A4 1.8 e мьртвец, 1.9тди 110 го пребива като куче,колата тежи 1580кг празна!!!
Носачите са алуминиеви и при пьрвата дупка,респективно 15000км ще прави предница която е на солена цена,ако все пак иска а4,по добре да е 1.8т,или друг бензин ,но не и чист 1.8-това е най сдухания мотор на ауди



Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
- galaboff
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
HEARTLESS написа:...,колата тежи 1580кг празна!!!...
...Носачите са алуминиеви и при пьрвата дупка,респективно 15000км ще прави предница която е на солена цена...
Приятел, колата тежи 1380кг празна и дори с моя мотор - 90к.с. върви нормално
Относно носачите - моята е над 300хил.км. и на 14 години, от 60-70хил.км. се кара в България и чак сега има нужда от смяна на носачи, при това конкретно на 1 брой от 8-те... Затова писах и по-горе - носачите са най-малкия проблем на колата... А за солената цена - при тая кола всичко е солено, на фона на другите разходи цената от 300лв за поръчани чрез и-бей носачи е цвете...
- Vidol Nikolov
- Мнения: 2168
- Регистриран на: Чет 22 яну 2009 12:22
- Автомобил: Jetta 1.6
- Двигател: PN
- Местоположение: ---
Re: Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
Koлега може и да греша за кг-те,май rs4 тежи толкова..но не това е важното тук,аз казвам че 1.8 е мьртвец ок?Нека да не спорим ,а да говорим по темата,
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
Зависи от каква кола ще се качиш на АДР мотора.
Аз от 1,3 като се качих на 1,8 имах чуството, че съм на самолет и половина.
Сега с V6- ка 1,8- цата ми се струва безумно бавна
Истината е, че не е много пъргава, но е прилична колата за нормално каране.
За 'рацерски' изпълнения с нея просто забравяш, освен ако не издевателстваш над колата, и то без особено голям резултат.
Разликата в подръжката на АДР(125 к.с.) и АЕБ(150к.с.) е доста солидна.
Окачването е най- малката болка- като цяло А4 Б5 е на същата платформа като Пасат Б5. Има доста дреболиики като микро-превлючвателите за плафона в предните брави, водачите на предните стъкла и модула на централното, които могат да ти отровят живота. Дросел, дебитомер, комутатор и бобини на 1.8Т са почти консуматив. Доста скъп при това. Историята познава и не-малко сменени ланда сонди, които заради подгряването не става да замениш с неоригинална, понеже ЕКУ- то 'се сърди' и трупа грешки, дори и да го лъжеш с резистор, за да отчита коректни стойности на подгряването при палене. Повече Ваското може да каже, това са мои наблюдения върху колите на няколко приятели.
Аз от 1,3 като се качих на 1,8 имах чуството, че съм на самолет и половина.
Сега с V6- ка 1,8- цата ми се струва безумно бавна

Истината е, че не е много пъргава, но е прилична колата за нормално каране.
За 'рацерски' изпълнения с нея просто забравяш, освен ако не издевателстваш над колата, и то без особено голям резултат.
Разликата в подръжката на АДР(125 к.с.) и АЕБ(150к.с.) е доста солидна.
Окачването е най- малката болка- като цяло А4 Б5 е на същата платформа като Пасат Б5. Има доста дреболиики като микро-превлючвателите за плафона в предните брави, водачите на предните стъкла и модула на централното, които могат да ти отровят живота. Дросел, дебитомер, комутатор и бобини на 1.8Т са почти консуматив. Доста скъп при това. Историята познава и не-малко сменени ланда сонди, които заради подгряването не става да замениш с неоригинална, понеже ЕКУ- то 'се сърди' и трупа грешки, дори и да го лъжеш с резистор, за да отчита коректни стойности на подгряването при палене. Повече Ваското може да каже, това са мои наблюдения върху колите на няколко приятели.
Re: Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
1.8-20 V ADR мотора е един от доста здравите и безпроблемни мотори на ВАГ и особено ако колата е навъртяла повече годинки е за предпочитане пред 1.8Т,който вярно че върви повече,но и с годините става доста капризен .В купето на А4 без да е бясна резачка си върви достатъчно добре като се вкара в обороти от 4 нагоре ,независимо какво твърдят разни 16 годишни разбирачи с ладаГТИ дето не са виждали такъв и на снимка.Причината да не върви хич /не само този мотор/е обикновено заминал дебитомер,което се оправя срещу 230 лв. Колицата си е доста приятна за каране като цяло.Няма А4/В5/ със стоманени носачи,на всички са им алуминиеви и не се кривят или чупят самите носачи,а се износват гумено металните им тампони ,с които се закрепят към купето или съответно се появява луфт в шарнирите от другата им страна .Стига вече с тея легенди /главно от хора,които са чували как на кварталния майстор бай пешо дизела,на леля му на сват и братчеда сменял по три пъти на ден/колко били скъпи и как всяка седмица се сменяли комплект.Комплекта струва между 300-600 лв./осем носача,с биалетките и кормилните накрайници/ според зависи кой от къде купува.Смяната им е фасулска работа за всеки средно технически грамотен човек.Съвсем не се сменят заедно с всяка смяна на масло-примерно аз съм сменил за около 30 хил. в България три носача,които си бяха оригиналните на колата,а иначе в момента километража показва 180 хил./вероятно са доста повече/,така,че аз не мога да се оплача ,че са супер чупливи и според мен не е толкова страшно положението.Естествено ,че не е бомбоустойчиво като на Г2 или пасат В3
да речем-такива здрави коли вече няма ,няма и да има. Окачването съвсем не може да се нарече черна точка, подобрява возията и стабилността и е доста приятно за каране-за справка Пасат 3В/ВG на платформата на А4 с многораменното предно окачване вози доста по-добре от Пасат 3С на платформа и с окачване от Г5.Като недостатък мога да отбележа единствено теснотията в купето,най-вече на задните седалки.Така,че ако колата е в добро общо състояние като цяло си заслужава покупката.

- Layman
- Мнения: 148
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 14:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търново
Re: Брат ми иска да си купува Ауди А-4 1.8 какво Ви е мнението ?
galaboff написа:Карам такова,95г. дизел, взех го на 10 години без да има друг проблем освен изпуснали задни амортисьори...
До момента съм налял още толкова, за колкото съм го купил...за 3-4 години... Тогава тази кола струваше 2 пъти на сегашната цена, а по-скъпите части ги купувах от и-бей на по-добра цена от тук...
Всеки месец ремонтирам някой основен елемент я по окачване, я по мотор, я по скорости... носачите са най-малкия проблем, здрави са достатъчно, че да смениш оригиналните на 14-тата година...
В една руска документация за А4 В5 пишеше "Колта е направена изключително здрава, да издържи цели 100 хил.км.".... Оттук нататък всеки коментар е излишен...
п.п. Първата А6-ца (С4) с купето на 100-цата и малък фейс-лифт е в пъти по-здрава и добра кола. Май последното здраво старо Ауди...
В предвид горното, а и коментарите от една отдавнашна тема Б3/4 срещу Б5, може би не е лощо да се подискутира (в отделна тема) цена+подръжка/надежност и функционалност фактора.
Аз лично карам Б3 комби с АБС мотор на 15+ години - за семейна кола съм много доволен

Но мненията и отношението е противоречиво - Видях Б5-ци по-ръждясали и от мойта




Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: laleto_1 и 28 госта