ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19300
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: ППХ и ПХ /принудителен празен ход и празен ход/

Мнениеот stefan4o » Сря 01 апр 2015 11:55


Хубаво е да се знае, че има опция, ама за чий би било на някой да деактивира ППХ :rolleyes В смисъл каква полза и в каква ситуация би било полезно това :gruebel




schapcho
Мнения: 30
Регистриран на: Чет 05 фев 2015 13:52
Автомобил: VW-Sharan
Двигател: 1999-AFN
Местоположение: враца

Re:

Мнениеот schapcho » Чет 21 юли 2016 3:50


lrlmodo написа:РЕЖИМ НА ПРИНУДИТЕЛЕН ПРАЗЕН ХОД
Принудителен празен ход се нарича режимът, при който дроселовата клапа е затворена, а пък оборотите са по-високи от тези за празен ход на двигателя и не се подава гориво в цилиндрите, например при спускане по наклон. Принудителният празен ход намалява разхода на гориво и рязко снижава токсичността. Датчика за положението на дроселовата клапа подава сигнал в ЕБУ, че дроселовата клапа е в изходно положение. Едновременно ЕБУ получава сигнал от системата за запалване за броя на оборотите. Ако оборотите са по-високи от тези на празен ход, ЕБУ променя посоката на тока в електрохидравличния регулатор за налягане. Налягането в долните камери на диференциалните клапани се изравнява с това в системата. Диафрагмите затварят напорните клапани в горните камери и се прекратява подаването на гориво към дюзите. :wink:


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот lion_heart002 » Чет 29 дек 2016 17:08


Дал си си парите напразно. Нямаш проблем с термостата, няма как да не изстине след като гориво не се подава, при това и парното вее вътре.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот freelancer » Чет 29 дек 2016 22:26


Лайън харт, колегата говори за празен ход, от какво се върти двигателя на празен ход, много ясно, че се подава гориво, това поло няма старт-стоп система, да изключва двигателя на светофар. :icon_lol
То вярно, че са празници, ама, ако може да четем, какво пишат останалите, моля!? :c020

DanZki, има доста писано по темата с термостатите, проблема е масов и при повечето колеги сменили термостата иглата на новия идва малко по къса и термостата изпуска, за това термостата се сменя с рамото, на мен ми го смениха в сервиз и за щастие човека беше светнат за какво иде реч.

Има доста теми, може да обърнеш внимание, ако не вярваш. Няма как да изстине двигателя, докато работи и да падне температурата, дори да си пуснал парното на 4, това все пак е немска машина, ако всичко е наред, разбира се.
Имам едно приятелче с таково поло и е супер доволен от парното, не е споменавал да му изстива колата.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот lion_heart002 » Чет 29 дек 2016 22:36


Ти не четеш приятелю, не аз. Писал е,че се е спускал на скорост, какво гориво се подава ?!? Никакво, а на всичкото отгоре го бие студения въздух в радиатора и парното е на шест... ще изстине.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот freelancer » Чет 29 дек 2016 22:40


Двигателят си работи, като се спускаш на скорост, щом работи, значи грее, нали така, няма причина един двигател да изстива на празен ход, а на скорост още по малко!
Колко гориво трябва да изхарчи за да духа парното топло?
Ти сериозно ли вярваш, че Фолксваген ще произведат кола, която изстива, като се спуска Хер Хайнрих от Алпите!? :bowdown :mhihi
Точно за това е инженерния гений колега, хем да слиза по наклон, хем да го бие вятъра, а парното да духа топло и вътре Ханс да си е по тениска с къс ръкав, аз така я карам моята, по нанадолнище, по нанагорнище, няма значение, все си духа топло.

Cheers! :beer

Последна промяна от freelancer на Чет 29 дек 2016 22:53, променено общо 1 път.


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот lion_heart002 » Чет 29 дек 2016 22:53


Показваш ми,че нямаш идея как работи един двигател, от близо 35 години няма автомобил който да впръсква гориво в цилиндрите,ако го върти трансмисията,тоест колелата,а не обратното. Дори последните карбуратори от края на 80-те имат такава функция работеща въз основа вакуум и електромагнитен клапан. Да ти го обясня по друг начин,ако се спускаш 30 километра на скорост,използвайки мотора за спирачка то нищо няма да изгориш, повтарям,разхода е нула. Нищо лично , нямаш никаква идея за какво говориш... А при ТДИ над 1600 оборота ,когато въртиш мотора посредством трансмисията,дори и при най-новите нямаш дори и пилотно впръскване.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот freelancer » Чет 29 дек 2016 22:57


Двигателят работи на празен ход, на скорост гори малко повече, няма двигател, който да гори 0 на празен ход, може да не гори толкова, но си гори, защото работи.
Ако не вярваш остави си колата пред вас с работещ двигател и виж на сутринта дали не е паднало горивото.
Колега, извинявай, ама ти ми говориш за перпето-мобиле и мисля, че се базикаш.
:beer


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20248
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот Vlad777 » Чет 29 дек 2016 23:08


Колега freelancer , прочети за ППХ - принудителен празен ход.

:arrow Ето една тема от повече от 10 години

В общи линии при ППХ гориво не се подава към двигателя.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот freelancer » Чет 29 дек 2016 23:24


Ваското 1 казва следното "ако пускаш баир на скорост (ППХ) си определено по икономичен отколкото ако освободиш от скорост (ПХ)."
По икономичен означава, че двигателят харчи гориво, колкото да си поддържа празния ход, но не е 0!
Щом работи, значи загрява, а щом загрява значи парното духа топло.

Книгата се казва "Градски транспорт и околната среда през 21-ви век"
https://books.google.bg/books?id=3qhRK7 ... &q&f=false

страница 672 Консумация при празен ход
Консумацията на гориво е около 5% от общата консумация на гориво!


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот lion_heart002 » Чет 29 дек 2016 23:31


Ето ти един линк- предполагам английския не ти е проблем.

Обощено-инжекторите са изключени-разхода е 0... По-ясно от това не знам как да ти го напиша. Ти пак говориш за празен ход аз пак ти казвам,че не говорим за празен ход тук. Естествено,че на празен ход се изгаря гориво, двигателя да не се върти от вятъра. И разхода на празен ход се изчислява спрямо КПД-то на мотора, работния обем, мощността и типа гориво, тия 5 процента са за аматьори...

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=226400

Последна промяна от lion_heart002 на Чет 29 дек 2016 23:34, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20248
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот Vlad777 » Чет 29 дек 2016 23:33


Ваското1 преди 10 години е писал за карбуратори. При TDI двигателите, при спускане на скорост (принудителен празен ход) горивото се спира и разходът е 0.0


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот freelancer » Чет 29 дек 2016 23:37


"The way you are describing it, sounds like its set on the constant consumption metre that tells you what you are doing at that exact moment. It will go up to like 30l in when pulling off first gear and then come down as you go through the gears. At idle it should sit at like 0.6l but the car has to be standing still - otherwise it will read much more if the car is still rolling(Mine does the same thing)..."

http://vwclub.co.za/forum/viewtopic.php?f=94&t=97105


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот lion_heart002 » Чет 29 дек 2016 23:40


Абе важното е да сме живи и здрави...

Fuel cutoff when decelerating or traveling downhill (in gear, of course) is pretty much standard on most vehicles built with modern electronic fuel injection systems. Hook up a ScanGauge to the OBDII port and monitor the fuel consumption in gallons per hour when driving--it will frequently drop to zero (shown as 9999 on the ScanGauge) when the vehicle is traveling downhill or decleratibng. As the vehicle nears a stop, the EFI will begin injecting fuel again, so that the engine won't die

Read more: http://www.city-data.com/forum/automoti ... z4UGXTaK1F

И с осцилоскоп съм го мерил на редица автомобили и бензинови и дизелови от средата на 90-те та до сега и ти казвам-няма сигнал към инжекторите при положение,че колелата въртят мотора, 0 волта, няма впръскано гориво. :banghead :banghead :banghead И тия 2000 оборота са прекалено много по-скоро към 1200 съм забелязал масово при бензинките и около 1000 при дизела,че активира инжекторите...

Последна промяна от lion_heart002 на Чет 29 дек 2016 23:45, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20248
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Polo 6N2 1.4TDI AMF PD - Проблем с изстиване.

Мнениеот Vlad777 » Чет 29 дек 2016 23:41


Колега, преди да публикуваш следващо мнение в темата, моля прочети малко и се ограмоти. icon_idea това, което си цитирал е за празен ход, т.е. спускане без да си на скорост. Когато спускаш на скорост, без да подаваш газ - това е ППХ.

Писано е достатъчно по въпроса. ПРОЧЕТИ ЦЯЛАТА ТЕМА, която ти постнах. Ако все пак не ти е достатъчно:

Празен ход (ПХ)

Празен ход е когато автомобила се движи на свободна скорост. В този режим, подаването на гориво към двигателя е изключително минимално.

Принудителен празен ход (ППХ)

Съдейки по името, принудителен празен ход е като празен ход, но в принудителен режим – активира се, когато дроселовата клапа е затворена, а оборотите са по-високи от около 2000. ППХ се постига, когато се движите на скорост по наклон без да подавате газ. В този случай не се подава гориво към цилиндрите на двигателя, а въздух. Съответно и през ауспуха излиза въздух.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта