я кажете относно пастирането, ръчно или на машина ..?!?!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 15 фев 2006 20:29


Хубави марки за паста са 3М и Festo, перфектни са и ги има за различна употребе кеф ти едри кеф ти ситна и също за различните повърхности...

Да не тръгнеш да пастираш пластмаси ей!!! Ше стант бели и ще им разкажеш играта....

Иначе наистина по добре с машина, аз и едно приятелче всяка година двамата неговото рено на ръчно за околоп 5 часа!!! :roll:




billi_g
Мнения: 76
Регистриран на: Чет 05 яну 2006 15:17
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот billi_g » Сря 15 фев 2006 20:57


prj57 написа:Хубави марки за паста са 3М и Festo, перфектни са и ги има за различна употребе кеф ти едри кеф ти ситна и също за различните повърхности...

Да не тръгнеш да пастираш пластмаси ей!!! Ше стант бели и ще им разкажеш играта....

Иначе наистина по добре с машина, аз и едно приятелче всяка година двамата неговото рено на ръчно за околоп 5 часа!!! :roll:

мерси за предупреждението, за пластмасата, ..чакай да те питам, леко отзад бронята е жулната, с какво да премахна останалата боя от нея


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 15 фев 2006 21:03


Само да допълня Андрей, ако се пастира с машна задължително всички пластмаси трябва да се облепят много хубаво. Ако пастата попадне върху тези елементи наистина няма махане.
Затова основно цената на машинно пастиране е висока, защото губят много време да опаковат (облепят) колата.


marinskikt
Мнения: 43
Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот marinskikt » Чет 16 фев 2006 10:45


А някой да е ползвал WS PLATINUM LACKPROTEKTOR? По едно време рекламираха здраво този препарат. Нанасяше се ръчно и се получаваше добър ефект. Но това е реклама, все пак.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 16 фев 2006 11:02


Аз го ползвам, но категорично не може да залечи дребни драскотини.
Ефекта е добър, защото филма който създава върху боята ти дава блясък и позволява много лесно да я миеш. Другото шише за пластмасите е МНОГО добро, стават като нови.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 17 фев 2006 9:32


brabus, как се казва това за пластмасите и какъв е ефекта му? Продава ли се отделно или само с тоя WS протектор? :)


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 17 фев 2006 9:50


А я кажете до колко е вярно твърдението, че пастите в същност са изключително финен абразив и при пастиране се смъкват няколко микрона от лака? Имало и някакъв друг вид пасти, които били тип "вакса" - те пък полепвали по боята без да шлайфат лака, а подобно на все едно си си изваксал патъците - блести та свети :lol:
Запознат ли е някой с това какво в същност се случва и ако да - нека разкаже.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 17 фев 2006 12:09


Rumen написа:А я кажете до колко е вярно твърдението, че пастите в същност са изключително финен абразив и при пастиране се смъкват няколко микрона от лака? Имало и някакъв друг вид пасти, които били тип "вакса" - те пък полепвали по боята без да шлайфат лака, а подобно на все едно си си изваксал патъците - блести та свети :lol:
Запознат ли е някой с това какво в същност се случва и ако да - нека разкаже.

До колкото знам има три вида пасти.
1. Абразивна за стара надраскана или захабена боя (лак респективно)
2. Обикновенна паста която наистина отнема някаква част от микрона и е най разпространената (отнемането може да стане само с машина защото на ръка не можеш да направиш толкова повторения на едно място. Ако пастираш на ръка само разтрява наслояванията от мръсотия и т.н. )
3. Вакса както ти си описал е ефекта. Аз имам една такава полска доста гъста в метална опаковка . Има невероятен ефект след пастиране с обикновенна паста. Ако те интересува ще видя точното наименование.


ila
Мнения: 998
Регистриран на: Чет 25 ное 2004 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ila » Пет 17 фев 2006 12:40


а машината какво представлява?
става ли да сложа на флекса една полиршайба от кече и да действам


Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Пет 17 фев 2006 14:01


ila написа:....
става ли да сложа на флекса една полиршайба от кече и да действам

Става, ако имаш регулатор на оборотите на флекса...иначе...по-добре недей, баце, по-добре недей... :)

За пастирането...ние с белите коли сме рахат да ви кажа...ЦИФ паста и заспива отсекъdе ;)

П.П.Бате Бобооооо, жив и здрав да си, че ма открехна... Beer


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Пет 17 фев 2006 14:16


Доколкото съм чувал основния проблем при машинното пастиране е много да се внимава някаква песъчинка да не попадне на кечето.
Веднага не се усещало ,защото има паста ,ама като лъсне ефекта е :shock (така наречения WOW ефект).
Иначе и аз съм се навил да си взема една шлайф машинка ,около 20 лв е в МЕТРО.


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пет 17 фев 2006 14:35


versace написа:До колкото знам има три вида пасти:
1. Абразивна ...
2. Обикновенна паста ....
3. Вакса ...

А дали има някаква стандартизирана маркировка (наименование) та да знае клиента, когато си купува нещо от различни производители (прим. 3М, Turtle, MA-FRA), да се разбира каква точно взима (в смисъл да не се получи, че ти трябва вакса пък си си взел абразив и ... си го трошиш у главата ... след като си преебеш боята :weep: ; бре!, па и рима докарах)?
versace написа:...една такава полска доста гъста в метална опаковка . Има невероятен ефект... Ако те интересува ще видя точното наименование.
Да, ще бъде полезно (не само за мен надявам се).


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 17 фев 2006 14:49


mad_doctor написа:brabus, как се казва това за пластмасите и какъв е ефекта му? Продава ли се отделно или само с тоя WS протектор? :)

За съжаление не се продава отделно, върви комплект - 3 шишета, за боята, за пластмасите и таблото (това зе което говоря) и едно за прозорците.


Потребителски аватар
XaBaTa™
Мнения: 1464
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот XaBaTa™ » Пет 17 фев 2006 15:37


brabus написа:За съжаление не се продава отделно, върви комплект - 3 шишета, за боята, за пластмасите и таблото (това зе което говоря) и едно за прозорците.

А къде и колко струва ще споделиш ли? ahoy


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 17 фев 2006 19:36


Пластмаси със силикон могат да се обработват... е както правят по автомивките... има такива и на спрей....

По повод, пастата..... всяка паста е абразим, нали тва и е целта да направи униформна повърхност с еднаква гладкост и блясък.... да сваля от покритието, но е в допустими стойности

все пак не пастирате всяка седмица.... :lol:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon78, ronnie72 и 61 госта