

lrlmodo написа:РЕЖИМ НА ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД
Принудителен празен ход се нарича режимът, при който дроселовата клапа е затворена, а пък оборотите са по-високи от тези за празен ход на двигателя и не се подава гориво в цилиндрите, например при спускане по наклон. Принудителният празен ход намалява разхода на гориво и рязко снижава токсичността. Датчика за положението на дроселовата клапа подава сигнал в ЕБУ, че дроселовата клапа е в изходно положение. Едновременно ЕБУ получава сигнал от системата за запалване за броя на оборотите. Ако оборотите са по-високи от тези на празен ход, ЕБУ променя посоката на тока в електрохидравличния регулатор за налягане. Налягането в долните камери на диференциалните клапани се изравнява с това в системата. Диафрагмите затварят напорните клапани в горните камери и се прекратява подаването на гориво към дюзите.:
Празен ход (ПХ)
Празен ход е когато автомобила се движи на свободна скорост. В този режим, подаването на гориво към двигателя е изключително минимално.
Принудителен празен ход (ППХ)
Съдейки по името, принудителен празен ход е като празен ход, но в принудителен режим – активира се, когато дроселовата клапа е затворена, а оборотите са по-високи от около 2000. ППХ се постига, когато се движите на скорост по наклон без да подавате газ. В този случай не се подава гориво към цилиндрите на двигателя, а въздух. Съответно и през ауспуха излиза въздух.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта