквото стане...
Цялата операция е скъпа, но е качествена. Аз бих заложил на нея, а не на "удърно" почистване.