


Формула 1, Сезон 2011
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Взависимост от правилата една кола се гради около няколко неща (давам пример за последните 2 сезона):
-Изпускателна система
-Под
-Двигател, скоростна кутия, КЕРС
Аз понеже не съм Нюи, Пади Лоу, или Томбасис и няма да гадая кое от първите 2 е с приоритет, но какво направиха Ред Бул: Видяха, че могат да накарат двигателя да играе роля в аеродинамиката. Изградиха пода с дифузьора, нагласиха изпускателната система така, че ауспуха да праща газовете към дифузьора и след това аеродинамика гради шасито.
Та, ако основата на болида (под + изпускателна система) работи, то оттам е лесно. Но ако се получи както при Мерцедес или Ферари - и Нюи да отиде тази кола няма да подобри темпото си значително. Червените какво правиха: миналия сезон започнаха с обдухван дифузьор и само променяха, като болида им за тази година съдържа леки промени в основата. Рос Браун промени един нос, тръбите над главата на пилота и както той каза: "Променихме малко пода и изпускателната система". Който и да вземе, колкото и да инвестира в учени и експерти, ако само се променя една недобре работеща концепция работата няма да стане.
За другия сезон е интересно: тръбите на ауспуха горе. Ей сега има шанс Рос да се покаже. Не направи ли болид, който догодина да се бори за победи от първото състезание, просто да забрави за титлите. Най-лошото е, че тази кола не му върши работа. Трябва нова. Искам да видя решенията. Половината казват, че няма да има радикални промени по болидите, защото не се налагат.
-Изпускателна система
-Под
-Двигател, скоростна кутия, КЕРС
Аз понеже не съм Нюи, Пади Лоу, или Томбасис и няма да гадая кое от първите 2 е с приоритет, но какво направиха Ред Бул: Видяха, че могат да накарат двигателя да играе роля в аеродинамиката. Изградиха пода с дифузьора, нагласиха изпускателната система така, че ауспуха да праща газовете към дифузьора и след това аеродинамика гради шасито.
Та, ако основата на болида (под + изпускателна система) работи, то оттам е лесно. Но ако се получи както при Мерцедес или Ферари - и Нюи да отиде тази кола няма да подобри темпото си значително. Червените какво правиха: миналия сезон започнаха с обдухван дифузьор и само променяха, като болида им за тази година съдържа леки промени в основата. Рос Браун промени един нос, тръбите над главата на пилота и както той каза: "Променихме малко пода и изпускателната система". Който и да вземе, колкото и да инвестира в учени и експерти, ако само се променя една недобре работеща концепция работата няма да стане.
За другия сезон е интересно: тръбите на ауспуха горе. Ей сега има шанс Рос да се покаже. Не направи ли болид, който догодина да се бори за победи от първото състезание, просто да забрави за титлите. Най-лошото е, че тази кола не му върши работа. Трябва нова. Искам да видя решенията. Половината казват, че няма да има радикални промени по болидите, защото не се налагат.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
С тръбите нагоре и "нормалните" ауспуси предното крило очевидно става все по-важно за аеродинамиката и оформянето на въздушните потоци към болида. Не случайно Ферари 1-2 месеца се "мъчат" с новото си предно крило...Дано успеят да го изкопират правилно от Ред Бул 

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Предното крило натиска предницата и помага при подхода към завоя. Но при излизането и в самата крива то не е натиснато и роля играе цялостното притискане. Дори и да направят крилото (предимството от него в Абу Даби бе 0.1 сек), не се знае цялата аеродинамична концепция дали работи правилното. С помощта на допълнителните елементи ще огънат крилото. Какво се случва обаче с потока от въздух в кривата? Биковете са 1 година напред в това отношение. Има много въпросителни, на които отговора ще разберем най-рано на 7ми Февруари във Валенсия.
Интересно ми е дали това ново Ферари ще има кутии на радиаторите, подобни на МакЛарън? Доменикали каза, че вземат решения от всички отбори. Дано стане манджа с грозде
Интересно ми е дали това ново Ферари ще има кутии на радиаторите, подобни на МакЛарън? Доменикали каза, че вземат решения от всички отбори. Дано стане манджа с грозде

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
Да така е, не се знае знае ли се затова се ползва края на бесмисления сезон за тестове. Реално последния голям ъпгрейд беше не Спа и той не оправда очакванията. Затова от доста време се работи за 2012. Това, че Алонсо прави подвизи със сегашната си кола е друг въпрос
Биковете ще бъдат кастрирани още догодина. Дали от Ферари, дали от Макларън незнам, но ще е много трудно. За последните 19 години през, които гледам Ф1 съм разбрал едно - след всеки възход, идва падение!!! Мисля, че е редно вече

Лошо е за спорта само едни и същи да печелят и дядо Бърни не би го позволил дълго време...През 2004-а гледахме състезанията до 2-рата обиколко после мохабед, през който нищо не се гледаше и накрая пак победа
Това доведе до голям отлив на зрители...
Тази гума н Фетелчо още не се знае как се спукала...Ебаси мистерията
хаха

Биковете ще бъдат кастрирани още догодина. Дали от Ферари, дали от Макларън незнам, но ще е много трудно. За последните 19 години през, които гледам Ф1 съм разбрал едно - след всеки възход, идва падение!!! Мисля, че е редно вече


Лошо е за спорта само едни и същи да печелят и дядо Бърни не би го позволил дълго време...През 2004-а гледахме състезанията до 2-рата обиколко после мохабед, през който нищо не се гледаше и накрая пак победа

Тази гума н Фетелчо още не се знае как се спукала...Ебаси мистерията

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Ще продължаваме да гледаме такива състезание, докато има различни мотори и шасита.
Формула 1 е спорт на технологии. Винаги ще има нещо различно, което да дава предимство. Лично аз предпочитам да гледам Ф1 в светлината си от преди 10 години - 3 литра мотор и всеки твори.
Трейлър на филма I'll Be Back 2012. Премиерата ще е на 18.03.2012
Формула 1 е спорт на технологии. Винаги ще има нещо различно, което да дава предимство. Лично аз предпочитам да гледам Ф1 в светлината си от преди 10 години - 3 литра мотор и всеки твори.
Трейлър на филма I'll Be Back 2012. Премиерата ще е на 18.03.2012
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Ново 20. Нов вариант на системата еф-дъкт за Уилямс и Мерцедес. След като немогат да използват приложената такава миналия сезон и щом немогат да обдухват дифузьора, на теста за млади пилоти двата тима са изкарали аусписите по новите правила и те сочат към.... точно така - задното крило.
http://formula1.sportal.bg/news.php?id=13515

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=13515

- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
Сега чета в новия брой на списание Аутоспорт, че Ферари са предложили тест на Кубица, когато е ОК в "старо" Ферари (2010 модел). Ферари винаги са имали интерес към него...
целта е да се намер добър заместник на отрепката Маса за 2013...
целта е да се намер добър заместник на отрепката Маса за 2013...
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Формула 1, Сезон 2011
ХАХАХАХААХХА 

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Vettel написа:Тема за 2011 си има още. Организации за финала там. Недейте да спамите тази от сега. Като мине Бразилия пишете колкото искате
Теб какво те бърка и без тва всички знаем че няма да дойдеш

- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
а теб кво те бърка,дали ще дойде или неhooligan_sk написа:Vettel написа:Тема за 2011 си има още. Организации за финала там. Недейте да спамите тази от сега. Като мине Бразилия пишете колкото искате
Теб какво те бърка и без тва всички знаем че няма да дойдеш

Ние нали ще я гледаме

- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Той хулиганчето отдавна ме натиска да дойда...
А тази неделя ще стана разноглед: Бразилия от 18 часа, моите Ливърпул приемат Манчестър Сити по същото време... Как ще стане номера незнам...

А тази неделя ще стана разноглед: Бразилия от 18 часа, моите Ливърпул приемат Манчестър Сити по същото време... Как ще стане номера незнам...

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Vettel написа:Той хулиганчето отдавна ме натиска да дойда...![]()
А тази неделя ще стана разноглед: Бразилия от 18 часа, моите Ливърпул приемат Манчестър Сити по същото време... Как ще стане номера незнам...
Ми твойте ще паднат... айде сега можеш спокойно да дойдеш да гледаме финала

- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Формула 1, Сезон 2011
Vettel написа:Той хулиганчето отдавна ме натиска да дойда...![]()
А тази неделя ще стана разноглед: Бразилия от 18 часа, моите Ливърпул приемат Манчестър Сити по същото време... Как ще стане номера незнам...
По-добре гледай мача, и без тва в заведението където гледаме формулата е тясно


- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Формула 1, Сезон 2011
Една DRS зона в Бразилия. Тя ще е на обратната права между завой 3 и 4. Сега ще е интересно дали пилотите ще използват ресурса на КЕРС в тази част на трасето или ще пазят енергия за старт-финала.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта