moimoimoi написа:достатъчно е да погледнеш по улиците и да разбереш кои коли са най яките-пълно е с голф2 и пасат б3
конкретно за голф2-доскоро имах един произведен далечната 1984 година,грам ръжда нямаше,....един бакшиш не спря на стоп и се размаза в голфа
даите примери за кола от 80-те години като голф 2 и да е в движениещото аз не се сещам
скоро в форума на фиат се сревняваха голф2 и фиат браво и видиш ли колко по хубав бил фиата
само че голф2 започва производство 1983 година а фиата 1996-разликата е сериозна японски,френски,италински коли от този период 1985 не се срещат изобщо по пътищата-изводите всеки сам...
пп:теоретиците си лаят

а голфа си върви

Като стана въпрос за години на производство, се сетих нещо за окачването - факт е, че много японски коли от класа на голф се произвеждат с независимо окачване на 4-те колела (double wihsbone) още от началото на 90-те, че може и преди това. А обяснете ми как може да има модели на VW и всякакви дуги немски, френски и италиански марки, които са произведени след 2000г. и все още ползват античното окачване с цяла греда отзад? Понякога дори и модели от по-висок клас имат въпросното окачване отзад, а японските си го имат още от голфовия клас?(пример - Хонда сивик)
Сега някой ще ревне - да ама тва окачване струва майка си и баща си - не е вярно, цената не е чак толкова по-висока, а за поведението на пътя просто няма място за сравнение.
Един приятел със сивик англичанка я кара 3 години като абсолютен идиот, смля сума ти джанти в бордюрите - досега е сменил 2 шарнира
