ДА прието е.
Ах пък с колан се чуствам като вързан!
Затова съм солидарен с жената - без.
Без коментар - мое мнение!

48 млн. американци отказват предпазните колани
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
е па то си е за теб..
въпреки, че ти с твоето "малко танкче" ....
Колани задълже...
друг е въпроса, че сега ще е много интересно, ако не признаят евро сертификатите за детски столчета
а те няма да го направят разбира се..
представяте ли си, да искат документ за изправоност на детско столче....
смееееехххх...
Иначе.. детето вече си надрасна столчето.. и чут пат го возим само със средният колан..
ама май ще се купува.. в ското време столче..
Фен съм на тез работи за превантивни мерки ... поне да направиш всичко което ти е по силите...
па и като гледаш 2-3 филмчета, и особенно ако си видиш кола като твоята 1:1.. със счупен волан от на шофьора ръцете.. и то с не толкова силен удар, преосмисляш стратегията...
въпреки, че ти с твоето "малко танкче" ....
Колани задълже...
друг е въпроса, че сега ще е много интересно, ако не признаят евро сертификатите за детски столчета

представяте ли си, да искат документ за изправоност на детско столче....

смееееехххх...
Иначе.. детето вече си надрасна столчето.. и чут пат го возим само със средният колан..
ама май ще се купува.. в ското време столче..
Фен съм на тез работи за превантивни мерки ... поне да направиш всичко което ти е по силите...
па и като гледаш 2-3 филмчета, и особенно ако си видиш кола като твоята 1:1.. със счупен волан от на шофьора ръцете.. и то с не толкова силен удар, преосмисляш стратегията...
Въпрос на лично мнение е дали да караш с колан...
Съвсем друг е въпроса че определено спасява ,
а и закона едва ли е го е направил задължителен ако не беше така...
Лошото е ,че някои хора наистина се чувстват по-готини,
ако карат без колан с висока скорост и яката чалга(не че имам нещо против чалгата),и после ауу какво стана...
Определено е въпрос на навик според мен така че всеки сам избира -
дали да вземе превантивни мерки(както каза Вили),или да кара на собствен риск ,
а и риск за другите пътници в колата.
Аз винаги подсещам тези които пътуват с мен за колана,
някак си ми носи спокойствие,
най-малкото при едно внезапно спиране с малка скорост да не влезе някой в жабката(което почти се е случвало)...
Съжелявам, но американците не ги мисля въобще
no coment
Съвсем друг е въпроса че определено спасява ,
а и закона едва ли е го е направил задължителен ако не беше така...
Лошото е ,че някои хора наистина се чувстват по-готини,
ако карат без колан с висока скорост и яката чалга(не че имам нещо против чалгата),и после ауу какво стана...
Определено е въпрос на навик според мен така че всеки сам избира -
дали да вземе превантивни мерки(както каза Вили),или да кара на собствен риск ,
а и риск за другите пътници в колата.
Аз винаги подсещам тези които пътуват с мен за колана,
някак си ми носи спокойствие,
най-малкото при едно внезапно спиране с малка скорост да не влезе някой в жабката(което почти се е случвало)...


Съжелявам, но американците не ги мисля въобще

- Efri
- Мнения: 115
- Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98
Наясно съм какво е положението с колан и без колан.
Дори съм говорел с хора който модела 740 им е спасявал живота при страшен удър.
Е живи са - щом съм говорел с тях.
Тук е въпроса че самите те казват че ако са били с ..... по "мек"модел кола ...... че нямаше да могат да говорят с мен в този момент.
С колани са били. Но и от колата нищо не е ставало.
Избора за опазването на живота си остава в ръцете на водача!!
Моя живот е в мойте ръце.
п.п. - "мек" - означава кола от по нисък клас на 740
Единия е от Петербург, другия е от софииско, третия е комшията...
Наясно съм какво е положението с колан и без колан.
Дори съм говорел с хора който модела 740 им е спасявал живота при страшен удър.
Е живи са - щом съм говорел с тях.
Тук е въпроса че самите те казват че ако са били с ..... по "мек"модел кола ...... че нямаше да могат да говорят с мен в този момент.
С колани са били. Но и от колата нищо не е ставало.
Избора за опазването на живота си остава в ръцете на водача!!
Моя живот е в мойте ръце.
п.п. - "мек" - означава кола от по нисък клас на 740
Единия е от Петербург, другия е от софииско, третия е комшията...
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Вече е прието в закона.Поразрових се и ето:
Водачите на автомобили, комплектувани с обезопасителни колани, са длъжни да ги използват.
(чл.102, Закон за движението по пътищата)
Пътниците са длъжни да използват обезопасителните колани, с които са комплектовани автомобилите
(чл. 135 т. 2, Закон за движението по пътищата)
Водачите на автомобили, комплектувани с обезопасителни колани, са длъжни да ги използват.
(чл.102, Закон за движението по пътищата)
Пътниците са длъжни да използват обезопасителните колани, с които са комплектовани автомобилите
(чл. 135 т. 2, Закон за движението по пътищата)
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Efri написа:.......
Виж тук леко ще се несъглася с теб..
Волво наистина се водят прослувути по отношение на сигурността,
но предполагам си се усещал, колко ти е яка ламарината..
На новите автомобили.. дори и по-нисък клас има т.нар. деформируеми зони.. или думпферни зони.. тяхната цел е да поемат енергиата от удара чрез предварително изчислена деформаци.. като по този начин те спасяват..
с две думи слизаш и излизаш, а колата е тоталка..
ПРи по-старите масивни автомобили този ефект не е предвиден..
демек колата на пръв поглед е почти здрава.. а пътниците в лошо състояние...
за съжаление не мога да намеря каква е оценката от краш тестовете при теб.. но например, на новото клио, което е супермини е 5 звезди..и мога да ти гарантирам, че при катастрофа.. ще те опази по-добре..

wili98 написа:Efri написа:.......
На новите автомобили.. дори и по-нисък клас има т.нар. деформируеми зони.. или думпферни зони.. тяхната цел е да поемат енергиата от удара чрез предварително изчислена деформаци.. като по този начин те спасяват..
Хм на Пасатора (1992год.), а и не само на него има такива зони ,
поне на капака на двг се виждат добре,
представляват вдлъбнатини на определени места по които се нагъва ламарината,иначе реже глави....
- Efri
- Мнения: 115
- Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мисля че много ясно съм написъл какво казвам.
Всякакви други тълкования - са мнение ваше.
п.п.- Човека каза че ако е бил с опел или подобна кола - нямало е да излезе от колата.
740 - няма въз. възглавница.
Това са сборни клипове
червеното - шофера гледа удъра си!
Всякакви други тълкования - са мнение ваше.
п.п.- Човека каза че ако е бил с опел или подобна кола - нямало е да излезе от колата.
740 - няма въз. възглавница.
Това са сборни клипове
червеното - шофера гледа удъра си!
- Efri
- Мнения: 115
- Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. имах в предвид удъра.
Понеже незнам от къде е взето и затова дадох цялото съдържание.
Несмятам че младежа е бил с колан!!
А за клипове можеш да намериш в търсачката в нета.
Но знам че и от колан се умира също.
повече няма да пиша тук - не ми се спори или да обяснявам на някой нещо. Айде умната. Но досега съм се опазил - останалото време е божа работа.
Понеже незнам от къде е взето и затова дадох цялото съдържание.
Несмятам че младежа е бил с колан!!
А за клипове можеш да намериш в търсачката в нета.
Но знам че и от колан се умира също.
повече няма да пиша тук - не ми се спори или да обяснявам на някой нещо. Айде умната. Но досега съм се опазил - останалото време е божа работа.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта